Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
özellikle yıllardır primsiz yatay giden piyasalarda short açıp beklemenin bi manası yoktur
düşüş bekliyorsa insan düşerse alım yapmayı planlamalı short açıp kerizlenmeye değil..
piyasa ala nasıl geçer nerden alım yapılır
hangi şartlarda piyasaya girilir
tartışılması çabalanması gereken yerlerde olunup
çöküş de çöküş diye beklemenin bi manası yoktur.
dow jones 100 yıldır yükseliyor
hani çöküş
çöküş nerededir çok basit çöküş senin gibi yatırımcı içindir sen shortladıkça veya longladıkça batıyorsan borsalar çıksada düşsede senin çöküşündür
misal verelim belki uçuk ne alaka diyenler olacaktır ama aklıma geldi misal olarak yazayım maksadım seni incitmek veya sana karşı bişey yazmak ddeğil bende bu pencereden bakıyorum meselesidir misalime geri döneyim
ta adem aleyhisselamdan beri tüm nebiler kıyamet kopacak belirtileride şunlardır bunlardır diye onlarca ayet ve kendi sözleri vardır eee binlerce sene geçti hala kopacak şimdiki zaman insanları şunu diyemez hala kopacak bekle dur burada sen öldünmü senin kıyametin zaten kopmuştur senin geride kalan insanlarla artık bi işin olurmu alakan olurmu olmaz seni aslolan kıyamet ilgilendirirmi artık yooo ilgilendirmez yani olay bu borsa düşerken shortta olan ve para kazanan adam borsa boğadır bende alım yapmalıyım diye düşünürse ve ters yerdeyse alım noktasında borsa boğa olsa ne olur misal dji senelerdir yükseliyor eee sen ilk çıktığında diyelim x bi dji kağıdı aldın fiyat 400 dolar seneler geçti ama hala kağıt bu açıldığı yere hiç yükselemedi şimdi borsalar boğa olsa ne olur amk benim maliyetime gelemedikten sonra onlarca kere bolllingeri destek yapsa 10 günlüğü destek olsa ne olur bende böyle baktım sevgilerimle
oturma münkir ile alırsın sancı tutarsın pas paklamaz her kalaycı
Yorum