Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • iskeletor
    Yasaklı
    • 23 Temmuz 2014
    • 2

    #916
    burası büyük bir kumarhane memet gardaş.. neyin ne olacağını kimse bilemez..

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #917
      an itibariyle böyle oldu...

      ee şimdi ne olacak ?

      kumardan ne farkı varki?

      dimdik düşerken bugün alım geldi..

      mantığı ne ki ?

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #918
        yarın uzun çubuk gelse dibe kadar düşse kimse bişey diyebilirmi dik düşüş var.. veya burdan kalksa yukarı dönse

        kim ne diyebilir

        fake kaldı denir..

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #919

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #920
            seçimden önceki gün yeşil bar var..

            sonraki gün şelale geldi..

            yukarıda gidebilirdi..

            banttan kalkmış sonuçta... al sinyali

            ertesi gün banda yapıştı ve

            şelale geldi..

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #921
              borsada aynı

              satış gelirmi gelmezmi

              satış gelirse indikatörler vs. mana kazanıyor

              satış gelmiyorsa hiç bi işe yaramaz ne uyumsuzluk ne başka bişey..

              satış gelip gelmeyeceğini


              satış gelmeden bilmek mümkünmü ?


              değil..

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #922
                bunlar bi yana

                erdoğanla ilgili herşey

                kutlama şeklinde karşılanıyor

                o şekle büründürülüyor..

                bunu kim yapıyor

                ama yapıyor bi şekilde oluyor..

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #923
                  mesela tepeler böyle rsi hep önce pik yüksek rakam satış ikinci fiyat yüksek rsi düşük ve şelale.....



                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #924
                    haftalıkta rsi 85 e ulaştıktan sonra bi kaç kere sonraki yükselişte şelale gelmiş

                    tepelerin arasındaki mesafe aynı değil hiç birinde.. satış gelmeden satış geleceğini bilmek mümkün olmamış görüldüğü üzere..

                    bu istatistiki bir bilgi..

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #925
                      şimdi haftalık rsi 69 az üzerinde..

                      istatistiki bilgi bunlar hep..

                      ne olacağını söylemiyor hiç birisi..

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #926
                        2008 krizinden önce rsi 70 in az üzerinden dönüp şelale başlamış mesela

                        bunlar hep istatistik...

                        kriz öncesi ilk tepe 73.60 rsi

                        ikinci yüksek tepe rsi 72

                        sonra şelale


                        sadece istatistik..

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #927
                          fiyat yükseldikçe rsi yükseliyor..

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #928
                            vs.vs.

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #929
                              mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              bunlar bi yana

                              erdoğanla ilgili herşey

                              kutlama şeklinde karşılanıyor

                              o şekle büründürülüyor..

                              bunu kim yapıyor

                              ama yapıyor bi şekilde oluyor..
                              birileri yapıyor

                              grafik ona göre şekilleniyor

                              ve sebeb sonuç içinde kabulleniyosun..

                              kendiliğinden olmuyor bunlar

                              birileri yapıyor..

                              birileri ne olacağını biliyor

                              tanrı yapmıyor bunları..

                              istedikleri yöne çekiyorlar..

                              ve grafik aa öyleydi böyle oldu..

                              olmayabilirdi ama oldu


                              OLUYOR...

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #930

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information