kuzu Nickli Üyeden Alıntı
Mesajı göster
Bunlar BES alımlarının yapıldığı Ziraat Halk ve Vakıf Yatırım üzerinden felaket mal satıyor.Dün Ziraat 6 milyar alım 6 milyar satım yapmış. Alıcı BES'ler iken birileri fena mal çakıyor. Şirket geri alımlarına ve Bes alımlarına toplamda 25-30 milyar desek kabaca bir de açıkcılara ve KY eklersek toplamda 40 milyar mal çıktılar 2 günde. Bu işin sonu dediğin gibi 1900 endekste biter.
Sevgiler...


Yorum