Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • aok75
    Yasaklı
    • 12 Temmuz 2013
    • 602

    #4021
    Bu sefer gerçekten yatağa gidiyorum. İyi geceler...

    Yorum

    • detox
      Çalışkan
      • 26 Ocak 2013
      • 357

      #4022
      alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      CIMSA nında hakkını yemiyeyim %30 yaptı
      ancak bu tahtalardan en ilginci PETUN tahtada mal yok alıcı-satıcı çok sığ 20 kademe boş bıraktığı oluyor hergün 5-10 kazanıyorum tahtayı bana bıraktı isteyen izlesin tahtayı ne demek istediğimi anlar
      ben yaşlandım artık o kadar kağıt takip edemiyorum inan bana....dohol 0.48-0.57 arası alıcı benim..tire 0.63-0.72 alıcı benim..metro 0.22-0.44 alıcı benim....vade 2-3 sene..borsaya ancak bu bidonlar bu rakamlara gelirse girerim speğin olduğu kağıtlar daha güzel oluyor
      if anything can't be fixed, it won't

      Yorum

      • detan
        Tecrübeli
        • 31 Ekim 2013
        • 676

        #4023
        İyi geceler arkadaşlar.
        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

        Yorum

        • REİS
          Tecrübeli
          • 24 Aralık 2012
          • 542

          #4024
          bende kacar,herkese ii geceler..
          kamyonu ceqen pala tekerine daşmı koysaq ne yapsaq

          BaLtaCı

          kârda otur,zarardan cabuk cık...

          Yorum

          • alidimitri
            Katılımcı
            • 08 Ekim 2013
            • 71

            #4025
            REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

            hepte olmuşlardan toplamış,
            nerde cürük carık varsa bizim sepette,endeks cıkar bizimki cıkmas endeks düşer mübarek at yarışı izliyo sanırsın en önden koşacam diye bi tarafını yırtar...az önce bi arkadaş yasmıştı...tıpkısının aynısı,nereye el atsam kurutuyorum.
            evet abi maalesef geçte olsa jeton düştü bende
            libya olayından birkaç ay önce dr bir ark geldi bizede öğret vs olum bulaşma dedim baktım çok iştahlı
            yemin ettirdim alım satım yapmıyacağına ve bu kağıtlardan toplamda 20 bin tl lik alım yaptı (bak dedim yeni çocuğu olmuştu bu arada bu 20 bin senin çocuğu ünv okutur arabasını evini alır dedim, güldü )
            libya olayında parası 15 bin oldu depresyona girdi, satayım vs olum dedim sana dokunma satma dedim üüstüne yemek ısmarladım şu an portfoyü 65 bin idi en son...
            ben o kadar kazandım mı milyonluk al-satlar da? belki

            Yorum

            • detan
              Tecrübeli
              • 31 Ekim 2013
              • 676

              #4026
              REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              bende kacar,herkese ii geceler..
              kamyonu ceqen pala tekerine daşmı koysaq ne yapsaq




              Az daha çeksin, maldayız.
              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

              Yorum

              • yavuzc
                Yasaklı
                • 13 Eylül 2009
                • 12

                #4027
                REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                aramısda pala varmı diye bakınıyodum,alidimitriyi görünce aramaktan vazgectim.
                enaz bi ay daha buradayım,hız yaptığım icin cezayı fazla kesti komiser amcam alışırsam diğer köye gitmem belkide...
                sordum, 7 gün dedi amca..

                perşembe akşamına özgürmüşsün..

                Yorum

                • detox
                  Çalışkan
                  • 26 Ocak 2013
                  • 357

                  #4028
                  yavuzc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  sordum, 7 gün dedi amca..

                  perşembe akşamına özgürmüşsün..
                  o kadar çabuk öteki köye dönmesin yahu özlemiştim valla kendisiyle muhabbet etmeyi
                  if anything can't be fixed, it won't

                  Yorum

                  • REİS
                    Tecrübeli
                    • 24 Aralık 2012
                    • 542

                    #4029
                    yavuzc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    sordum, 7 gün dedi amca..

                    perşembe akşamına özgürmüşsün..
                    17 nisan saat 17,42

                    hep komiser amcammı kesicek cezayı,iki haftada gendime keserim...bi ay buradayım
                    BaLtaCı

                    kârda otur,zarardan cabuk cık...

                    Yorum

                    • detox
                      Çalışkan
                      • 26 Ocak 2013
                      • 357

                      #4030
                      REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      17 nisan saat 17,42

                      hep komiser amcammı kesicek cezayı,iki haftada gendime keserim...bi ay buradayım
                      seni bir kere daha takdir ettim..benim takdirim birşey ifade etmez ama olsun.ettim işte
                      if anything can't be fixed, it won't

                      Yorum

                      • alidimitri
                        Katılımcı
                        • 08 Ekim 2013
                        • 71

                        #4031
                        Pala ile oyun olmaz bugün 72.500 ü birkaç defa aşağı kırıp millete eşek yükü ile açığa sattırıp sonra çok sert aldı gerisini açığa satanlara üstten geri aldırıp halletti...

                        Yorum

                        • detox
                          Çalışkan
                          • 26 Ocak 2013
                          • 357

                          #4032
                          alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Pala ile oyun olmaz bugün 72.500 ü birkaç defa aşağı kırıp millete eşek yükü ile açığa sattırıp sonra çok sert aldı gerisini açığa satanlara üstten geri aldırıp halletti...
                          tepkiye oynayanları test ediyor..kaç kişi geliyor diye....esas oyun kaldıraçlı sistemde..
                          if anything can't be fixed, it won't

                          Yorum

                          • alidimitri
                            Katılımcı
                            • 08 Ekim 2013
                            • 71

                            #4033
                            detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            tepkiye oynayanları test ediyor..kaç kişi geliyor diye....esas oyun kaldıraçlı sistemde..
                            bu meyanda bugün açıkçılar bugün sert sopa yediğinden yarın sesleri çıkmayacaktır diye düşünüyorum ve sabah açılışta açığa satacağım

                            Yorum

                            • alidimitri
                              Katılımcı
                              • 08 Ekim 2013
                              • 71

                              #4034
                              ne dersin reisim?

                              Yorum

                              • detox
                                Çalışkan
                                • 26 Ocak 2013
                                • 357

                                #4035
                                alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                bu meyanda bugün açıkçılar bugün sert sopa yediğinden yarın sesleri çıkmayacaktır diye düşünüyorum ve sabah açılışta açığa satacağım
                                ayı'ya sorarsan" ballı muz" der
                                if anything can't be fixed, it won't

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information