Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #856
    2008 yılında ereğLi buraya raLLi yaptıktan sonra 2008 krizi çıkmış

    dolar bazlı zirvesine yakın !


    dikkat çekici..

    ralli ve kriz!

    tesadüf

    üstad stili





    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #857

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #858



        bolinger çok daralmış birilerinin kelle gidecek

        umarım benimki gitmez..

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #859
          amk 214 olunca herşey ala geçiyor

          ...

          nerden almalı yükselirmi

          sorusu !

          yazı tura atmaktan farksız ya...

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #860
            %50 long poza çıktım titriyorum..

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #861
              yatırım matırım hikaye

              bildiğin kumar !

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #862
                mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



                bolinger çok daralmış birilerinin kelle gidecek

                umarım benimki gitmez..

                kumarıN reSmi

                düşük volatilite patlamadan önceki

                an gibi..

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #863
                  forumlarda coşkuyu veriyolar

                  106 vs. aşşa dükkan açan yok


                  pehhhhhhhhhhhhh


                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #864
                    fiyat olarak buz gibi alda sikinti yok..

                    indikler tepede sadece..

                    bu noktada satış gelirmi gelmezmi

                    bilmek mümkün değil işte..

                    kumar kısmı

                    bu

                    burdan satış başlayıp başlamayacağı veya yükselişin sürüp sürmeyeceği bilinemez !!

                    iNDİKLERDEN Şu bilinebilir ..

                    indiK tepede oLduğu için..

                    SAĞLAMCI YATIRIMCI satIŞ gelmeden İNDİK tepede diye dur ben KARIMı REALİZE EDiM diyebilir.. !

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #865
                      saatLikte..

                      verip alınca bu şekil oluşuyor

                      yükselişin devamı olmayabilir fiKri kafalarda yanıyor !


                      günLük saatlik bu şekil pehh


                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #866
                        ikinci seans satıŞ başlarsa

                        Denk gelirse

                        owwwwwwwwwwwwww

                        indikatörler mükemmel çalışıyor...

                        Satış gelmezse

                        Amk indikatörlerine bi daha bakmayacağım

                        OLUR


                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #867
                          FuLL maLdayıM..


                          umarım batmam !

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #868
                            Hasssktir

                            Devir ortaya çıkmış gene

                            Benim pozlar batacak galiba ;(

                            Yorum

                            • mesutk
                              Seyirci Üye
                              • 11 Nisan 2014
                              • 51

                              #869
                              okudum aklıma sen geldin.

                              ben de full maldayım ama bistte.

                              galiba bu sefer tutacak dediği.

                              amk okumayacağım dediklerim gözümün önüne gelip duruyor.

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #870
                                her yere verdi yiine destek mestek kalmadı galiba

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information