Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #886
    döner mi dönmezmi


    kumar da


    casino ya gidip ha yazı tura oynamışın ha buna para basmışın..

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #887
      hey yavrum bee

      200 günlük ortalama 2.1240 da kaldı rahmetli !!

      Yorum

      • viper
        Yeni Üye
        • 06 Mayıs 2014
        • 26

        #888
        Aga sen kactan dolar longladin bilmiyorum ama dolar dönüp 2.2 e bile gitse longlari patlatipta gidiyor.
        Hisse senedi değil ki bu meret doğru pozum var deyip bekleyip kazanasin
        Forex tam çakal dünyası gibi
        Kaldiracta çok aşırı
        Keşke bist spotta vadeli de veya dax Dow da falan işlem yapsaydin
        Forex şişede durduğu gibi durmuyorki lanet.
        Aslında hepsinden uzak durmak lazimda bende bağımlılık yapti
        Adrenalin mi desek ne desek bilmiyorum
        Bırakip gitmek lazim aslında

        Yorum

        • viper
          Yeni Üye
          • 06 Mayıs 2014
          • 26

          #889
          Forex in mantığına bile uyuz oluyorum
          Dolar al yen sat
          Sterlin al euro sat
          Para al para sat
          Çok mal birşey
          Ortada ne şirket var ne kar var ne bilanço var
          Kil bir durum

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #890
            viper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Bırakip gitmek lazim aslında
            abi hesapta para olunca 2 3 ay sonra gene kumara başlıyosun

            şimdi araba alacağım xtrail tüm para oraya gidecek ve böylece istesemde batamayacağım

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #891
              şu ortalamalara göre bu basış hızına göre dolar 2 liralara doğru inebilirmi inebilir

              kimse bişey diyemez

              dönersede kimse bişey diyebilirmi

              zaten balondu der geçer gider

              bilme şansı yok !

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #892
                zar atıyosun tutarmı tutmazmı

                daha bunun neyini analiz edecen

                hareket olabileceğini düşük volatiliteden belirliyosun


                aynı şekilde düşük volatilite 1 sene de sürebilir


                2.11-2.14 arası git gel uzun süredebilir !!

                volatilite aşşa inişle kırıldı ve trendsel düşüyor

                bneliğe bak!

                döner dönmez kumar da..

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #893



                  çözüm harcayacan


                  kaporayı veriyosun


                  sonra araç gelince

                  havale tuşu

                  ve kumar belasından kurtuluş

                  Yorum

                  • viper
                    Yeni Üye
                    • 06 Mayıs 2014
                    • 26

                    #894
                    En iyisini yaparsın.
                    Yoksa bu çakal forex piyasasında devam etsen bir sure sonra bisiklet alıp birakacam dersin
                    Bin arabana keyfine bak

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #895
                      dolar dik düşüyor dostlar..

                      bura son demeyin ezberler işe yaramayabilir..

                      ben son kalan paramı arabaya yatırıyorum..

                      destek mestek ora döner bura döner hep hikaye...

                      o kadar dikkat ediyorum


                      hiç birşey çalışmıyor !

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #896
                        3 4 ay geçiyor

                        bu sefer farklı diyosun


                        başarılı olmamak için sebeb yok..


                        ortalamalar alda diyosun indikler dip çok güzel

                        çat adam komPLe veriyor

                        herşey sata geçiyor


                        arada kaynıyosun..


                        paran varsa harcayacaksın


                        bu bataklığa düşmüşsen 3 4 ay sonra du bu sefer farkLı hep oluyor !!

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #897
                          amk uçak vurulduğu gün mesela dolar longları 2.13x den geri geldimi kapattım bi skm çıkmaz bu işten diye

                          sonra gece 2.14 lere aldılar

                          herşey a dan z ye ala geçiyor.. !!!

                          vay amk malı kaptırdık

                          ortalamalara bakıyorum geri geliş alım fırsatı çok güzel

                          2.1265 ler felan gelmesi ohoo alım fırsatı

                          çat diye veriyor

                          2.102 çok sağlam destek kırılması mümkün değil 50 haftalık vs. derken

                          2.0865 gün içi düşük


                          herşey a dan z ye bozuluyor bu hareketlerle !!!

                          neyini bilecen ki..

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #898
                            2,14 hareketi o gece büyük tuzak ve kumpas oldu..

                            haftalık direnç günlük graflar vs herşeyi ala geçirip

                            acaba dedirtip

                            bastılar...

                            Yorum

                            • mesutk
                              Seyirci Üye
                              • 11 Nisan 2014
                              • 51

                              #899
                              mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              2,14 hareketi o gece büyük tuzak ve kumpas oldu..

                              haftalık direnç günlük graflar vs herşeyi ala geçirip

                              acaba dedirtip

                              bastılar...
                              arabana kazasız belasız bin.

                              dolar 2.24 iken bir dostum gömüldü. bildiğin nakit yüz binlerce.

                              nasip.

                              kal sağlıcakla.

                              Yorum

                              • mesutk
                                Seyirci Üye
                                • 11 Nisan 2014
                                • 51

                                #900
                                ha bu arada bist, vob, varat, hisse, döviz alayının.....................

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information