Bu sefer gerçekten yatağa gidiyorum. İyi geceler...
Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
ben yaşlandım artık o kadar kağıt takip edemiyorum inan bana....dohol 0.48-0.57 arası alıcı benim..tire 0.63-0.72 alıcı benim..metro 0.22-0.44 alıcı benim....vade 2-3 sene..borsaya ancak bu bidonlar bu rakamlara gelirse girerimalidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterCIMSA nında hakkını yemiyeyim %30 yaptı
ancak bu tahtalardan en ilginci PETUN tahtada mal yok alıcı-satıcı çok sığ 20 kademe boş bıraktığı oluyor hergün 5-10 kazanıyorum tahtayı bana bıraktı
isteyen izlesin tahtayı ne demek istediğimi anlar 
speğin olduğu kağıtlar daha güzel oluyor
if anything can't be fixed, it won't
Yorum
-
evet abi maalesef geçte olsa jeton düştü bendeREİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

hepte olmuşlardan toplamış,
nerde cürük carık varsa bizim sepette,endeks cıkar bizimki cıkmas endeks düşer mübarek at yarışı izliyo sanırsın en önden koşacam diye bi tarafını yırtar...az önce bi arkadaş yasmıştı...tıpkısının aynısı,nereye el atsam kurutuyorum.

libya olayından birkaç ay önce dr bir ark geldi bizede öğret vs olum bulaşma dedim baktım çok iştahlı
yemin ettirdim alım satım yapmıyacağına ve bu kağıtlardan toplamda 20 bin tl lik alım yaptı (bak dedim yeni çocuğu olmuştu bu arada bu 20 bin senin çocuğu ünv okutur arabasını evini alır dedim, güldü
)
libya olayında parası 15 bin oldu depresyona girdi, satayım vs olum dedim sana dokunma satma dedim üüstüne yemek ısmarladım
şu an portfoyü 65 bin idi en son...
ben o kadar kazandım mı milyonluk al-satlar da? belki

Yorum
-
REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterbende kacar,herkese ii geceler..
kamyonu ceqen pala
tekerine daşmı koysaq ne yapsaq 

Az daha çeksin, maldayız.
Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
-
sordum, 7 gün dedi amca..REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösteraramısda pala varmı diye bakınıyodum,alidimitriyi görünce aramaktan vazgectim.
enaz bi ay daha buradayım,hız yaptığım icin cezayı fazla kesti komiser amcam
alışırsam diğer köye gitmem belkide...
perşembe akşamına özgürmüşsün..
Yorum
-
o kadar çabuk öteki köye dönmesin yahuyavuzc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göstersordum, 7 gün dedi amca..
perşembe akşamına özgürmüşsün..
özlemiştim valla kendisiyle muhabbet etmeyi
if anything can't be fixed, it won't
Yorum
-
17 nisan saat 17,42yavuzc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göstersordum, 7 gün dedi amca..
perşembe akşamına özgürmüşsün..
hep komiser amcammı kesicek cezayı,iki haftada gendime keserim...bi ay buradayım
BaLtaCı
kârda otur,zarardan cabuk cık...
Yorum
-
seni bir kere daha takdir ettim..benim takdirim birşey ifade etmez ama olsun.ettim işteREİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster17 nisan saat 17,42
hep komiser amcammı kesicek cezayı,iki haftada gendime keserim...bi ay buradayım
if anything can't be fixed, it won't
Yorum
-
Pala ile oyun olmaz bugün 72.500 ü birkaç defa aşağı kırıp millete eşek yükü ile açığa sattırıp sonra çok sert aldı gerisini açığa satanlara üstten geri aldırıp halletti...
Yorum
-
tepkiye oynayanları test ediyor..kaç kişi geliyor diye....esas oyun kaldıraçlı sistemde..alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterPala ile oyun olmaz bugün 72.500 ü birkaç defa aşağı kırıp millete eşek yükü ile açığa sattırıp sonra çok sert aldı gerisini açığa satanlara üstten geri aldırıp halletti...if anything can't be fixed, it won't
Yorum
-
bu meyanda bugün açıkçılar bugün sert sopa yediğinden yarın sesleri çıkmayacaktır diye düşünüyorum ve sabah açılışta açığa satacağımdetox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göstertepkiye oynayanları test ediyor..kaç kişi geliyor diye....esas oyun kaldıraçlı sistemde..
Yorum
-
-
ayı'ya sorarsan" ballı muz" deralidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterbu meyanda bugün açıkçılar bugün sert sopa yediğinden yarın sesleri çıkmayacaktır diye düşünüyorum ve sabah açılışta açığa satacağım
if anything can't be fixed, it won't
Yorum
Yorum