Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • vahhun
    Çalışkan
    • 12 Ağustos 2013
    • 2846

    #4186
    "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

    Yorum

    • vahhun
      Çalışkan
      • 12 Ağustos 2013
      • 2846

      #4187
      "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

      Yorum

      • süphan
        Aktif
        • 12 Temmuz 2011
        • 379

        #4188
        süphan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Vergim de neymiş:

        Ormana vergi memuru gelmiş



        Tilki ormanda nefes nefese koşuyormuş. Karşısına çıkan kaplumbağa- Tilki kardeş ne bu telaş ?-
        'Ormana maliyeciler gelmiş' demiş tilki ' Şimdi birbakarlar bende kürk , hanımda kürk , çocuklarda kürk , dünyanın vergisini yazarlar... !

        Bunu duyan kaplumbağa telaşla yürümeye başlamış . Onu telaşlı gören leylek - Hayrola kaplumbağa kardeş ne bu telaş ? diye sormuş-

        'Maliyeciler ormanda' demiş kaplumbağa 'Bende ev hanımda ev çocuklarda ev ' yakalanırsak dünyanın vergisini alırlar !-

        Leylekte hemen uçuşa geçmiş .Ağaçların üzerinden maymun seslenmiş -Leylek kardeş ne iş ?Bu ne acele -

        Vergi memurları herkese ceza yazıyormuş , bizi bilirler her yaz göç ederiz. Bende yazlık ,hanımda yazlık , çocuklarda yazlık ,vergi borcundan batarız ...

        Maymun bunu duyar duymaz bağırarak ağaçtan ağaca atlamaya başlamış. Biraz ilerledikten sonra durmuş.Kendi kendine ;

        -İyide ben niye kaçıyorum ki ? demiş .

        Benim kıçım açık , hanımın kıçı açık ,çocukların kıçı açık...

        Başkanım görmedin galiba vergim ne

        Yorum

        • detan
          Tecrübeli
          • 31 Ekim 2013
          • 676

          #4189
          KAPANIŞ TAHMİNLERİ (Kapandı - son durum)

          detan 74.331
          detox : 74.122
          anti panik : 73850
          ayhan53: 73.737,73
          radyolog 73489
          aok75 : 73.450
          cemil59:73,333
          Artı: 72.900
          REİS 72.872
          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

          Yorum

          • detan
            Tecrübeli
            • 31 Ekim 2013
            • 676

            #4190
            süphan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Başkanım görmedin galiba vergim ne

            vergim değil, Vergin.
            Teknik modun adıymış
            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

            Yorum

            • anti panik
              Yasaklı
              • 25 Mart 2014
              • 293

              #4191
              Bireysel Emeklilik Koç hisseleri

              Takip Ettiğim Allianz BES fonlarının aylık getirileri;

              Fon....................19.03.2014 Fiyat .... 15.04.2014 Fiyat ..... Aylık % getiri

              AGL (esnek)........... 0,042788 ........... 0,045134 ........ +%5,48
              ALI (koç hisseleri)... 0,013221 ........... 0,014755 ....... +% 11,6
              AMG (eurobond)...... 0,032595 .......... 0,032557 ....... -%0,1
              AMF (devlet kt.)....... 0,009629 .......... 0,009987 ........ +%3,7

              Mart ortasında BES portföyün bir kısmını ALI ya çevirmiştim.. Tam nokta atışı oldu.....

              Yorum

              • anti panik
                Yasaklı
                • 25 Mart 2014
                • 293

                #4192
                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                benle panik hapı arkadaş arssında geçer yarış
                radyologla detox süprizler

                Yorum

                • aok75
                  Yasaklı
                  • 12 Temmuz 2013
                  • 602

                  #4193
                  ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                  ülen bu forum kadar modları takmayan/tanımayan üyesi olan başka bi yer varmıdır
                  http://forum.keyborsa.com/member.php/2969-vrgngns
                  Ben bir tek çakma modu biliyorum. Yeter de artar bile.

                  O biiiirrrrr rodeo, o birrrrr kaplumbağa sever.

                  Yorum

                  • REİS
                    Tecrübeli
                    • 24 Aralık 2012
                    • 542

                    #4194
                    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                    benle panik hapı arkadaş arssında geçer yarış
                    radyologla detox süprizler
                    burun farkıyla bi süpris cıqabilü
                    BaLtaCı

                    kârda otur,zarardan cabuk cık...

                    Yorum

                    • radyolog
                      OKURYAZAR
                      • 03 Ağustos 2008
                      • 23119

                      #4195
                      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                      SÜPHAN YENİ BİLDİRDİ
                      diğer sorunlu yazan arkadaşlar
                      alıntı yapmadan yada soruya cevap vermeden yazan arkadaşların problem düzeldimi.
                      benim sorunumda çözülmedi
                      DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                      Yorum

                      • cemil59
                        Katılımcı
                        • 08 Kasım 2013
                        • 50

                        #4196
                        hayır.düzelmedi

                        Yorum

                        • cemil59
                          Katılımcı
                          • 08 Kasım 2013
                          • 50

                          #4197
                          Ayhan başkan seninki düzeldim?

                          Yorum

                          • aok75
                            Yasaklı
                            • 12 Temmuz 2013
                            • 602

                            #4198
                            cemil59 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Ayhan başkan seninki düzeldim?
                            Başkanın ki düzelmez. İflah olmaz bir bilgisayar bozucusu...

                            Yorum

                            • vahhun
                              Çalışkan
                              • 12 Ağustos 2013
                              • 2846

                              #4199
                              "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                              Yorum

                              • aok75
                                Yasaklı
                                • 12 Temmuz 2013
                                • 602

                                #4200
                                Başkan sat artık şu holdingi yazık ya. O kadar yatırım yapıp bekleyen var.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information