Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Misafir

    #586
    Vay direniyo düşüş ??

    Kendimize de duacıyız hasbelkader mehmetkirsoy

    ne dersin long mu short mu ?? )

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #587
      short bi yatırım aracı değildir

      short beladır.

      borsalar boğadır

      düşüşler düzeltmedir

      özellikle yıllardır primsiz yatay giden piyasalarda short açıp beklemenin bi manası yoktur

      düşüş bekliyorsa insan düşerse alım yapmayı planlamalı short açıp kerizlenmeye değil..


      piyasa ala nasıl geçer nerden alım yapılır

      hangi şartlarda piyasaya girilir

      tartışılması çabalanması gereken yerlerde olunup

      çöküş de çöküş diye beklemenin bi manası yoktur.



      dow jones 100 yıldır yükseliyor

      hani çöküş

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #588
        piyasa düşerse stopuna geldi longları kapattın veya hisseleri sattın

        stop oldu

        peki nerden alım yapılacak

        stop olmak kolaydır.


        durum bu.

        çöküş masallarıyla büyüdüğümüz için


        işlem yapma şansımız veya herhangi birşey yapma şansımızı

        bu öğrettikleriyle beynimiz yıkandığı için


        bizler baştan kaybettik


        tüm işlemler short


        nerden satacağız ne zaman çökecek



        peki nerden alacağız


        nereye gidebilir



        yok !

        Yorum

        • METE99
          Aktif
          • 29 Mart 2014
          • 224

          #589
          "dow jones 100 yıldır yükseliyor hani çöküş "
          Kral(gold) tahtını $'dan gerialmak için dönecek. "Kralın dönüşünü" beklemeli. 1900den beri çöküşler burada; http://pricedingold.com/dow-jones-industrials/
          Sırça köşkte oturan komşusuna taş atmamalı..

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #590
            o altının rallysi

            dowjonesin çöküşü değil

            fark var..

            altında illaki bi gün tekrar rallye başlayacak

            sürekli düşecek veya yatay gidecek değil

            ilginç olan

            gümüş 19 dolarlarda

            mesela

            bunda shortla diyelimki 0 a 19 dolar

            var


            zirveye 30 dolar var


            short ne yatırım aracımı ?

            metallerde düşüş beklentisi var diyelim

            bunları shortlamak mı mantıklı

            yoksa düşünce almak mı ?


            zirveye 30 dolar varken 0 a 19 dolar olan bir malzeme shortlamanın neresi mantıklı ?


            düşerse al

            short beladır her türlü

            bir gün çıkacak metaller ve inmeyecek..

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #591
              mesela seçimden önce mal gibi dolar alıp 2 güne stop oldum

              paralar gitti


              206 lardan alma şansım varmı yok


              neden para bitmiş zaten

              !!

              2. bi şans yok..

              bende görüyorum 2.06 larda uyumsuzluklu günlük grafikte bi dip olduğunu !!

              para yok

              !

              kandırılmış üstadlara uymuş bi insanın 2. bi şansı yok aradan çıktık işte


              rahatladık

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #592
                ya bu internette ew analizcisi

                gidiyor

                ışıd ırağı yorumluyor


                ya bunun neresi analiz amk

                grafiğe baksana

                fiyat düşüyormu düşmüyor


                neyin analizini yapıyon

                ırak mı burası

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #593



                  rsi > 50 destek olarak çalışmaya devam ediyor

                  fiyat bolinger altında ama düşmüyor bekliyor

                  bolinger daralıyor yakında trendsel hareket çok mümkün..


                  ışid ırak analizi yaparken borsada analiz yapıp fiyata bakmazsan

                  ışide katılmaya ırağın yolunu tutarsın...

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #594
                    grafikler ne olacağını göstermez

                    ne olduğunu nerde olduğunu gösterir..

                    herşey olabilir tek yöne şartlanınca ne istersen onu görürsün...

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #595
                      direk bolinger üstü

                      10 günlük arası..

                      artık 10 günlük direnç geçerse destek..

                      bolinger

                      altına inmezse..

                      ne olacağını biliyoruz

                      analiz yapacaklar..



