Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #1006
    2008 krizinde 3 4 aya net çöküş olduğunu gösteriyor


    istatistiki bilgi


    olabiliyormuş manasında


    en dandik sistem bile iyidir


    günlük macd 2,14 den al verdi

    ben 2,12 2,10 almıştım ama

    2,09 stop oldum...


    2,14 den alan karda macd ile



    .....

    Yorum

    • REİS
      Tecrübeli
      • 24 Aralık 2012
      • 542

      #1007
      bugun dolarları 2.164 dan verdim memedim...Piyasada kazanmak iyice zorlaştı. ..
      BaLtaCı

      kârda otur,zarardan cabuk cık...

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #1008
        mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        offfffffff offffffffffff offffffffffffffffffffffffffffffff




        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #1009
          maldaki bi insanı stop ettirmek için yapılan ibnelikler..



          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #1010
            haaa düşüşten 2 gün sonra bolingerden kalkış alım sinyali net ! orasıda ayrı !

            bekleyen alım için topa erken girmeyen çok rahat 2.09x de kalkışla maliyetle mal almıştır !!


            düşüş maldakileri yemek için

            kalkıştan sonra hiç fake varmı düz yükseliyor amk doları...

            düz çıkıyor şşimdi !

            düz düşüş yaptırdılar..

            durduk yere ...

            ********liğin böylesi

            aynı gün

            merkez bankası 20 mil $ döviz ihalesini



            10 mil $ a indirdi


            ve


            ihaleye 9 milyon $ tekliif geldi


            sahtekarlığın büyüklüğünü yeryüzü kabul etmiyor amk !





            Yorum

            • gundwane
              Tecrübeli
              • 18 Ağustos 2011
              • 1922

              #1011
              dolar grafiğini aç haftalığa ayarla alta macd koy..(belirttim di de daha evvel ) dolarda yönün (en azından kısa vade de) yukarı olduğunu görmek için yeter de artar..

              macd doğru kullanıldığında yeterde artar çoğu zaman..

              çok fazla indikatör üzerine bir tutam komple teorisi ile yemeğin tadı kaçmış durumda..

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #1012
                gundwane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                dolar grafiğini aç haftalığa ayarla alta macd koy..(belirttim di de daha evvel ) dolarda yönün (en azından kısa vade de) yukarı olduğunu görmek için yeter de artar..

                macd doğru kullanıldığında yeterde artar çoğu zaman..

                çok fazla indikatör üzerine bir tutam komple teorisi ile yemeğin tadı kaçmış durumda..
                ne ilgisi var

                haftalık macd ye fiyat 2.09 larda baktınız mı ?

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #1013
                  neresi yukarı bunun



                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #1014
                    düz aşşa giderken

                    macd yukarı gösteriyor neyin kafası anlamak zor !

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #1015

                      Yorum

                      • gundwane
                        Tecrübeli
                        • 18 Ağustos 2011
                        • 1922

                        #1016
                        Yanlış yere bakıyorsun bakış açını düzelt...



                        İlk işaretlediğin yeşil dairenin ise formasyon olarak alakası yok..

                        Kırmızı ile işaretlediğim noktadayız şu anda..

                        Yukarı güce bakmak lazım..Çok güçlü ise fiyat 2.30 un üzerinde ama macd bir önceki zirvenin altında olabilir.. şu anda 2012 mayıs düzeltmesi yaşıyor gibiyiz..

                        Mayıs da macd kafasnı kaldırmasına rağmen dikkat edersen çok yükselememiş..Hali ile borsa yeni zirveye dolar yeniden 1.80 in altına indi idi..

                        Yanılmıyorsam 10 kuruş zıpladı idi..Yüzde olarak şimdikinden fazla..

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #1017

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #1018
                            hangisi olacağını nerden biliyosun ?

                            2006 daki gibi düz aşşa devam da edebilirdi !

                            bunları çoğaltmak mümkün.

                            Yorum

                            • gundwane
                              Tecrübeli
                              • 18 Ağustos 2011
                              • 1922

                              #1019
                              Dostum bazuka gibi gelip sıfırı tek hamlede aşşa kırdığı yerleri gösterme bana..

                              Dikkat edersen bi kez sıfıra değmiş..Hafif zıplamış..Bir daha değmiş..

                              Kaldıki etraf karışık CB seçimi not beklentisi (aylardan beri belli tarihi) isid falan..

                              En azından 3-5 kuruşda olsa yukarı gideceğini bilmek çok güç olmasa gerek....

                              Tabiki kesin olarak bilemezsin ama mantık yukarı yönlü poz diyor..

                              stop 2.06 2.08 bandı..

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #1020
                                tamam gideceği mantıken çok normaldi düşecek diyen yok ama

                                bende yükselecek diye almıştım...

                                2.14 lerden birden 209 a vermesi tahmin edilemez bi ibnelik olduğundan bahsediyorum

                                2.09 lara düz verince indikatörlerin hepsi bozuldu

                                ortalamaların hepsinin altında kaldı !

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information