Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • kuzu
    furuşan akıncı
    • 11 Aralık 2008
    • 13961

    #2446
    HICBIRISIMI YARIM BIRAKMADIM....bu topigide tamamladim....gorevimi yaptim...halkimi uyardim....faideli olmussam ne mutlu bana....bu topic bitti.
    YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

    Yorum

    • mertz
      Katılımcı
      • 21 Mart 2022
      • 76

      #2447
      kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      3 yillik kuzu universitesi PERFORMANSI BU....

      nasildim....nasildik...doseyin bakem....

      doseyin ki....YENI MUSTUYU VEREYIM....YENI TOPIKTE.
      Valla Kuzu emmi, iyi döşedin.

      Yorum

      • lennon
        Yeni Üye
        • 12 Mart 2016
        • 48

        #2448
        Harikasın kuzu dayı.
        Analitik düşünme tarzına, sebep sonuç ilişkisi kurmana ve kuzu kurallarına hayranım.
        iyi ki varsın..

        Yorum

        • kurt
          Tecrübeli
          • 20 Aralık 2022
          • 1361

          #2449
          long- şort ve majör trend alabilen özel,aykırı insan kuzu emmi 10 numarasın..
          Yazdıklarım sohbet amaçlıdır.Asla yatırım danışmanlığı değildir.

          Yorum

          • istinyetilkisi
            Aktif
            • 12 Temmuz 2016
            • 273

            #2450
            Göklerden gelen emir var!

            Muhteşmdin hocam
            Eklenen Dosyalar

            Yorum

            • mdogan06
              Seyirci Üye
              • 20 Aralık 2015
              • 60

              #2451
              Bu alemde TEKSIN Kuzu abi ...

              Yorum

              • sarisicak01
                Tecrübeli
                • 22 Ağustos 2018
                • 491

                #2452
                Yüreğine ve beynine sağlık Sayın Kuzu.
                Her zaman olduğu gibi bize yol gösterdin ve zarardan korudun.
                Umarım bundan sonra da liderimiz olarak yol göstermeye devam ederesin.
                Teşekkürler , sağol ,varol.

                Yorum

                • Tuncer
                  Tecrübeli
                  • 03 Mart 2022
                  • 2825

                  #2453
                  Eline koluna sağlık kuzu hocam

                  Nasibimizi yeni topic de arayacağız sayende inş

                  Yorum

                  • Hekimoğlu
                    Katılımcı
                    • 14 Haziran 2019
                    • 149

                    #2454
                    Sn.Kuzu
                    Allah ,senin ve ailenin ömrünü uzatsın , sağlıklı ve bol kazanç versin.

                    Vakit bulursan piyasa dışı öğretileri de paylaşabilirmisin

                    Yorum

                    • BachiBouzouk
                      Katılımcı
                      • 10 Şubat 2017
                      • 138

                      #2455
                      Daha yeni dolar aldım bozacazmi kuzu hocam size yetişemiyoruz bozacazmi şimdide bir süre dinlenelim diyordum bende kendi kendime kenardan izleyemekte iyidi masa oyuncularını siz bilirsiniz tekrar dans derseniz.

                      Yorum

                      • Timerbomb
                        Yeni Üye
                        • 28 Mart 2019
                        • 38

                        #2456
                        Kuzu hocam bu alemde teksin. Arasıra skender olduğundan şüpheleniyorum

                        Redmi Note 8 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                        Yorum

                        • albica
                          Aktif
                          • 03 Aralık 2008
                          • 287

                          #2457
                          Kuzu hocam..Pirlerin piri...emeğine yüreğine sağlık..bu alemde pirsin..
                          “Tanrı iradesini hakim kılmak için yeryüzündeki iyi insanları kullanır; yeryüzündeki kötü insanlarsa kendi iradelerini hakim kılmak için Tanrı’yı kullanırlar”

                          Yorum

                          • yigit64
                            Yeni Üye
                            • 10 Mart 2016
                            • 13

                            #2458
                            kuzu hocam her zamanki gibi süpersin çok şey öğreniyoruz sağ olasın

                            Yorum

                            • Misafir

                              #2459



                              By kuzu


                              Yine bir kuzu klasiğini okuduk. Elinize, emeğinize sağlık!

                              Yorum

                              • coparal
                                Yeni Üye
                                • 29 Kasım 2015
                                • 38

                                #2460
                                Kuzu hocam eline emegine zihnine saglik.Isik gibi aydinlatiyorsun sayende onumuzu goruyoruz.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information