Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • che big
    Katılımcı
    • 09 Ekim 2012
    • 142

    #4111
    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
    bugün ayın 15 i memurlar maaş derdinde vakıfbank tada aynı sorun var çok zor açılıyor
    sanirim haklisin yogunluktan acilmadi,1 dak. önce yeniden denedim su an acildi
    İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
    tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

    Yorum

    • che big
      Katılımcı
      • 09 Ekim 2012
      • 142

      #4112
      aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Ben az önce açtım, direkt açıldı.
      saol kardesim benimkide su an acildi
      İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
      tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

      Yorum

      • realist34
        Yasaklı
        • 04 Haziran 2013
        • 1354

        #4113
        detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        realist pool u görüyormusun?? bir süredir yazmıyor galiba?? umarım bir yaramazlık yoktur?
        Yok abi hiç haberim yok ..

        Yorum

        • vahhun
          Çalışkan
          • 12 Ağustos 2013
          • 2846

          #4114
          "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

          Yorum

          • vahhun
            Çalışkan
            • 12 Ağustos 2013
            • 2846

            #4115
            "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

            Yorum

            • anti panik
              Yasaklı
              • 25 Mart 2014
              • 293

              #4116
              BIST yeni zirve testi..

              anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              17 aralık seviyesi 75.000 e yakın seviyenin hemen altını 73900 ve 73700 seviyelerini geçen hafta ve dün test ettik..

              Geçen haftadan bu yana yatay bir banda girip girmediğimiz henüz net değil..

              Bu hafta 74.000 üzerine atarsa yükseliş trend devam ediyor olacak.. Aksi halde yatay bantta kalacağız.

              İzleyelim görelim..




              Bist 11:40 itibariyle 74.280 leri gösterdi..

              74.000 üzerini iştahla test ediyor..

              Hadi hayırlısı...

              Yorum

              • realist34
                Yasaklı
                • 04 Haziran 2013
                • 1354

                #4117
                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                neye sevindim dythole mi
                2 seans çakarlar tabana olur biter
                Taban fiyatı belli zaten ; 50 kuruş

                Yorum

                • realist34
                  Yasaklı
                  • 04 Haziran 2013
                  • 1354

                  #4118
                  Ben kaçarım afiyet olsun herkese

                  Yorum

                  • anti panik
                    Yasaklı
                    • 25 Mart 2014
                    • 293

                    #4119
                    Geçmiş olsun

                    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                    sağolasın birazdan çıkıyorum bir iki saat hastane işleriyle uğraşacağım
                    Başganım şimdiden çok geçmiş olsun..

                    Acil şifalar dilerim...

                    Yorum

                    • vahhun
                      Çalışkan
                      • 12 Ağustos 2013
                      • 2846

                      #4120


                      Rıza Sarraf.
                      “İstanbul Emniyet Müdürlüğü” tarafından gözaltına alındı, tutuklandı.
                      *
                      Ekonomi bakanımızı özel uçakla umreye götürdüğü ortaya çıktı, 700 bin liralık kol saati taktığı, 52 milyon dolar rüşvet verdiği iddia edildi. İçişleri bakanımızın oğlunun yatak odasında yedi adet para kasası, para sayma makinesi ortaya çıktı, içişleri bakanımızın Rıza Sarraf’a, sen merak etme, sana soruşturma açılırsa önüne yatarım dediği ortaya çıktı, Rıza Sarraf’ın bu fedakâr insana 10 milyon dolar avanta verdiği iddia edildi. ******yla memurun bahşişini önden vereceksin dediği ortaya çıktı, google’dan ayet sallıyorum diyen AB bakanımıza 1.5 milyon dolar toka ettiği iddia edildi. Halk Bankası’nı pek sevdiği, bütün işlerini Halk Bankası üzerinden yaptığı ortaya çıktı, Halk Bankası genel müdürünün evinden ayakkabı kutusu çıktı. Hayırsever Rıza’nın Bilal’in vakfına bağışta bulunduğu ortaya çıktı. Bilahare…
                      Paraları sıfırla çıktı. 30 milyon avro kaldı babacığım çıktı.
                      *
                      Vay sen misin…
                      *
                      Bu işlerin ortaya çıkmasına sebep olan “İstanbul Emniyet Müdürlüğü”nün başına iş çıktı. İstanbul Emniyet Müdürü görevden alındı, müdür yardımcıları görevden alındı, Rıza’yı gözaltına alanların alayı dağıtıldı, “İstanbul Emniyet Müdürlüğü”yle sınırlı kalmadı, memleket genelinde rüşvet ve yolsuzluk soruşturması yapmaya müsait ne kadar polis varsa, hayatı kaydırıldı, 10 bine yakın polis görevden alındı, ne istihbaratçı bırakıldı, ne asayişçi, ne narkotikçi… Tutuklamalar başladı. Mali suçları mahvet, terörle mücadeleyi yok et, organizeyi haşat et derken, karakollara daldılar, bekçileri bile sürdüler.
                      *
                      Hal böyleyken…
                      *
                      Veliefendi hipodromunda, önceki gün “İstanbul Emniyet Müdürlüğü Koşusu” yapıldı. Yarışan atlar arasında, Rıza Sarraf’ın tayı El Ganador da vardı, üçüncü oldu. Böylece… İstanbul Emniyet Müdürlüğü tarafından enselenen Rıza, İstanbul Emniyet Müdürlüğü sayesinde, 10 bin 500 lira ödül kazandı.
                      *
                      Polisleri harcadılar.
                      Rıza’ya üste para ödediler.
                      *
                      Eee boşuna dememişler.
                      At koşar, baht kazanır.
                      Adalet bekleyen, nah kazanır!
                      "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                      Yorum