                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #596
                        Tahmin etmeyince

                        5.000 10.000 terste bekletmiyor..

                        resim dün başkaydı bugün başka..

                        tahmin yok..

                        an var..

                        gerçek var..


                        bolinger altı 10 gün dün direnç oldu..

                        resim belli.. üstüne geçene kadar...



                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #597
                          testere var mesela

                          ..

                          bu bitip trend başladığı zaman

                          tahmin etmemek gerektiği görülür..

                          o zaman iş işten geçer..

                          Yorum

                          • kani
                            Tecrübeli
                            • 26 Kasım 2010
                            • 1084

                            #598
                            mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            short bi yatırım aracı değildir

                            short beladır.

                            borsalar boğadır

                            düşüşler düzeltmedir

                            özellikle yıllardır primsiz yatay giden piyasalarda short açıp beklemenin bi manası yoktur

                            düşüş bekliyorsa insan düşerse alım yapmayı planlamalı short açıp kerizlenmeye değil..


                            piyasa ala nasıl geçer nerden alım yapılır

                            hangi şartlarda piyasaya girilir

                            tartışılması çabalanması gereken yerlerde olunup

                            çöküş de çöküş diye beklemenin bi manası yoktur.



                            dow jones 100 yıldır yükseliyor

                            hani çöküş
                            çöküş nerededir çok basit çöküş senin gibi yatırımcı içindir sen shortladıkça veya longladıkça batıyorsan borsalar çıksada düşsede senin çöküşündür
                            misal verelim belki uçuk ne alaka diyenler olacaktır ama aklıma geldi misal olarak yazayım maksadım seni incitmek veya sana karşı bişey yazmak ddeğil bende bu pencereden bakıyorum meselesidir misalime geri döneyim
                            ta adem aleyhisselamdan beri tüm nebiler kıyamet kopacak belirtileride şunlardır bunlardır diye onlarca ayet ve kendi sözleri vardır eee binlerce sene geçti hala kopacak şimdiki zaman insanları şunu diyemez hala kopacak bekle dur burada sen öldünmü senin kıyametin zaten kopmuştur senin geride kalan insanlarla artık bi işin olurmu alakan olurmu olmaz seni aslolan kıyamet ilgilendirirmi artık yooo ilgilendirmez yani olay bu borsa düşerken shortta olan ve para kazanan adam borsa boğadır bende alım yapmalıyım diye düşünürse ve ters yerdeyse alım noktasında borsa boğa olsa ne olur misal dji senelerdir yükseliyor eee sen ilk çıktığında diyelim x bi dji kağıdı aldın fiyat 400 dolar seneler geçti ama hala kağıt bu açıldığı yere hiç yükselemedi şimdi borsalar boğa olsa ne olur amk benim maliyetime gelemedikten sonra onlarca kere bolllingeri destek yapsa 10 günlüğü destek olsa ne olur bende böyle baktım sevgilerimle
                            oturma münkir ile alırsın sancı tutarsın pas paklamaz her kalaycı

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #599
                              Kağıttan bahsetmiyoruz

                              Endeksler neden boğadır

                              Çünkü endekslere iyi şirketler girer

                              Endekste olup batan şirket endeksten çıkarılır

                              Yerine illaki gelecegi olan kar eden büyüyen bi şirket koyulur

                              Şirketler kar edip özsermayesi büyüdükçe ve borsa tasarrufların degerlendiğibir yer olduğundan hep yukarı gider

                              Üstad ların çöküş analizlri akıl vermeleri eğitimleri olmasaydı sürekli çöküş kriz pompalaması olmmasa herkes normal düşünebilirdi


                              Ama bu kriz virüsü kafası aids gibi ilişkiye girince üstadlarla geçiyor ve çaresi yok ölüm tek çare

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #600
                                Bi kişi mesela 96 binden longladı

                                Her 2000 puan düşüşte long artırdı

                                Riski nedir ?

                                En fazla düşecegi yer 0 dır yani -96,000

                                Fakat shortlasa belki 200,000 olacak

                                Short beladır kandırmacadır

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information