Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #991
    borsadada böyle

    kurdada böyle

    kendilerine alım veya satım fırsatı yaratıyorlar

    herşey ellerinde amk

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #992

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #993
        şimdi ne olur?

        KUMAR...

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #994
          USD/TRY - Amerikan Doları Türk Lirası

          2,1298 -0,0120 (-0,56%)


          tereddüde yer yok

          kurlar çok agresif..

          hata affetmiyor..

          satış başladı 2.15x den !

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #995
            görüldüğü üzere alt bant üst bant

            önüne geleni biçiyor..

            buna herhangi bi analiz vs. hikaye..


            KUMAR...

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #996
              demin bi arkadaş aradı

              bu son hareketlerde dolarda

              220.000 $ kaybetmiş...


              amk piyasası herkesi terse getiriyor terse oynuyorlar demek...

              ne analizi..

              Yorum

              • BaBa
                Katılımcı
                • 16 Nisan 2009
                • 159

                #997
                Tapınakçılar

                mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                demin bi arkadaş aradı

                bu son hareketlerde dolarda

                220.000 $ kaybetmiş...


                amk piyasası herkesi terse getiriyor terse oynuyorlar demek...

                ne analizi..
                Neymiş, Demek ki teknik temel işlemezmiş.
                Onlar ne derse O.

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #998
                  cuma 2.15 den başlayan satış 2 liraya doğru indirirlerse

                  herkesi batırır destekler çöp yapılıp..

                  süpriz böyle olur

                  tapınakcılar bayrağı diker

                  şu ortamda çok saçma geliyor

                  zaten herşey saçma

                  kumar...

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #999



                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #1000



                      Yorum

                      • samuray
                        Yeni Üye
                        • 23 Temmuz 2014
                        • 16

                        #1001
                        kani Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        mehmet abi benim anlamadığım konu şu hani kumarhane veya kumpas adı ne olursa milleti soyuyorlar diyoruz tamamda insanlar bilmediği işten zarar görünce neden illa üzerine giderler hala
                        topiğin başlarını okuyunca
                        bu soruyu en son sormanız gereken kişi
                        nin bu kişi olması gerektiğine
                        karar verdim

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #1002
                          mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          2008 yılında ereğLi buraya raLLi yaptıktan sonra 2008 krizi çıkmış

                          dolar bazlı zirvesine yakın !


                          dikkat çekici..

                          ralli ve kriz!

                          tesadüf

                          üstad stili






                          mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #1003
                            2.15x de geçildi amk yerinde..

                            şans..


                            2,09 nere 2.16 nere amk

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #1004
                              nası değişti herşey

                              nası bi sahtekarlık


                              2.11 den 2,09 a veren ********ler...

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #1005
                                2015 krizi olacaksa eğer indikatör değilde fiyat olarak usd endeks grafıyla mümkün..

                                bolinger aylık graf.


                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information