Baboda geldi inşallah finansal özgürlük operasyonum bu sefer gerçekleşecek
Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
Ky ler twitte tag açmış gündemde 1. Sıra
Bazilarinda yandaş tipler düşüşü kilicdar a bağlayıp rte yi guzellemisler ama genel olarak çok büyük tepki var iktidara
Borsa seçim malzemesi oldu iyice abartısız 5 6 puanlik oy var
Akp şu an 32 33 bandında iyi bir borsa performansıyla seçime girerse 35 çıvarlarına çıkarır oyunu ama oyunu kaybederse burdan 25 e duser
Bugun cok sert alacaklar öğleden sonra abd enf. Piyasalari bozmazsa alımı abartabilirler Eylül cokusunden sonra gelen ilk alim günü gibi.
Siyasi iklim cok sakat kesin de konuşmamak lazim
Yorum
-
düsüsün bir sebebi siyasi sıkıntılarTitrettin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterşu 5-6 iş günü Ak partiye ve MHP ye iyi operasyon çektiler. Bahçelinin Kılıçdaroğluna söylediği söyler boş oldu... iktidarın ekonomi duruşlarını Rezil ettiler. Vatandaşı borsaya çağır bize güvenin sermaye piyasalarına güvenin.... sonra 4-5 işgününde hisseleri % 30 düşür. bir de bu eylülden sonra ikinci kez olsun.
muhalafet partisi başkanı çıkıp ben size demedim mi deyip çok ağır ithamlarda bulunsun. yazdıkları yenilir yutulur şeyler değil... ve o attığı twitten sonra borsada hisseler her gün taban taban olmaya devam etsin.
burada defalarca yazdım borsa tamamen siyasi oldu. Seçim kazanmak için 3600 ek gösterge, eyt erken emeklilik, vergi indirimi , teşvikler v.s. ver. borsaya çağırdığın 3 milyon yatırımcıyı soydur... komik....
peki borsadan kaçan para nereye gider. direk dolara gider... mevduata gitmez. kkm ye gitmez.
yukarıda yazdıklaım yanlış anlaşılmasın borsa düşer, çıkar, devre keser. ama bir ekonomik yada siyasal açıklama nedeniyle olur. millet bir haftadır düşmeye neden arıyor. nedeni daha önce anlamalıydılar.... gün içi +2 olan endeks 3 dk sonra -2 oluyor sonra tekrar +1 sonra -3 falan ... sabah artı açan hisselerinin hergün akşam çoğu tabana gidiyor. tam piyasa bozgunculuğu.
borsa her şey değildir derler ama bence herşeyin göstergesidir...
diğer sebebi fonlarla ilgili düzenlememiş
spk baskanı denen adamı yolda görsen selam vermezsin imam hatip mezunu bir imam büyük ihtimalle o koltuğu rüyasında göremeyecek adam
ulan dolar zirvesinde 4 milyon yatırımcı gelmis o düzenlemenin yapılacak zamanı mı bir de ülke her alanda pertken , burdan çıkan para dolara girerse ...3 yasındaki çocuk düsünür bunları
halkb ralliye kalkmıs 0 değerinde hisse ne diye önlem alırsın akılsız imam , hisseyi de borsayı da çökertti sonunda
enflasyon düsüyormus babayı düsüyor 10 gün önce yediğim öğlen yemeği % 30 arttı
ülkede elle tutulur bir borsa kaldı ülkenin komple icine sıçtılar onu da bozun iyice rahatlayın bozulmadık tek bir şey bırakmamaya and içmisler resmen
Yorum
-
6 Ocak dibi 4961 direnç artık.
9 Ocak tepesi 5416 mutlak direnc.
Bugün,yarın, haftaya tepki yükselişi olursa
Ki olması çok muhtemel..
Bu rakamlara kadar gelse dahi satışlar ağır basabilir ve endeks bu sefer de daha aşağılarda bir dip arayabilir.
Kuzu'nun bahsettiği sürece girdik bence de.
Yukarı çıkışlarda belli yerlere kadar marj var.
Yorum
-
malasef beyaz düsüsTuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterMillet ne olduğunu anlamadı yine eksi oldu bu
toz halinde
o paralar kacıyor
Yorum
Yorum