Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Tuncer
    Tecrübeli
    • 03 Mart 2022
    • 2825

    #721
    vay be yine shorta heveslendirip kaldırdı adamlar hemde 3-5 kuruşla yapıyorlar bu işi

    Yorum

    • Tuncer
      Tecrübeli
      • 03 Mart 2022
      • 2825

      #722
      ***leri sıkışınca yine sasa yı kaldırdılar

      Yorum

      • vicente
        Yasaklı
        • 22 Kasım 2020
        • 2458

        #723
        Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        ***leri sıkışınca yine sasa yı kaldırdılar
        bist esek borsasına özüne döndü 3 saatte aldığını 3 dakikada veriyor

        önlem alınmazsa büyük bir çöküş gelir ve akupe oyları 20 altına doğru gider

        borsadaki çöküse kısa sürede müdahele gelmezse rte yenilgiyi kabul etmis demektir

        Yorum

        • Tuncer
          Tecrübeli
          • 03 Mart 2022
          • 2825

          #724
          Ben olayı sadece varlık fonu nezdinde görmüyorum

          Bence olayı organize edenler resmî varlık fonunun dışında şahsi hesaplarla paraları katladı şimdide kim kime çakarsa doları alıp yurtdışına çıkarma derdinde

          Çünkü kar çok yüksek riske atılacak durum yok millet martta satıp çıkarız derken yangınlar elini çabuk tutma derdine düştü

          Yorum

          • vicente
            Yasaklı
            • 22 Kasım 2020
            • 2458

            #725
            Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Ben olayı sadece varlık fonu nezdinde görmüyorum

            Bence olayı organize edenler resmî varlık fonunun dışında şahsi hesaplarla paraları katladı şimdide kim kime çakarsa doları alıp yurtdışına çıkarma derdinde

            Çünkü kar çok yüksek riske atılacak durum yok millet martta satıp çıkarız derken yangınlar elini çabuk tutma derdine düştü
            1 devlet istemediği sürece ne parasına ne borsasına hiçbirsey olmaz , gider açıktan para basar koyar borsaya yine düsmesine izin vermez

            4 milyon üzeri yeni yatırımcı 5 ay sonra secim ve borsa çöküyor , çünkü devletin icinde sorun var

            o malum olay çok tehlikeli malesef

            giren süpheli para , sedat peker , gecen hafta ki malum olay , gelecek fezlekeler ....devamı nı sen getir tuncer ;)

            Yorum

            • sonperde33
              Kıdemli
              • 03 Ağustos 2011
              • 3006

              #726
              Eregli 30 tl altina inene kadar durulmaz buralar.

              Bu kagitta fibo felan calismas, manda gibi yon nereye ise tepkisiz dumduz gider.

              Bence.

              Bu mittalin ereglideki payi %25 mis aslinda, 2022 6 hazirandan temmuz basina %12.5 a kadar dusmusler sata sata. Simdide kalani dehliyor bence.
              Gel dedin, geldim Abdurraman çavuş!!!

              Yorum

              • vicente
                Yasaklı
                • 22 Kasım 2020
                • 2458

                #727


                Spk çöken bistten sonra birkaç kurumun yaptığı işlemlere sopa göstermiş.

                Sadece gelen yorum satışı 1300 e yakin hepsi isyan ediyor.

                Cok ciddi oy kaybediyor akp borsa sebebiyle ve sadece izliyorlar cok enteresan
                Ya durduracaklar düşüşü en başta aciga satışı yasaklayıp ya da yenilgiyi öngörduler pili pirti toplayıp katar a tuymenin hazırlığını yapiyorlar

                Yorum

                • vicente
                  Yasaklı
                  • 22 Kasım 2020
                  • 2458

                  #728
                  para dolara kaçmaya baslıyor yavastan gece 19 ları gördü dolar

                  takaslara baktığımızda gercekten satıs yok görünüyor ama bir para çıkıyor bence kendini kurtarmak isteyen ... malum para

                  Yorum

                  • sonperde33
                    Kıdemli
                    • 03 Ağustos 2011
                    • 3006

                    #729
                    yine takılmış pikap gibi aynı şeyi söyleyeceğim,

                    pala ereglide archelor mittal satışını karşılamak için diğer kağıtları satıyor bence. para ayarlıyor.
                    Gel dedin, geldim Abdurraman çavuş!!!

                    Yorum

                    • vicente
                      Yasaklı
                      • 22 Kasım 2020
                      • 2458

                      #730
                      sonperde33 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      yine takılmış pikap gibi aynı şeyi söyleyeceğim,

                      pala ereglide archelor mittal satışını karşılamak için diğer kağıtları satıyor bence. para ayarlıyor.
                      ereğlideki evet ama genel satısın mittal ile alakası yok
                      öküz oturmus resmen bistin ustune 1 saat güçlü kalamıyor
                      bana göre birileri tüyüyor yargılanmamak için

                      bu kaçısı bu kadar erken beklemiyordum yurtdsı da güzellesmisken
                      cumhur da büyük bir kriz var malum olay bu kırılımı tetikledi

                      çok sert bir alım ile 5000 üzerine yerlesmezse işler iyice boka sarar
                      borsanın düsüsü akp yi bozuyor mu evet , önlem alabilirler mi evet , alıyorlar mı hayır , o zaman düsüsü kim yapıyor ;)

                      Yorum

                      • guner
                        Kıdemli
                        • 28 Mayıs 2011
                        • 4864

                        #731
                        BİST HAFTALIK


                        Yorum

                        • saleve
                          Aktif
                          • 27 Eylül 2013
                          • 244

                          #732
                          Umarım kuzunun sağlığı yerindedir.
                          ÖFKE RÜZGAR GİBİDİR, BİR SÜRE SONRA DİNER; AMA PEK ÇOK DAL KIRILMIŞTIR. Liberte- Egalite - Fraternite

                          Yorum

                          • Tuncer
                            Tecrübeli
                            • 03 Mart 2022
                            • 2825

                            #733
                            bütün gün ereğli ve sasa ile tuttular

                            Yorum

                            • vicente
                              Yasaklı
                              • 22 Kasım 2020
                              • 2458

                              #734
                              SATISI DURDURMANIN 3 YOLU


                              1 açığa satısı durdurmak ( en önemlisi bu düsüsün 7. günü 6 sında para girisi vardı , korkunç acığa satış var )
                              2 dandik sirketleri halka arz etmeyi bırakmak
                              3 secim tarihini netlestirmek

                              Yorum

                              • mertz
                                Katılımcı
                                • 21 Mart 2022
                                • 76

                                #735
                                Kuzu emmi 2023.de hiç görünmedi galiba.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information