Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #766


    bundan ne çıkar ?

    herşey çıkabilir !

    şu bu olacak diye yaklaşmak iyi bi olay değil..

    üstadlar bu noktada devreye giriyor

    ne çıkacağını size söylüyor

    ve inandırıyor..


    ama o çıkmıyor !

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #767
      bazı indikler dipledi




      Yorum

      • Güneşli
        Yeni Üye
        • 28 Mart 2014
        • 15

        #768
        mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


        bundan ne çıkar ?

        herşey çıkabilir !

        şu bu olacak diye yaklaşmak iyi bi olay değil..

        üstadlar bu noktada devreye giriyor

        ne çıkacağını size söylüyor

        ve inandırıyor..


        ama o çıkmıyor !
        selam

        algılarla oynuyorlar

        90 lardaki borsa değil bu

        şu noktada endekse para girişi devam eder ve 90 binlere gider diyemiyorsunuz

        sürekli flu bir durum yaratarak para kazanıyorlar

        bunun adı keriz piyasasıdır

        amaç küçük yatırımcıyı borsadan soğutarak varant piyasasına çekmek ve orada daha iyi düzmektir

        maalesef böyle

        bir kaç temettü hissesi dışında oyak koç ve iş bankası dışına çıkmak gelimiyor içimden

        elimdekileri tutuyorum temettüme bakıyorum

        en güvenlisi bu

        sermaye kazancından prim gelirinden çoktan geçtim anlayacağınız

        saygılar dostlara
        Borsada kazanmanın püf noktası : " bekleyebilme lüksüdür "

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #769
          200 günlük ortalama 212 lere yükseldi.

          Yorum

          • butsu
            Aktif
            • 16 Haziran 2009
            • 257

            #770
            Ortalık şortcu dolu,bok var herkes şort açıyor,bu kadar mazotu alırsa 102 de olur 122 de olur vob,millet şort sevdasında,onları yutmadan da dolar yükselmez

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #771
              yeni tepe uyumsuz rsi

              sto tepede

              bu bilgileri biliyoruz ..

              bu ne demek

              tepe olabilir demek


              satış gelirse mana kazanır !!!!



              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #772
                illa düşecek demek değil

                düşerse mana kazanır !!!

                düşmezse uyumsuzda yükseliş sürebilir..

                düşüp düşmediği veya long pozu neye göre kapatmak gerekir

                sorusunun tek cevabı olabilir !!!

                bi yeri referans almak

                5 günlük ortalama olabliir

                altında kalış stop olabilir


                bu tarz bi mantık harici zor !!!

                uyumsuzluk varmı var


                evet !

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #773
                  bu tarz olaylar 1 gün sonra belli olur

                  yarınki kapanış önemli

                  uyumsuzluklu yeni tepe kapanışı geliyor bugün..

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #774
                    hepimize hatalı bilgiler öğrettiler

                    üstadlar diyorki

                    mesela

                    tepe geçilirse stop

                    bok stop

                    bu tepe final tepeside olablir

                    burda hatalı olan yaklaşım

                    karambole short açmak...

                    bugünkü kapanış tepe kalır yarın satış başlar

                    ama sen 76 binde short açtırıp insanlara ikili tepe geçerse bu yeni tepede stop diyorsun

                    ortada dipte short açmak bi defa kandırılmak.. açıp beklettin binlerce puan insanlara akıl verdin..

                    neymiş önceki tepe geçerse binlerce 10 bin puan terste beklediğin pozu stop yapacakmışın...

                    bunlar hep hırsızlık

                    hepimiz kandırıldık yıllarca..

                    soyulduk..

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #775

                      Yorum

                      • butsu
                        Aktif
                        • 16 Haziran 2009
                        • 257

                        #776
                        Uyumsuzluk şortları patlatmaya gittiğini gösteriyor,ferit (garan.yat.) hem malından oluyor hem de şortları kıçına kaçıyor.pili bitince aşşağı basarlar, yarın altın vuruş bekliyorum vobda, doları da 2.1120 altına düşürmeden gezdirecekler,sonrası heyecanlı

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #777
                          Eyyy short belasına sokulmuş kandırılmış ky

                          Tepe geçerse stop diye kandırılmış binler


                          Bu üstadlardan kurtulun

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #778
                            turkcell den sms geldi aynen ekran görüntüsü aldım ekledim

                            sosyal medya internet forumlarda

                            analiz sıçanlara dikkat edin


                            benim gibi dolandırıcılık maduru olursunuz

                            çünkü yapılan analiz bilgiler objektif değil gerçek tutar değil

                            atmasyon sallamasyon subjektif


                            ...

                            indikatör ortalama gibi şeyler harici atmasyondur..

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #779
                              mesela

                              dolar da

                              günlük sistemler satta


                              ama haftalıkta yukarı harketten dolayı düşüşlerde

                              ne var ne yok gömmüyorum

                              %10 long açıyorum..

                              yükselince günlükler satta kaldığı için kapıyorum

                              düşünce gene alıyorum

                              %10

                              dolar düşerse sistemler satta olup aşşa doğru

                              batmıyorum

                              %10 almışım

                              üstad stili yok

                              şu bu olacak yok..

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #780
                                bayadır


                                yazıyorum


                                umarım farkındalık


                                yaratılmıştır

                                ..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information