Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Furki49
    Katılımcı
    • 02 Mayıs 2020
    • 101

    #766
    Baboda geldi inşallah finansal özgürlük operasyonum bu sefer gerçekleşecek
    Güneşi bir kuvvet karartır mı hiç
    Allah sevmediğini yaratır mı hiç
    İnsan olan insan darıltır mı hiç
    Haksızlık haksızın yüzünden olur...

    Yorum

    • Tuncer
      Tecrübeli
      • 03 Mart 2022
      • 2825

      #767
      Babo hocamın grafiğinde 1900 nasıl çıkıyor dostlar 221.5 Euro destek gibi gördüm ben

      Yorum

      • vicente
        Yasaklı
        • 22 Kasım 2020
        • 2458

        #768
        Ky ler twitte tag açmış gündemde 1. Sıra
        Bazilarinda yandaş tipler düşüşü kilicdar a bağlayıp rte yi guzellemisler ama genel olarak çok büyük tepki var iktidara
        Borsa seçim malzemesi oldu iyice abartısız 5 6 puanlik oy var
        Akp şu an 32 33 bandında iyi bir borsa performansıyla seçime girerse 35 çıvarlarına çıkarır oyunu ama oyunu kaybederse burdan 25 e duser

        Bugun cok sert alacaklar öğleden sonra abd enf. Piyasalari bozmazsa alımı abartabilirler Eylül cokusunden sonra gelen ilk alim günü gibi.
        Siyasi iklim cok sakat kesin de konuşmamak lazim

        Yorum

        • vicente
          Yasaklı
          • 22 Kasım 2020
          • 2458

          #769
          Titrettin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          şu 5-6 iş günü Ak partiye ve MHP ye iyi operasyon çektiler. Bahçelinin Kılıçdaroğluna söylediği söyler boş oldu... iktidarın ekonomi duruşlarını Rezil ettiler. Vatandaşı borsaya çağır bize güvenin sermaye piyasalarına güvenin.... sonra 4-5 işgününde hisseleri % 30 düşür. bir de bu eylülden sonra ikinci kez olsun.

          muhalafet partisi başkanı çıkıp ben size demedim mi deyip çok ağır ithamlarda bulunsun. yazdıkları yenilir yutulur şeyler değil... ve o attığı twitten sonra borsada hisseler her gün taban taban olmaya devam etsin.

          burada defalarca yazdım borsa tamamen siyasi oldu. Seçim kazanmak için 3600 ek gösterge, eyt erken emeklilik, vergi indirimi , teşvikler v.s. ver. borsaya çağırdığın 3 milyon yatırımcıyı soydur... komik....

          peki borsadan kaçan para nereye gider. direk dolara gider... mevduata gitmez. kkm ye gitmez.

          yukarıda yazdıklaım yanlış anlaşılmasın borsa düşer, çıkar, devre keser. ama bir ekonomik yada siyasal açıklama nedeniyle olur. millet bir haftadır düşmeye neden arıyor. nedeni daha önce anlamalıydılar.... gün içi +2 olan endeks 3 dk sonra -2 oluyor sonra tekrar +1 sonra -3 falan ... sabah artı açan hisselerinin hergün akşam çoğu tabana gidiyor. tam piyasa bozgunculuğu.

          borsa her şey değildir derler ama bence herşeyin göstergesidir...
          düsüsün bir sebebi siyasi sıkıntılar
          diğer sebebi fonlarla ilgili düzenlememiş
          spk baskanı denen adamı yolda görsen selam vermezsin imam hatip mezunu bir imam büyük ihtimalle o koltuğu rüyasında göremeyecek adam

          ulan dolar zirvesinde 4 milyon yatırımcı gelmis o düzenlemenin yapılacak zamanı mı bir de ülke her alanda pertken , burdan çıkan para dolara girerse ...3 yasındaki çocuk düsünür bunları
          halkb ralliye kalkmıs 0 değerinde hisse ne diye önlem alırsın akılsız imam , hisseyi de borsayı da çökertti sonunda
          enflasyon düsüyormus babayı düsüyor 10 gün önce yediğim öğlen yemeği % 30 arttı
          ülkede elle tutulur bir borsa kaldı ülkenin komple icine sıçtılar onu da bozun iyice rahatlayın bozulmadık tek bir şey bırakmamaya and içmisler resmen

          Yorum

          • Borsatar
            Yeni Üye
            • 23 Mart 2022
            • 35

            #770
            6 Ocak dibi 4961 direnç artık.
            9 Ocak tepesi 5416 mutlak direnc.

            Bugün,yarın, haftaya tepki yükselişi olursa
            Ki olması çok muhtemel..
            Bu rakamlara kadar gelse dahi satışlar ağır basabilir ve endeks bu sefer de daha aşağılarda bir dip arayabilir.

            Kuzu'nun bahsettiği sürece girdik bence de.

            Yukarı çıkışlarda belli yerlere kadar marj var.

            Yorum

            • vicente
              Yasaklı
              • 22 Kasım 2020
              • 2458

              #771
              vob makas inanılmaz düşük genelde makası kısarken mal toplar ama ekstra bir baskı var gibi

              Yorum

              • Tuncer
                Tecrübeli
                • 03 Mart 2022
                • 2825

                #772
                Gece kararları ile yönetilen borsamız var bu durumda ne short ne long kazandırıyor

                Yorum

                • Tuncer
                  Tecrübeli
                  • 03 Mart 2022
                  • 2825

                  #773
                  Millet ne olduğunu anlamadı yine eksi oldu bu

                  Yorum

                  • vicente
                    Yasaklı
                    • 22 Kasım 2020
                    • 2458

                    #774
                    Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Millet ne olduğunu anlamadı yine eksi oldu bu
                    malasef beyaz düsüs
                    toz halinde
                    o paralar kacıyor

                    Yorum

                    • Tuncer
                      Tecrübeli
                      • 03 Mart 2022
                      • 2825

                      #775
                      Hala 4600 dip yazıyorlar böyle bir satış furyasında teknik çalışır mı

                      Yorum

                      • guner
                        Kıdemli
                        • 28 Mayıs 2011
                        • 4864

                        #776
                        bundan sonra bist iflah olmaz..2300 de desteği..

                        Yorum

                        • Tuncer
                          Tecrübeli
                          • 03 Mart 2022
                          • 2825

                          #777
                          Yine aldılar bakalım kuzu hocam gelebilse süper olacak

                          Yorum

                          • mcevik6
                            Katılımcı
                            • 01 Şubat 2015
                            • 73

                            #778
                            17 sinde halkbank davası var düşüş insider trading mi bakalım.

                            Yorum

                            • guner
                              Kıdemli
                              • 28 Mayıs 2011
                              • 4864

                              #779
                              normal.
                              her global kriz öncesi olan ,kısmi euro çıkışı oluyor.

                              Yorum

                              • vicente
                                Yasaklı
                                • 22 Kasım 2020
                                • 2458

                                #780
                                vob inanılmaz ürkek makas hala kapanıyor bu kadar alıma rağmen

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information