detan Nickli Üyeden Alıntı
Mesajı göster
balkonda ama balkon çok büyük (eski evlerden)..şuan da sadece yeni ektiğim tohumlar kaldı..üzerinde şeffaf plastik kapak var..5LT lik 10 tane büyük saksı 3LT lik 15'e yakın saksı var..düzeltme 5Lt değil 15 Lt olacaktı..3Lt de 13 Lt






Yorum