Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detan
    Tecrübeli
    • 31 Ekim 2013
    • 676

    #5626
    süphan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sevgili Cafe
    Aşağıdaki haberi nasıl yorumlamalıyız
    Diyeceksiniz ki her işi bitirdik reytinglere mi bakalım
    Ama öyle değil
    Bu proje yazıldığı gibi AKP nin ise reytingler bize epey şey söyler
    Sanki??
    Ne dersiniz


    http://t24.com.tr/haber/trtnin-yeni-...jesi-mi/256597


    Valla reytingleri bilmem ama TRT'nin AKP borusu olduğu kesin.
    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

    Yorum

    • detan
      Tecrübeli
      • 31 Ekim 2013
      • 676

      #5627
      YEARS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Günün sorusu : Merkez faiz indirirse veya indirmezse dolar ne olur?
      bence;
      Devam=2.13
      100=2.15
      200=2.18
      300=2.25

      Devam 2.16-2.17
      100 baz puan veya daha fazlasında 2.18
      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

      Yorum

      • süphan
        Aktif
        • 12 Temmuz 2011
        • 379

        #5628
        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Valla reytingleri bilmem ama TRT'nin AKP borusu olduğu kesin.
        Aynen öyle sayın detan
        Yeterince propoganda yapılmıyormuş gibi bir de dizilerde propoganda yapacaklarını düşünüyorum
        Ama reytingler bu propogandanın sınırını gösterecek bize
        Onlar propoganda yapacaklar yapmasına da bakalım insanlar bunun ne kadarına teveccüh edecekler
        Bu benim şu açıdan ilgimi çekti
        Ben AKP seçmen profilinin düşük kültür seviyesinde olduğunu düşünüyorum
        Bu proje de ince bir ayar
        Şimdi sahada bunu gözlemleme fırsatımız olacak gibi
        Saygılarımla

        Yorum

        • detan
          Tecrübeli
          • 31 Ekim 2013
          • 676

          #5629
          Atak sırası fren sistemine geliyor gibi.
          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

          Yorum

          • radyolog
            OKURYAZAR
            • 03 Ağustos 2008
            • 23110

            #5630
            KİPA dallaması GAP i doldururmu
            DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

            Yorum

            • radyolog
              OKURYAZAR
              • 03 Ağustos 2008
              • 23110

              #5631
              kuşun GYO su S2 de nerdeyse tavan yapmış
              DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

              Yorum

              • radyolog
                OKURYAZAR
                • 03 Ağustos 2008
                • 23110

                #5632
                yonca YA VERİO PALA
                DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                Yorum

                • radyolog
                  OKURYAZAR
                  • 03 Ağustos 2008
                  • 23110

                  #5633
                  bu AKSEL de ne var


                  kaç gündür taban giidio

                  bilginiz varmı
                  DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                  Yorum

                  • anti panik
                    Yasaklı
                    • 25 Mart 2014
                    • 293

                    #5634
                    SPK boş durmuyor.. Tokatçılarla mücadeleye devam..

                    ***
                    İSTANBUL - Borsada olağandışı fiyat hareketleri görülen hisselerin alım satımını sınırlayan brüt takas listesine nisan ayında 4 şirket daha girdi. 3 şirketin hissesi 8 aydır listeden çıkamazken, bir şirket de SPK ile davalık oldu.
                    Borsa İstanbul’da nisan ayı hareketli geçerken, brüt takasa alınan şirket sayısı ikiye katlandı. Bank Asya, Anel Telekomünikasyon, Ar Tarım ve Kervansaray Yatırım Holding’in dahil edilmesiyle brüt işleme tabi şirket sayısı 8’e çıktı. Nisan ayının ilk haftasında hisseleri en çok yükselen ikinci şirket yüzde 29,82 ile Anel Telekom olmuş, onu yüzde 27,78’lik kazançla Kervansaray Yatırım Holding hisseleri izlemişti. 19 Ağustos 2013’ten bu yana brüt takasta bulunan Beyaz Filo Oto Kiralama ise yüzde 14,22’lik düşüşle haftanın en çok kaybeden ikinci hissesi olmuştu.

                    Brüt takasa alınan şirket hisselerinin el değiştirebilmesi için alım ve satım emirlerinin fiziki olarak da gerçekleştirilmesi gerekiyor. Borsadaki alım satım emirleri ise Takasbank’ta 2 iş günü içinde gerçekleştiriliyor. Bu nedenle brüt takasa tabi şirketlerin hisseleri diğer hisseler gibi gün içinde sınırsız olarak alınıp satılamıyor. Kredili alım ve açığa satış da yapılamadığı için fiyat dalgalanmalarının önüne geçiliyor.

                    http://www.dunya.com/borsa-istanbulu...or-226006h.htm

                    Yorum

                    • detan
                      Tecrübeli
                      • 31 Ekim 2013
                      • 676

                      #5635
                      radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      bu AKSEL de ne var


                      kaç gündür taban giidio

                      bilginiz varmı


                      Çok hoşsun radyolog
                      Tipik bir hareket bu. Adam almış 2,5 liradan 20 liraya çıkarmış. İşi bitmiş, benden bu kadar diyor.
                      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #5636
                        Arkadaşlar, birkaç gündür Google sayfası diğer sayfalara göre daha geç açılıyor; sizde de aynı mı?
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • anti panik
                          Yasaklı
                          • 25 Mart 2014
                          • 293

                          #5637
                          Benzin indirimine zaten inanmamıştım. Seçim öncesi taktik olduğu belliydi..

                          Neticede hayatımız yalan.. Doğru ne var ki..
                          Başımızdakilere güven endeksim sıfır.. rakamla"0".


                          Yorum

                          • detan
                            Tecrübeli
                            • 31 Ekim 2013
                            • 676

                            #5638
                            Sanki filtre varmış gibi. Sanki Google bağlantısı yaptığımda izleniyormuşum gibi hissediyorum.
                            Ben pirelendim!
                            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                            Yorum

                            • detan
                              Tecrübeli
                              • 31 Ekim 2013
                              • 676

                              #5639
                              YÜNSA tavanda...
                              Şubat ayında almıştım; 4.10 gibi maliyet vardı, 5.41 den gitti. Allah bereket versin.
                              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                              Yorum

                              • radyolog
                                OKURYAZAR
                                • 03 Ağustos 2008
                                • 23110

                                #5640
                                detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Sanki filtre varmış gibi. Sanki Google bağlantısı yaptığımda izleniyormuşum gibi hissediyorum.
                                Ben pirelendim!
                                bende sorun yok ama

                                sen neden pirelendin detan
                                DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information