burası büyük bir kumarhane memet gardaş.. neyin ne olacağını kimse bilemez..
Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..
Collapse
X
-
an itibariyle böyle oldu...
ee şimdi ne olacak ?
kumardan ne farkı varki?
dimdik düşerken bugün alım geldi..
mantığı ne ki ?
Yorum
-
yarın uzun çubuk gelse dibe kadar düşse kimse bişey diyebilirmi dik düşüş var.. veya burdan kalksa yukarı dönse
kim ne diyebilir
fake kaldı denir..
Yorum
-
-
seçimden önceki gün yeşil bar var..
sonraki gün şelale geldi..
yukarıda gidebilirdi..
banttan kalkmış sonuçta... al sinyali
ertesi gün banda yapıştı ve
şelale geldi..
Yorum
-
borsada aynı
satış gelirmi gelmezmi
satış gelirse indikatörler vs. mana kazanıyor
satış gelmiyorsa hiç bi işe yaramaz ne uyumsuzluk ne başka bişey..
satış gelip gelmeyeceğini
satış gelmeden bilmek mümkünmü ?
değil..
Yorum
-
bunlar bi yana
erdoğanla ilgili herşey
kutlama şeklinde karşılanıyor
o şekle büründürülüyor..
bunu kim yapıyor
ama yapıyor bi şekilde oluyor..
Yorum
-
mesela tepeler böyle rsi hep önce pik yüksek rakam satış ikinci fiyat yüksek rsi düşük ve şelale.....
Yorum
-
haftalıkta rsi 85 e ulaştıktan sonra bi kaç kere sonraki yükselişte şelale gelmiş
tepelerin arasındaki mesafe aynı değil hiç birinde.. satış gelmeden satış geleceğini bilmek mümkün olmamış görüldüğü üzere..
bu istatistiki bir bilgi..
Yorum
-
şimdi haftalık rsi 69 az üzerinde..
istatistiki bilgi bunlar hep..
ne olacağını söylemiyor hiç birisi..
Yorum
-
2008 krizinden önce rsi 70 in az üzerinden dönüp şelale başlamış mesela
bunlar hep istatistik...
kriz öncesi ilk tepe 73.60 rsi
ikinci yüksek tepe rsi 72
sonra şelale
sadece istatistik..
Yorum
-
-
-
birileri yapıyormehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterbunlar bi yana
erdoğanla ilgili herşey
kutlama şeklinde karşılanıyor
o şekle büründürülüyor..
bunu kim yapıyor
ama yapıyor bi şekilde oluyor..
grafik ona göre şekilleniyor
ve sebeb sonuç içinde kabulleniyosun..
kendiliğinden olmuyor bunlar
birileri yapıyor..
birileri ne olacağını biliyor
tanrı yapmıyor bunları..
istedikleri yöne çekiyorlar..
ve grafik aa öyleydi böyle oldu..
olmayabilirdi ama oldu
OLUYOR...
Yorum
-
Yorum