Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • vahhun
    Çalışkan
    • 12 Ağustos 2013
    • 2846

    #4171



    süphan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Ormana vergi memuru gelmiş

    Tilki ormanda nefes nefese koşuyormuş. Karşısına çıkan kaplumbağa- Tilki kardeş ne bu telaş ?-
    'Ormana maliyeciler gelmiş' demiş tilki ' Şimdi birbakarlar bende kürk , hanımda kürk , çocuklarda kürk , dünyanın vergisini yazarlar... !

    Bunu duyan kaplumbağa telaşla yürümeye başlamış . Onu telaşlı gören leylek - Hayrola kaplumbağa kardeş ne bu telaş ? diye sormuş-

    'Maliyeciler ormanda' demiş kaplumbağa 'Bende ev hanımda ev çocuklarda ev ' yakalanırsak dünyanın vergisini alırlar !-

    Leylekte hemen uçuşa geçmiş .Ağaçların üzerinden maymun seslenmiş -Leylek kardeş ne iş ?Bu ne acele -

    Vergi memurları herkese ceza yazıyormuş , bizi bilirler her yaz göç ederiz. Bende yazlık ,hanımda yazlık , çocuklarda yazlık ,vergi borcundan batarız ...

    Maymun bunu duyar duymaz bağırarak ağaçtan ağaca atlamaya başlamış. Biraz ilerledikten sonra durmuş.Kendi kendine ;

    -İyide ben niye kaçıyorum ki ? demiş .

    Benim kıçım açık , hanımın kıçı açık ,çocukların kıçı açık...
    "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

    Yorum

    • cemil59
      Katılımcı
      • 08 Kasım 2013
      • 50

      #4172
      radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      sorun çözüldümü cemil
      maalesef çözülmedi.

      teknik modada çok ağladım ama yok. yine sınavla yazabiliyorum.

      Yorum

      • cemil59
        Katılımcı
        • 08 Kasım 2013
        • 50

        #4173
        bizim başkanın işleri işte .siteyi çorba gibi yaptı.

        Yorum

        • vahhun
          Çalışkan
          • 12 Ağustos 2013
          • 2846

          #4174
          "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

          Yorum

          • vahhun
            Çalışkan
            • 12 Ağustos 2013
            • 2846

            #4175
            "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

            Yorum

            • REİS
              Tecrübeli
              • 24 Aralık 2012
              • 542

              #4176
              detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              tebrikler reis 2 gündür dow-dax ve eurusd de paladan biraz tırtıkladım...dow da biraz önce sl oldu:( gelecek oyunlara bakacağız artık..
              eyvallah hocam.
              kapanışa doğru daha bi agresifleşmesini beqliyorum paladan..barajın kapaanı yarım bile açsa bi woşşş sesi duyulur sanırsam
              BaLtaCı

              kârda otur,zarardan cabuk cık...

              Yorum

              • detan
                Tecrübeli
                • 31 Ekim 2013
                • 676

                #4177
                KAPANIŞ TAHMİNLERİ (Lütfen son tahmin listesini kopyala - yapıştır yapıp altına devam edelim) (Süre saat 16.00 da biter)


                detan 74.331
                detox : 74.122
                ayhan53: 73.737,73
                radyolog 73489
                Artı: 72.900
                REİS 72.872
                cemil59:73,333
                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                Yorum

                • vahhun
                  Çalışkan
                  • 12 Ağustos 2013
                  • 2846

                  #4178
                  "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                  Yorum

                  • vahhun
                    Çalışkan
                    • 12 Ağustos 2013
                    • 2846

                    #4179
                    "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                    Yorum

                    • REİS
                      Tecrübeli
                      • 24 Aralık 2012
                      • 542

                      #4180
                      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                      bu borsanın başına çok şey gelir ben zararları çıkarmaya başladım reiste para kazanmaya
                      bu borsa çok düşer
                      nazar değdirecen başgan...
                      BaLtaCı

                      kârda otur,zarardan cabuk cık...

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #4181
                        Piyasalar... Çakal Wile ne zaman düşer?

                        http://www.finanstrend.com/haber/137...0#.U00rbtGKDiw
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #4182
                          bu kadar uptrendde short bekleyen üstadlar

                          abu testerede sayfalarca yazı yazıyolar

                          ya kahrolmamak mümkün değil

                          görende -10 oldu zannedecek

                          adamlar sayfalarca grafik göndermişler

                          her yere çizgiler felan

                          inanılır gibi değil yav



                          Yorum

                          • Artı
                            Aktif
                            • 06 Temmuz 2009
                            • 237

                            #4183
                            Valla ben trendciyim, kırmısıyı görmeden inanmam...
                            Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                            Yorum

                            • anti panik
                              Yasaklı
                              • 25 Mart 2014
                              • 293

                              #4184
                              KapaniŞ tahmİnlerİ

                              Lütfen son tahmin listesini kopyala - yapıştır yapıp altına devam edelim (Süre saat 16.00 da biter)


                              detan 74.331
                              detox : 74.122
                              ayhan53: 73.737,73
                              radyolog 73489
                              Artı: 72.900
                              REİS 72.872
                              cemil59:73,333

                              anti panik : 73850

                              Yorum

                              • aok75
                                Yasaklı
                                • 12 Temmuz 2013
                                • 602

                                #4185
                                Standart KapaniŞ tahmİnlerİ

                                Lütfen son tahmin listesini kopyala - yapıştır yapıp altına devam edelim (Süre saat 16.00 da biter)


                                detan 74.331
                                detox : 74.122
                                ayhan53: 73.737,73
                                radyolog 73489
                                Artı: 72.900
                                REİS 72.872
                                cemil59:73,333
                                aok75 : 73.450
                                anti panik : 73850

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information