Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #841
    millet acayip olumlu amk

    85 den dükkan açıp yeni zirvelerle dükkan kapıyorlar


    bu yazıları okudukca herşeyden şüphe etmeye başlıyor insan !!!

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #842
      müzmin çöküşcüler aşşalardan short belasına bulaşmışlar mecburi sürekli kafayı yemiş durumdalar onlar ayrı..

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #843
        mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        şimdi mesela aylık grafik çok olumlu gözükebilir ayın kapanmasına 12 gün var.. kol gibi sokar yukardan aşşa bolingeri vs. aşşa geçer darma duman eder olur grafik sana bearish


        grafikler anı gösterir...

        indikatörler her zaman tutmayadabilir..


        bu işlerde kesinlik olmadığı

        sadece anı gösterdiği çok önemlidir..


        bu açıdan ne var ne yok inanılıp birilerine veya

        kendi başına grafikteki anlık duruma inanılıp yatırılmamalıdır..


        çünkü değişebilir !!!


        grafikler anı gösterir



        aylık grafik bile major bir harekette bozulabilir !!


        bu grafiğe bakıp 12 gün sonra ne olacağını bilemezsin amk !

        sadece orta bolinger bandı rakamını kağıda yazıp sttiğim yer stop dersin !

        üstünde baba yukarı devam dersin!!!

        olduki alta gitmeye başladı baba stop dersin !!!


        üstündeyken hayal altındayken hayal görmemelisin...


        bu grafik yarın ne olacağını söylemiyor !!!


        grafikler ne olacağını söylemez


        tutup aşşa basar bozulur !!!

        şuan üstünde herşey çok güzel!!!

        ama yarın ne olacağı için kriter belirlemezsen şurası stop şurası alım diye !!! bu grafikler bi boka yaramaz..

        zaaten yaramıyor !!!


        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #844
          bunu yazmam lazım bi bnelik var ortalıkta

          çöküşcüler obo cular gelmiş yukarı hedefler veriyor

          üstadlar 2. düzeltme bitti uçuşa geçiyoruz yazıları var 1 2 yerde...

          bunlar olmayabilir !!!

          farklı manayada gelebilir..

          tabiki satış gelip gelmedğine bakılmalı !!!


          bi hayal pompalaması var inanlır gibi değil...

          bi çete organize olmuş düşüş gibi şimdi yükseliş pompalıyor sanki....





          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #845
            adam demişki macd aşşada kalmış tepeye anasının nikahı kadar yol var..


            sahtekarlığa bak..


            satışa dönerse ordan 0 ı aşşa geçmesi daha kolay manasınada gelir..


            tek taraflı bilgi..


            tek taraflı yönlendirme...


            tabiki herşey alda !!!!


            satış gelirse bozulacağı ile ilgili tek satır yok !!!

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #846
              o 3 parçalı düşüş

              6 7 aylık yükselişim içerisinde büyük 3 den sonra gelen 4 olabilir zamana yayılmış ve 5 in içerisinde veya bitmiş olabilir..

              ....

              bu da olabilir bir yükseliştir gidiyor

              buda bir ihtimal

              olmaz diye bişey yok...

              tabi sistem öncelikli ama

              ne olduysa yükselişle kafayı yemiş millet...

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #847
                bu ihtimallerin hepsi çöptür

                farazidir..

                Aslındada alışkanlık !

                virüsü alınca gitmiyor..

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #848
                  yorumsuz ekliyorum..

                  aynısı olacak diye bişey yok

                  ama bu yükselişciler forumları basmış

                  rahatsız edici düzeyde yüksek rakamlar yazıyorlar..

                  eee koyunlara katılmamak lazım..

                  bunlar birilerinin maşasıdır

                  işleri kitleleri yanıltmak


                  her ihtimali düşünmek lazım..


                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #849
                    bu üstteki graftaki bilgi nedir !!

                    kırmızı çizgi 50 günlük ortalama altı kati stop olduğudur !!!

                    altı stop

                    üstü alım..


                    ya oraya çok var..


                    ee bu işler böyle..

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #850
                      tek yönlü graf koyup tek yönü işaret edenler tehlikedir !!

                      2 yüzlüdür grafikler

                      2 side olur

                      geleceği bilemezsin


                      dikkatli olma yerlerinde olabileceğini gösterir graflar..

                      major hareketlerin öncesinde olabilir..

                      yön mü

                      yön nereye gitmeye başlarsa oradır....


                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #851

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #852

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #853
                            bu paralelli grafikler üstad grafları

                            anti üstad diyorken

                            insan nerde diye merak edince

                            insanlar daha çok yolumuz var felan diyorlar

                            sağa sola çizgi uydurduktan sonra

                            nereye kadar daha gider derken bu saçma grafikler çıktı..

                            bu üstad grafikleri denk geldi yani

                            bunlar çöptür her türlü..

                            adı üstünde üstad grafı..

                            Yorum

                            • sonperde33
                              Kıdemli
                              • 03 Ağustos 2011
                              • 3006

                              #854
                              mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              tek yönlü graf koyup tek yönü işaret edenler tehlikedir !!

                              2 yüzlüdür grafikler

                              2 side olur

                              geleceği bilemezsin


                              dikkatli olma yerlerinde olabileceğini gösterir graflar..

                              major hareketlerin öncesinde olabilir..

                              yön mü

                              yön nereye gitmeye başlarsa oradır....


                              mehmet hocam süpersin , eline emeğine sağlık.
                              Gel dedin, geldim Abdurraman çavuş!!!

                              Yorum

                              • eren@
                                Tecrübeli
                                • 24 Nisan 2008
                                • 2344

                                #855
                                mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                şaka gibi amk bir çoşku hisse nette 61 binde bunları görmek mümkün değildi 61 de hergün analiz sıçan çöküşcü üstadlar ise kayıp..

                                hakkaten hiç biri yok twitterda yeller esiyor şengöz hikayeci olmuş ne endeks ne dolar kayıp...

                                coşku kutlama...

                                yabancı payları zirvede tarihi zirveden çelik sektörünü yabancılar süpürüyormuş vs.

                                vay arkadaş yaa çok ilginç
                                adaşım yaptıkları analizler tamamı sahte ama yüzleri kızarmıyor eğer söylediğinin tersi olmuşsa bir kaç gün ortada görünmüyor biraz düzeldiğinde gelip utanmadan söyle oldu böyle oldu ahkam kesiyor hepsine yazıklar olsun.
                                Kopyaladıklarım çoğu sosyal medyada görüp istifadenize sunduğum resim yorum ve benzeriler 6362 sayılı Sermaye Piyasası Kanununun 104.,107. ve 115. Maddelerinde de belirtildiği üzere kesinlikte yatırım tavsiye niteliği taşımaz .

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information