Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • guner
    Kıdemli
    • 28 Mayıs 2011
    • 4864

    #2026
    dedim ben..
    enflasyon daha bitmedi..
    dxy 120 olsun bir bakalım..sonra
    fed faizleri 5 üstüne çıkaracak.

    Yorum

    • raistlin39
      Katılımcı
      • 21 Temmuz 2016
      • 171

      #2027
      Yemin ettiler 5045 altına indirmiyorlar. Bir ara sayın Kuzu 5045 altı ve üstündeki kapanış sayısının önemli olduğunu söylemişti.
      Eşit olduğunda bir yöne doğru kırılım olur diye yorum yapmıştı.
      Son 29 iş gününün 15'i 5045 üstünde 14'ü altında.
      Keşke Sayın Kuzu bugün gelse de yolumuzu aydınlatsa yoksa pazartesi nişadır lazım olabilir

      Yorum

      • guner
        Kıdemli
        • 28 Mayıs 2011
        • 4864

        #2028
        40 yılın zirvesi rakkamlar
        dolar indexinde 160 ları gösteriyor ama
        bilmemki..
        o kadar gider mi.?..faizler 10 olur.
        hadi 120 cepte de..%5 faizle

        Yorum

        • vicente
          Yasaklı
          • 22 Kasım 2020
          • 2458

          #2029
          Endeksin yukari gitmesi için likitideyi arttırıcı gelişmeler lazim faiz indirimi cok düşük kaldi
          Cok yoğun satışlar 5050 üzerinde karşılandı ama borsaya para girisi sagalayacak bir gelişme yapmalılar.
          Genel yön cok net aşağıya ama short alır mıyım zor o tedbir bir gelirse cok fena yukari hareket gelir.
          Su an için en net tedbir kkm faiz indirimi olur.
          Son 2 ayda bistten çıkan kkm ye girdi bu yüzden bist gidemiyor. Yani görüldüğü üzere bisti buralara getiren en önemli faktör yoğun bireysel talepti 2 aydır bu kesildi.
          Kkm faiz üst limiti vardi 2 ay önce onu kaldırdılar ve bist kurudu o limit tekrar gelmeli çünkü bireyseller dolara geçmiyor
          Bistin 2 cansuyu 1 kkm 2 mevduat faizine üst limit getirilmeli

          Nass miydi neydi o hiç gereği yokken ulkeyi batirdi şu an da cok gereği varken bi fetva mi ne gondercekse gondersin

          Yorum

          • Tuncer
            Tecrübeli
            • 03 Mart 2022
            • 2825

            #2030
            Bu ara para heryerden kaybettiriyor borsalar emtialar hepsi cacık

            Dövizde öyle

            Yorum

            • guner
              Kıdemli
              • 28 Mayıs 2011
              • 4864

              #2031
              BİST 100

              HAFTALIK

              kaldı 7 MA üstünde..KUZUNUN 5045 i BU.
              şimdi ne olacak.?
              her yerde kıpkırmızı ama.


              Yorum

              • hayalım
                Tecrübeli
                • 27 Şubat 2009
                • 822

                #2032
                yaff Guner, bu Sisko olmus yafidi onbasi bizim nami deger iki okkalinin uzerine kapaklanip ,,,, gerisini diyesim gelmiyor. hecbir haber, isaret yok.

                Yorum

                • guner
                  Kıdemli
                  • 28 Mayıs 2011
                  • 4864

                  #2033
                  hedefte 19000-20000 var
                  ilk hedef 3200 sonra 2300

                  phill fed indexi -20 altına kayıyor..

                  derin resesyon BAŞLADI......
                  borsalardan uzak durun...
                  zaman dolar zamanı artık..
                  en kıymetli şey nakit olacak


                  Yorum

                  • guner
                    Kıdemli
                    • 28 Mayıs 2011
                    • 4864

                    #2034
                    ............................................. işaret burda,yukarıda

                    Yorum

                    • guner
                      Kıdemli
                      • 28 Mayıs 2011
                      • 4864

                      #2035
                      hayalım Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      yaff Guner, bu Sisko olmus yafidi onbasi bizim nami deger iki okkalinin uzerine kapaklanip ,,,, gerisini diyesim gelmiyor. hecbir haber, isaret yok.

                      bu işler de deprem gibi olur.
                      yani global krizlerin başlaması.
                      işaretsiz.
                      bir ay +500 K gelen Tdi
                      sonraki ay -500 K geliverir.ama borsalar %30 düşmüş olur.

                      boru değil
                      AYlık grafikte BİSTDE trend aşağı volatiletesi oluştu.
                      en çok düşeceği formasyon bu..

                      Yorum

                      • hayalım
                        Tecrübeli
                        • 27 Şubat 2009
                        • 822

                        #2036
                        guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        bu işler de deprem gibi olur.
                        yani global krizlerin başlaması.
                        işaretsiz.
                        bir ay +500 K gelen Tdi
                        sonraki ay -500 K geliverir.ama borsalar %30 düşmüş olur.

                        boru değil
                        AYlık grafikte BİSTDE trend aşağı volatiletesi oluştu.
                        en çok düşeceği formasyon bu..
                        Tesekkurler Guner hocam, vaziyeti uygun bir sekilde kurtardin. Mesaji silmek istedim ama silemedim. Yogusam onun gazabindan kurtulamazdim.

                        Yorum

                        • guner
                          Kıdemli
                          • 28 Mayıs 2011
                          • 4864

                          #2037
                          bist aylıkta oluşan yüksek volatilite
                          ayni şekilde haftalıkta da var..
                          artık bisti ben bile kurtaramam...

                          Yorum

                          • vicente
                            Yasaklı
                            • 22 Kasım 2020
                            • 2458

                            #2038
                            Depremzedeler çadır beklerken bunlar çadır satacak kadar kansizlastilar akrezalet dönemi kapaniyor artik haberlere bakamıyorum yaptıkları midemi bulandırıyor
                            Bist için planlar 2 yol üzerine yapılmalı millet ittifakı kazanacak veya sonucu kabul etmeyecekler

                            Millet ittifakı kazandığında dehşet bir ralli bekliyorum

                            Yorum

                            • guner
                              Kıdemli
                              • 28 Mayıs 2011
                              • 4864

                              #2039
                              vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Depremzedeler çadır beklerken bunlar çadır satacak kadar kansizlastilar akrezalet dönemi kapaniyor artik haberlere bakamıyorum yaptıkları midemi bulandırıyor
                              Bist için planlar 2 yol üzerine yapılmalı millet ittifakı kazanacak veya sonucu kabul etmeyecekler

                              Millet ittifakı kazandığında dehşet bir ralli bekliyorum
                              onu anladıklarında badem satışlarını seyret.
                              paramı alayım kaçayım.....

                              Yorum

                              • bikmisbroker
                                BaBo
                                • 27 Şubat 2009
                                • 1009

                                #2040

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information