Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • gundwane
    Tecrübeli
    • 18 Ağustos 2011
    • 1922

    #1021
    mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam gideceği mantıken çok normaldi düşecek diyen yok ama

    bende yükselecek diye almıştım...

    2.14 lerden birden 209 a vermesi tahmin edilemez bi ibnelik olduğundan bahsediyorum

    2.09 lara düz verince indikatörlerin hepsi bozuldu

    ortalamaların hepsinin altında kaldı !

    Kademeli poz açarsan bu sorunuda ortadan kaldırırsın..

    2.14 den yüzde 10

    Düştü bi yüzde 10 daha..

    Diyelim 2.14 den yüzde 10 açtın hopp 2.16 oldu..Cesaret edip bi yüzde 10 daha açabilirsin yada kısmetim bu kadar mış diyip yüzde 10 pozla gittiği yere kadar diyebilirsin..Her türlü kardasın..

    Karda isen de kafayı takma zaten..

    Diğer durumda 2.09 a geldiğinde yüzde 50 pozdasın..Ortalama 2.1150 mesela..

    Beklemeye çekil..

    Misal..

    löp diye al löp diye bırak olmaz ..

    Yorum

    • gundwane
      Tecrübeli
      • 18 Ağustos 2011
      • 1922

      #1022
      Kademeli alacan kademeli satacan..Her daim elinde mal ve para olacak..

      Çorba misali..Yükselecek ise biraz daha mal alacan çorba koyulaşacak..Düşecek ise su katacan çorba sulanacak..

      Bildiğim bütün spekülatörler böyle yapıyor..61000 e düştüğünde bile adam mal taşıyordu ama yüzde 20..

      Oradan yine aldı..

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #1023
        mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        şimdi borsa grafiği

        alt bolingere değmiş

        sto dipte..

        burdan kalkışlar mantıken al sinyali !

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #1024
          çöküş olabilmesi için bolingeri aşşa yardırması lazım.. bulunduğumuz noktadan itibaren piyasa ya dönecek ya şelale çöküş moduna girecek...


          hangisi olacağını bilmek zor

          ikiside olur..


          2013 mayısta bulunduğu konumda ertesi günler taban şekilde çöküşler olmuş

          yada diğer 17 aralık gibi yardırarak çöküşler var..


          diğerleri bolingerden kalkışlar al sinyali ve piyasa dönüşü...


          bulunduğumuz an itibariyle hangisi olacağını seçmek mesele...


          %50 şans var..

          Yorum

          • gundwane
            Tecrübeli
            • 18 Ağustos 2011
            • 1922

            #1025
            Çok haklısın..Ama güm diye almayacan işte..Aşağı bir daldırma çıkarma yapar (stop patlatma..) verirsin gider..Sonra gapli açar (en büyük silahı) set oyun maç andrea agassi olur..

            Bunu önlemek için yüzde 10- 20 mal alırsın..sürerse çakarsın gider..düşersede akşam en azından uyursun..çünkü elinde nakit vardır..

            Yoksa kimse ne olacağını tam olarak bilemiyorum..Ama mantık mal al diyor..O zaman al..Ama yüzde 100 değil..
            O açgözlülüktür..KY oradan kaybeder..

            Yorum

            • gundwane
              Tecrübeli
              • 18 Ağustos 2011
              • 1922

              #1026
              Bak beklentili bir hissede 2.73 den mal aldım (hisse adı yazmıyorum )

              Çakıldı..Hiç üzülmedim. evvelsi gün borsa bir daha çakılınca 2.66 dan bi daha aldım..(yüzde 20 mal oldu)

              2.68 i görünce verdim gitti..

              Dün borsa yatayda iken 2.67 den aldım..2.70 verdim gitti..

              Maliyet 2.67 ye indi..Şu an 2.63..

              İlk günkü mal kadar mal var elimde..Hem kar yazdım..Hem malımı kaptırmadım..Hemde hala nakitteyim..

              Yorum

              • gundwane
                Tecrübeli
                • 18 Ağustos 2011
                • 1922

                #1027
                Bu ufak tefek karları de azımsama..Bunu rayına oturttun mu 1 ayda bi bakarsın yüzde 5 kar yazmışsın..

                Yılda yüzde 60 eder..

                Hadi kırptım yüzde 30 etsin..

                Öpte başına koy..

                Hangi KY bunu yapabiliyor..

                Yok her gün ekran izlemem diyorsan al çekil yüzde 50 ile misal..O durumda da nakit olsun..Mutlaka nakit olacak..

                Ama her gün ekran izleyen birisi devamlı al sat yapan birisi dediğim gibi davranmalı..

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #1028
                  mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  önceki hareket şekliyle 2.20 de olabilir 2 lirada olabilir şeklide şu şekilde idi..

                  2.20 kısmı bu


                  2012 GİBİ OLURSA

                  2,19 YAKIN İLE TEPEYİ BULDU HAFTALIK BOLİNGER ÜSTÜYLE...




                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #1029
                    Bunlar uydurma tabİ hep.

                    Yorum

                    • gundwane
                      Tecrübeli
                      • 18 Ağustos 2011
                      • 1922

                      #1030
                      Uydurma değil tahmin..Tahminlerimiz ne kadar rasyonel olursa tutturma ihtimalimiz o kadar çok olur..Paran büyük piyasa yapıyorsan kazanma ihtimalin nerede ise yüzde 90 olur..

                      Bak 11 den 12.30 a kadar dolara 1 kuruş satış gelmesine rağmen ısrarla borsayı 0.70 ekside tuttu..2. seans la birlikte sürdü..

                      Dolar bende senin gibi düşünüyorum..2 tl ler falan TR de petrol çıkmadan bu cari açıkla zor..Kaldıki ihracatçı bağırır..Zora girer..Olmaz artık.

                      Ha kuzey ırak petrollerine çökeriz bir şekilde nemalanmaya başlarız falan işte o zaman dolar aşşa yönde tutulmaz..

                      Yorum

                      • sonperde33
                        Kıdemli
                        • 03 Ağustos 2011
                        • 3006

                        #1031
                        yaşamak için o petrollere çökmemiz gerekiyor , cari açık sanayi üretimle kapatılır eyvallahta vkit yok artık bunlara,
                        dolarda long squeze ler bence 2 tlnin altı ile sonlanacak.

                        gund benim eks aşkımı görüyormusun ,spotta yaldır yaldır gidiyor
                        Gel dedin, geldim Abdurraman çavuş!!!

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #1032
                          an itibariyle böyle..

                          seç birini



                          Yorum

                          • gundwane
                            Tecrübeli
                            • 18 Ağustos 2011
                            • 1922

                            #1033
                            4-5 kuruşluk düşüşe rağmen günlükte macd trigger a dokunmadı bile..
                            haftalıkda zaten sorun yok..
                            çok terso beklenmedik bir gelişme olmadıkça yukarı beklentim devam ediyor..

                            borsanın yukarıda olması aldatmasın..

                            orası 2 günlük iş..bir anda 7-8000 puan çakabilecek güçteler..

                            Borsa artıda..
                            Dolar da artıda..
                            Hayde borsa CB seçimini kutluyor..
                            Dolar neyi kutluyor..

                            Dolar faiz borsa..

                            En yavş.. borsadır bunların arasında.

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #1034
                              sabah orta band a çıkış

                              öğle tatiline alt banda iniş


                              ....





                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #1035
                                ne oluyor ne olabilir

                                aylık bakınca !

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information