Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • freeyourmind
    Katılımcı
    • 12 Mart 2016
    • 198

    #856
    süphan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anayasaya göre aday olamıyor, ancak benim düsüncem sadece bu degil; sn. Kuzu yukarda izah etmişti, ona verilen görev ve süresi bitti.
    Umarım dediğiniz gibi olur ve bu dönem bu şekilde kapanır. RTE'nin hukuka uygun davranacağını düşünmek benim için imkansız ancak kazanamayacağını gerçekten anlarsa belki bu anayasa kuralını bahane olarak kullanabilir.

    Yorum

    • tumer1960
      Tecrübeli
      • 01 Ağustos 2011
      • 710

      #857

      Yorum

      • guner
        Kıdemli
        • 28 Mayıs 2011
        • 4864

        #858
        2000 öncesi dxy nin 120 ye gittiği günler gibiyiz.
        2000 de resesyon vurdu.
        şimdi de kapıda bekliyor.
        zaten resesyonda hatta.derin resesyona vurması halinde bistde 2300 kuvvetli destek.
        sadece bu kadar..

        SM-S901E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

        Yorum

        • guner
          Kıdemli
          • 28 Mayıs 2011
          • 4864

          #859
          parite ve onsda 3-4 ay önce bu çıkışın olacağını söylemiştim.
          şimdi düşecekler.artık

          SM-S901E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

          Yorum

          • guner
            Kıdemli
            • 28 Mayıs 2011
            • 4864

            #860
            DOLAR AYLIK
            2010 DAN BERİ 4 NALA GİDİYOR.



            Yorum

            • guner
              Kıdemli
              • 28 Mayıs 2011
              • 4864

              #861
              bist haftalık






              gelecek hafta satarlarsa 4000 de standart sapma desteği bulur..
              ama sonrası..?


              ne kadar çıkarsa ,global resesyon başlarsa 2300 de kuvvetli desteği


              Yorum

              • Tuncer
                Tecrübeli
                • 03 Mart 2022
                • 2825

                #862
                Arkadaşlar kızmayın ama uçmuşsunuz ya ne krizi ne 4 senesi ülkede öyle bir durum görmediğim gibi artık faiz artırmaya devam eden ABD borsaları emtialar bile çıkışa başladı para yatmayı sevmez.

                Pandemiden sonra yeni normaller oluştu yükselmez yükselmez diyen üstadlar bu rallide para kazanamadı yani ben farklı düşünüyorum

                Yorum

                • guner
                  Kıdemli
                  • 28 Mayıs 2011
                  • 4864

                  #863
                  Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Arkadaşlar kızmayın ama uçmuşsunuz ya ne krizi ne 4 senesi ülkede öyle bir durum görmediğim gibi artık faiz artırmaya devam eden ABD borsaları emtialar bile çıkışa başladı para yatmayı sevmez.

                  Pandemiden sonra yeni normaller oluştu yükselmez yükselmez diyen üstadlar bu rallide para kazanamadı yani ben farklı düşünüyorum
                  US TARİHİ BOYUNCA TÜM RESESYON DÖNEMLERİ BU GRAFİKTE GÖRÜLÜR.
                  AYLARDIR SIFIRIN ALTINDA.
                  -40 VE -60 A VURMASI DERİN RESESYON VE BÜYÜK GLOBAL KRİZ DEMEK.
                  DOSTUM SEN İNAMAYABİLİRSİN AMA RESEYON KAPIDA BEKLİYOR AYLARDIR...!!!
                  UÇAN KAÇAN YOK..TEMEL BU ŞİMDİ..NE YAZIKKİ..ÇÜRÜK
                  The Manufacturing Business Outlook Survey (MBOS) is a monthly qualitative survey of manufacturing firms in the Third District. The survey asks participants about the direction of change in activity and other measures at their firms.

















                  DOW ÇIKIYORDA.DAHA NE KADAR ÇIKARI STANDART SAPMA BANDINDA GÖRÜLÜYOR.
                  AŞAĞIDA DA RSI VAR....!!!
                  ŞİMDİLERİ BİR QE DAHA YAPACAK OLAN DA YOK.

                  DOW AYLIK GRAFİK







                  HA......
                  KUZUDA O BİLDİĞİN ÜSTADLARDAN DEĞİL.
                  UZAYDAN GELME O.

