Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....
Yemin ettiler 5045 altına indirmiyorlar. Bir ara sayın Kuzu 5045 altı ve üstündeki kapanış sayısının önemli olduğunu söylemişti.
Eşit olduğunda bir yöne doğru kırılım olur diye yorum yapmıştı.
Son 29 iş gününün 15'i 5045 üstünde 14'ü altında.
Keşke Sayın Kuzu bugün gelse de yolumuzu aydınlatsa yoksa pazartesi nişadır lazım olabilir
Endeksin yukari gitmesi için likitideyi arttırıcı gelişmeler lazim faiz indirimi cok düşük kaldi
Cok yoğun satışlar 5050 üzerinde karşılandı ama borsaya para girisi sagalayacak bir gelişme yapmalılar.
Genel yön cok net aşağıya ama short alır mıyım zor o tedbir bir gelirse cok fena yukari hareket gelir.
Su an için en net tedbir kkm faiz indirimi olur.
Son 2 ayda bistten çıkan kkm ye girdi bu yüzden bist gidemiyor. Yani görüldüğü üzere bisti buralara getiren en önemli faktör yoğun bireysel talepti 2 aydır bu kesildi.
Kkm faiz üst limiti vardi 2 ay önce onu kaldırdılar ve bist kurudu o limit tekrar gelmeli çünkü bireyseller dolara geçmiyor
Bistin 2 cansuyu 1 kkm 2 mevduat faizine üst limit getirilmeli
Nass miydi neydi o hiç gereği yokken ulkeyi batirdi şu an da cok gereği varken bi fetva mi ne gondercekse gondersin
yaff Guner, bu Sisko olmus yafidi onbasi bizim nami deger iki okkalinin uzerine kapaklanip ,,,, gerisini diyesim gelmiyor. hecbir haber, isaret yok.
bu işler de deprem gibi olur.
yani global krizlerin başlaması.
işaretsiz.
bir ay +500 K gelen Tdi
sonraki ay -500 K geliverir.ama borsalar %30 düşmüş olur.
boru değil
AYlık grafikte BİSTDE trend aşağı volatiletesi oluştu.
en çok düşeceği formasyon bu..
bu işler de deprem gibi olur.
yani global krizlerin başlaması.
işaretsiz.
bir ay +500 K gelen Tdi
sonraki ay -500 K geliverir.ama borsalar %30 düşmüş olur.
boru değil
AYlık grafikte BİSTDE trend aşağı volatiletesi oluştu.
en çok düşeceği formasyon bu..
Tesekkurler Guner hocam, vaziyeti uygun bir sekilde kurtardin. Mesaji silmek istedim ama silemedim. Yogusam onun gazabindan kurtulamazdim.
Depremzedeler çadır beklerken bunlar çadır satacak kadar kansizlastilar akrezalet dönemi kapaniyor artik haberlere bakamıyorum yaptıkları midemi bulandırıyor
Bist için planlar 2 yol üzerine yapılmalı millet ittifakı kazanacak veya sonucu kabul etmeyecekler
Millet ittifakı kazandığında dehşet bir ralli bekliyorum
Depremzedeler çadır beklerken bunlar çadır satacak kadar kansizlastilar akrezalet dönemi kapaniyor artik haberlere bakamıyorum yaptıkları midemi bulandırıyor
Bist için planlar 2 yol üzerine yapılmalı millet ittifakı kazanacak veya sonucu kabul etmeyecekler
Millet ittifakı kazandığında dehşet bir ralli bekliyorum
onu anladıklarında badem satışlarını seyret.
paramı alayım kaçayım.....
Yorum