                      • vahhun
                        Çalışkan
                        • 12 Ağustos 2013
                        • 2846

                        #4121
                        "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                        Yorum

                        • detox
                          Çalışkan
                          • 26 Ocak 2013
                          • 357

                          #4122
                          Reis bu öküz 92.500 e kadar çekecek galiba..? vadelide henüz işleme başlamadım ama bugün için 92.500-975 arasına döşedim shortları..
                          if anything can't be fixed, it won't

                          Yorum

                          • detan
                            Tecrübeli
                            • 31 Ekim 2013
                            • 676

                            #4123
                            detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            dimitri, detan ı izle..trend konusunda burada fazla yazmayan fakat ana trendleri çok iyi yakalayan eski bir dosttur.burada çok gizli eski cevherler var..gaddar ı da hafife almayın sizden bizden eski kaşardır
                            alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            yazmıyorlar abi trend vs
                            4 çikin hatundan hangisinin gideri var fotosuna bisürü yorum var ama
                            detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            şifre hatunlar zaten yazmaz mı..yazıyorlar ama arada kalıyor..sonuçta burası sohbet odası..hızlı geçiyor...



                            Hakkımdaki güzel sözlerin için teşekkürler detox.
                            Yazma konusuna gelince; endeks tahmini yapıyorum, bazen grafik koyuyorum, kağıt yazıyorum, kur ve parite tahminlerim oluyor... daha ne yapılabilir?
                            Buradaki insanlar yazılanları bir seferde anlayabilecek zeka seviyesinde insanlar. Aynı şeyi defalarca yazmak onlara hakaret gibi geliyor bana.
                            Herhalde dikkat çekmek için başka şeyler yapmak gerekiyor ama yapamam, benim tarzım bu.
                            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #4124


                              Kızıltepe Belediye Başkanı BDP’li Asi’yi vuran vatandaşın iki çocuğunun dağa çıkarıldığı, vatandaşın, belediye başkanını bu durumdan sorumlu olduğu için vurduğu belirtiliyor.



                              Helal olsun

                              Garip kürt kardeşimizin çocuğu dağda fare gibi yaşayacak

                              onların ensesinde bu yavşaklarda belediye başkanlığı milletvekilliği

                              yapıp gününü gün edecek g...vat oğlu g...vatlar

                              kendi karınızı kızınızı oğlunuzu gönderin dağa g... nüz yiyorsa

                              sömürmeyin oradaki gariban insanları

                              Yorum

                              • che big
                                Katılımcı
                                • 09 Ekim 2012
                                • 142

                                #4125
                                detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Geçmiş olsun Ayhan.
                                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                                sağolasın birazdan çıkıyorum bir iki saat hastane işleriyle uğraşacağım
                                gecmis olsun basganim umarim ciddi bir durum degildir
                                İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
                                tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information