Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #811
    peh global hareket sebeb olmuş

    kalıcı olurmu acaba ?

    uçak düşürülmüş

    ne yapmalı !!!

    17.30 da

    dolar 2.1210 lardaymış yahu

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #812
      vay amk durmuyor ya isyan !

      yarın üstten almalımı almamalımı !!



      macd çok geç kalıyor ya bunu alım şartlarından çıkartmak lazım !!!

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #813
        güNLÜk grafikten gene sapıp saçma salak saatlikle işlem yapıyorum ya

        benden bi bok olmaz

        aynı da malı kaptırıp duruyoruz

        300 500 dolar kar et

        yok abi..

        ya


        kafa hatalı ...

        Yorum

        • butsu
          Aktif
          • 16 Haziran 2009
          • 257

          #814
          Memedim,önceden yolladığım grafik vardı. Haddime değil ama keltner channel ve triangular mov.avg üzerinden takip önerebilirim. Dolarda 120 dak ve haftalık, kağıt bazlıda 30 ve 60 dak iyi sonuç veriyor

          Yorum

          • lonntermsteel

            #815
            abi sen demistin 200 gunluk ortalama vardi oradan almistin

            en bilirsin ama 200 gunluk saglam destek degilmi

            zaten azalmistin %10

            ama bence bu ukraniya isi duzelirse dusser ama oyle 1.90 lar zor gibi

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #816
              butsu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Memedim,önceden yolladığım grafik vardı. Haddime değil ama keltner channel ve triangular mov.avg üzerinden takip önerebilirim. Dolarda 120 dak ve haftalık, kağıt bazlıda 30 ve 60 dak iyi sonuç veriyor
              abi macd bekliyorum çok geç kalıyor yarın al verip vermeyeceği belli değil

              par al verdi günlükte

              kesişmeler de tamm gibi

              şimdi al tahmini 213-14 arası gibi gelir

              belki düz çıkar bilemiyorki insan..

              213 14 bedava kalacak belki

              hep önyargı var ya

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #817
                lonntermsteel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                abi sen demistin 200 gunluk ortalama vardi oradan almistin

                en bilirsin ama 200 gunluk saglam destek degilmi

                zaten azalmistin %10

                ama bence bu ukraniya isi duzelirse dusser ama oyle 1.90 lar zor gibi
                2.13 lerden geri sağlam gelince kapattım 60 bin usd yi 2,127x lerden

                kaptırdım malı durduk yere

                püffffff


                aslında orası dirençti desteğe dönüşüyordu 5 haftalık ort. !!!

                kafama ...

                Yorum

                • VIX100
                  Tecrübeli
                  • 03 Kasım 2011
                  • 1945

                  #818
                  mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  güNLÜk grafikten gene sapıp saçma salak saatlikle işlem yapıyorum ya

                  benden bi bok olmaz

                  aynı da malı kaptırıp duruyoruz

                  300 500 dolar kar et

                  yok abi..

                  ya


                  kafa hatalı ...
                  dolar,yuro,pamuk,cart curt bunlarnan işlem yapmayı bırakacaaan önce,sadece endeksle işlem şart
                  bence bu işleri tamamen bırak
                  oh pity pity,care'em all so pity,tear is the last thing,gymnastic

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #819
                    zzarar yok sadece az kar edebildim bu harekette

                    ben burdan almayacağım

                    alım için bu mantık bana uymuyor.. şimdi farkettim...

                    neyse

                    bi süre daha işlem yapmam..

                    kaçtı büyük rakamlar


                    ...

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #820
                      mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      24.00 dan sonra bakacağım pehh

                      sistemler sattayken alıp ikildiğim için dikkat etmeye çalişiyorum..
                      mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      abi macd bekliyorum çok geç kalıyor yarın al verip vermeyeceği belli değil

                      par al verdi günlükte

                      kesişmeler de tamm gibi

                      şimdi al tahmini 213-14 arası gibi gelir

                      belki düz çıkar bilemiyorki insan..

                      213 14 bedava kalacak belki

                      hep önyargı var ya

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #821
                        matriks yeni barı hatalı gösteriyor

                        dünkü kapanış hatalı

                        gap felan olmadı..

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #822
                          günLük macd buy kayboLdu. günLük bolinger direnci çalışmış gözüküyor..

                          pehhhhhh poz yok işlem yapmıyorum izlemek bedava..

                          barı yeşil gösteriyor ama aslında kırmızı

                          matriks hatalı. dünkü kapanış yeride hatalı ..

                          bu açıdan grafikler indikatörlerde hatalı gösteriyordur..

                          neye güvenip iişlem yapılacakki ...





                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #823
                            dünkü kapanış hatalı gösterdiği için indikatör değerleri ortalamalar da hatalıdır...

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #824
                              ha çok da şey değil ortalamalardan uzaklaştığı ve ortalamalar vs. par alda

                              fakat macd aldamı sattamı gibi merak eden için ince bi yerde olduğundan

                              yanıp söndüğünden..

                              düzgün göstermiyordur...

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #825
                                ala geçmiş bu sistem..

                                ortalamalara geliş alış fırsatı

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information