                  Yorum

                  • hurolg2
                    Aktif
                    • 25 Ocak 2019
                    • 367

                    #864
                    süphan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    inan degil sana kastım; cahille sohbeti kestim.
                    Bu sanal dünyada kimin cahil olup kimin olmadığını oyle anlayamazsınız...! Ayıp yakıstiramadım bu gondermenizi...Sadece espriyle takılmıştım ben oysa ki, cumlemin sonunda da ...) işareti vardı zaten anlayabilirsiniz belki diye düşünmüştüm...!

                    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                    Yorum

                    • hurolg2
                      Aktif
                      • 25 Ocak 2019
                      • 367

                      #865
                      freeyourmind Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Umarım dediğiniz gibi olur ve bu dönem bu şekilde kapanır. RTE'nin hukuka uygun davranacağını düşünmek benim için imkansız ancak kazanamayacağını gerçekten anlarsa belki bu anayasa kuralını bahane olarak kullanabilir.
                      +1 Aynen ben de böyle düşündüğüm icin süphanın yazisina gondermeyle sizin cumlenizin altına o cumleyi espri katarak yazmıştim ama gel gör ki cehaletle suçlandım...!
                      Daha da hiç bir şey yazmam ve sevgili kuzu üstaddand başka hiç kimse ile de muhatap olmayacağım burada...Zira burada bazilari icin bilimin temeli diyalektik kural islemiyor ne yazık ki...yani tez-antitez-sentez...Bazıları tek dogrunun kendi düşuncesi olduğunu saniyor..
                      Yazık...
                      Dost meclisi diye goruyordum oysa ki burayı ben...
                      Tabii ki sözum size degil kusura bakmayın lutfen. Öyle buraya denk geldi..sizin nezdinizde anlayanlara...ya da daha doğrusu anlayamayanlara...!

                      SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                      Yorum

                      • Tuncer
                        Tecrübeli
                        • 03 Mart 2022
                        • 2825

                        #866
                        Kuzu hocam bu endeks çökecek ise haftalıkta OBO nun başı için yeni zirve gerekmez mi

                        Yorum

                        • süphan
                          Aktif
                          • 12 Temmuz 2011
                          • 379

                          #867
                          hurolg2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Absurd ve gerçeklikten tamamen kopuk bir hayal alemindeler de ordan çikartıyorlar...)

                          SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                          sayın hurolg2
                          Anlayamayanlara söyledikleriniz üzerinden;
                          sonuna gülme emojisi koyduktan sonra bir paylaşıma "absürd ve gerçeklikten tamamen kopuk bir hayal alemindeler" diyerek; bilimin temeli diyalektik kuralın tez anti tez ve sentezinin işlemediğini düşünerek hayıflanmanıza üzüldüm.Denk getirdiğiniz daha dogrusu getiremediğiniz sözlerinizi sarf ederken diyalektiğin çalışmamasını göze almanız gerektiğini hepimize gösterdiniz. Söz büyüdür.Sizin alınma hakkınız bakidir, ancak tek dogrunun kendi düsünceniz oldugunu sanmadığınızı varsayarak, -ki burası dost meclisidir- paylaşımlarınızı ilgiyle takip edeceğimden emin olabilirsiniz. iyi aksamlar dilerim.

                          Yorum

                          • Misafir

                            #868


                            By kuzu

                            Yorum

                            • akıncı
                              Tecrübeli
                              • 24 Nisan 2018
                              • 616

                              #869
                              Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Kuzu hocam bu endeks çökecek ise haftalıkta OBO nun başı için yeni zirve gerekmez mi
                              sol omuz...bas...ve sag omuz bitti...

                              yarin cokus yeniden basliyor....ucuncu ayagi...4400 e...

                              yazdim ya tuncer...yarin cakacagim shortu yeniden....

                              Yorum

                              • akıncı
                                Tecrübeli
                                • 24 Nisan 2018
                                • 616

                                #870
                                BRE KARPUZ GOTLU PEZEVENG....

                                bu...bir osmanli padisahinin SADRAZAMINA yazdigi mektubun basligi....

                                ENFLASYON UCMUS...HALK ISYAN ETMEK UZERE...DEVLET DUZENI BOZULMUS...AYAKLARIN BAS...BASLARIN KIC OLDUGU DONEM...

                                tam simdiki gibi...

                                SADRAZAM....HEZARPARE AHMET BASA...AYASOFYANIN ONUNDE 1000 PARCAYA KESILDIGI...PARCALARININ ON ALTINA SATILDIGI BIR DONEM BU


                                niye 1000 parcaya kesilmis....sebebi nedir...deyin bakem usaglar....



                                not...HEZAR 1000...PARE...parca demek...usaglar.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information