Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #736
    günlük

    ortalamalar sıkışık birlikte toplanmış durumda..


    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #737
      1 dakkalık grafta itkisel düşüş gördüm

      2.12 üzerinde longları kapattım..

      bakalım tutacakmı bu hareket...


      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #738
        tutmayabilir

        kumardan farksız

        nası olsa...

        düşecek diye poz almayınca yükselsede

        zarar olmuyor en fazla malı kaptırdım

        ....

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #739
          mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          1 dakkalık grafta itkisel düşüş gördüm

          2.12 üzerinde longları kapattım..

          bakalım tutacakmı bu hareket...




          2.1166 -0.0006 (-0.03%)

          tuttu gibi gibi

          ama günün dibini aşşa geçerse tuttu gibi olur

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #740
            güNLük sistemler satta

            üstat grafikleri itkisel bişeyler uydurabiliyoruz

            ee peki nerden alacağız doları ?

            %10 long.

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #741
              neden %10 long açıyorum üstad sitili yada bi poh bildiğimden değil

              haftalıktaki kalkmış bi hareket ve kısa ortalamalarda kesişme var..

              bu durumdan dolayı.....


              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #742
                2 3 haftaya aşşa kesişimde olabilir

                olursayı değerlendiriyorum hayal görmüyorum

                şuan haftalık öyle..

                100.000 dolar long %10

                bakalım üstadsız böyle ne olacak..

                pehh

                Yorum

                • azgın boğa
                  Yasaklı
                  • 10 Temmuz 2014
                  • 75

                  #743
                  mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  2 3 haftaya aşşa kesişimde olabilir

                  olursayı değerlendiriyorum hayal görmüyorum

                  şuan haftalık öyle..

                  100.000 dolar long %10

                  bakalım üstadsız böyle ne olacak..

                  pehh

                  yüksek meblağda oynuyormuşsunuz, keşke üstatlara bir danışsaydınız

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #744



                    dolar tl indikatör

                    ortalama vs.

                    grafiği olan varsa

                    üstad grafiği değil yalnız. şu bu olacak şeklinde..

                    indik ortalama vs. eklerseniz faydalanırız

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #745
                      yarın belki bişeyler olabilir bakalım !!


                      2014 low volatility record..

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #746
                        geceleri kaçtır dipte kapatıyor ya

                        swapı sokuyor !!

                        alıştırıyor resmen

                        kapat ertesi gün al

                        swaptan kaç ...

                        Yorum

                        • butsu
                          Aktif
                          • 16 Haziran 2009
                          • 257

                          #747
                          Bu hafta önemli, 2.1120 altında mı, 2.1200 üstünde mi kapatacak, ona göre yön belli olur tahminimce
                          Dediğin doğru, haftalık kıvrılmış yukarı, ama benim kuralım şudur kch altına inerse satarım
                          ahanda resmi göstereyim,
                          zurna zırt diyecek , çok yakında , aşağı da olabilir yukarı da, şartlanmamak lazım

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #748
                            saatlik macd artıya geçecek gibi


                            Yorum

                            • azgın boğa
                              Yasaklı
                              • 10 Temmuz 2014
                              • 75

                              #749
                              USD/TRY
                              dönüş trendi devam ediyor..

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #750
                                butsu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Bu hafta önemli, 2.1120 altında mı, 2.1200 üstünde mi kapatacak, ona göre yön belli olur tahminimce
                                Dediğin doğru, haftalık kıvrılmış yukarı, ama benim kuralım şudur kch altına inerse satarım
                                ahanda resmi göstereyim,
                                zurna zırt diyecek , çok yakında , aşağı da olabilir yukarı da, şartlanmamak lazım

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information