Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • alidimitri
    Katılımcı
    • 08 Ekim 2013
    • 71

    #3961
    realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iyi geceler hocam hoş geldin
    hoşbulduk ancak senden daha yahuşukluyum biliyon

    Yorum

    • aok75
      Yasaklı
      • 12 Temmuz 2013
      • 602

      #3962
      realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      kuzenim benim yokluğumu hissettirmemen lazım
      unutma sakın; masaya ne gelirse fondip yapacaksın
      sürahi ile su koyarlarsa bile sürahiyi alıp dikeceksin kafana

      Yorum

      • Artı
        Aktif
        • 06 Temmuz 2009
        • 237

        #3963
        aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Selamlar,

        Öncelikle şunu söyleyeyim öyle hoca filan değilim. En azından kendi adıma konuşayım. O yüzden cevap vermedim ilk başta.

        Şunu söyleyeyim, bir kağıt almak risktir. Borsanın doğası bu zaten. Mühim olan bunu olabilecek en düşük seviyeye getirmektir. Örneğin bir kağıt hep tavan ya da taban görüyorsa bulaşmamak en iyisidir. Çıkar diye alırsın ama bir satış yer satamazsın tabana kilitler spek. Ya da artık tamam bitti düşüş dersin devam eder ya da yataya sarar. Misal KRDMD.

        Ben genelde speğin kağıdı taban veya tavan yapamayacağı U30 kağıdı alırım . Arada da macera için ufak kağıtlara girerim.

        24 Mart'ta herkes ertesi gün bir video kaydı çıkacak ve başbakan istifa edecek, hükumet gidecek diye düşünüyordu ama hiç bir kayıt çıkmadı. O zaman GARAN 6,48 kapatmış, 8 Nisan'da en yüksek 8,15 görmüş. Alın size düşük riskli ama 11 işlem gününde %25 kar.
        Güzel açıklama...Hatta U10 ...
        Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

        Yorum

        • aok75
          Yasaklı
          • 12 Temmuz 2013
          • 602

          #3964
          alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Hoşbulduk...
          Daha da çatlıyacak o
          işinin ehili bir diş teknisyenine dişleride yaptırdım 10 numara oldu
          Kuzen bize 3 hafta gündüz giremiyorum dedi ama aklıma bir şey gelmiyor değil hani.

          Yorum

          • aok75
            Yasaklı
            • 12 Temmuz 2013
            • 602

            #3965
            realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            canım kuzenim.. güzel açıklamışsın gerçekten
            Artı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Güzel açıklama...Hatta U10 ...
            Teşekkürler, sağolun. Karaladım kendimce bir şeyler.

            Yorum

            • detox
              Çalışkan
              • 26 Ocak 2013
              • 357

              #3966
              NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Sayın vahhun,BEéLLrock,makinist,cuneyt,loruhano,ainos,Ya lnızefe,alidimitri,metcezir,sinterklass,tyanali,bu ne,bustu,lasttrader,teacher,AYI,albica,vix,apachi, aok,çelme,troas,mehmet52,sertisia,filozof16,burkay ,kungfucu,detox,Reis,berk ve bir bu kadar daha kişiden dolayı ve tabiiki ayhan53 ,detan,pool ve şahsınız sayesinde kendisini biraz tanıdım

              fakat sorduğum soru basit bir soruydu ,bunu Dayı dan başkasının cevaplıyamıyor olmasına bir anlam veremedim?

              Soru çok basit: Siyah mı Beyaz mı ?
              yazınızı yeni okudum..borsa da ne kadar zamandır işlem yaptığınızı bilemiyorum ama burada herkes kendi kararlarına göre hareket eder..kağıtlar hakkında aldığımızı ya da sattığımızı yazarız ama size hangisini alıp-satmanız gibi bir karar konusunda yardım edemeyiz. borsa da illaki bu 2 kağıt mı var?
              if anything can't be fixed, it won't

              Yorum

              • anti panik
                Yasaklı
                • 25 Mart 2014
                • 293

                #3967
                idealtrade

                anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Detox üstad..

                Bahsettiğiniz bu mudur? Emin olamadım...

                teşekkür ederim..

                Detox üstad..

                Ben bir de henüz bu köyde yazmadım ama. bireysel emeklilik fonlarını da analiz ediyorum..
                Örneğin AGL, AMG gibi kodları FıNNET tanıyor ve analiz ediyorum.
                Maalesef ideal bunlarla tanışmamış..
                Neticede hayat borsa kadar biraz da BES...

                Burada maalesef göremedim...

                Yorum

                • detox
                  Çalışkan
                  • 26 Ocak 2013
                  • 357

                  #3968
                  anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Detox üstad..

                  Bahsettiğiniz bu mudur? Emin olamadım...

                  teşekkür ederim..


                  burasını bir okuyun derim..sevgili bear_bull ve baboli bu konuda kendilerini çok ilerletti..hatta ideal'e resmen yön verdiler.
                  if anything can't be fixed, it won't

                  Yorum

                  • realist34
                    Yasaklı
                    • 04 Haziran 2013
                    • 1354

                    #3969
                    alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    hoşbulduk ancak senden daha yahuşukluyum biliyon
                    evet kuzen.. dayımız seni daha yakışıklı bulurdu biliyorsun...
                    ben hem çirkindim hem de; çocukluğumuzda ; ödevini yapmayan, arkadaşlarıyla kavga eden.. dersten kovulan bir öğrenciydim

                    Yorum

                    • aok75
                      Yasaklı
                      • 12 Temmuz 2013
                      • 602

                      #3970
                      alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Hoşbulduk...
                      Daha da çatlıyacak o
                      işinin ehili bir diş teknisyenine dişleride yaptırdım 10 numara oldu
                      alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      hoşbulduk ancak senden daha yahuşukluyum biliyon
                      aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Kuzen bize 3 hafta gündüz giremiyorum dedi ama aklıma bir şey gelmiyor değil hani.
                      Acaba diyorum yakışıklı kuzenimiz Realist aldimitri'nin yakışıklılığını kıskanıp bir estetik olmaya gitmiş olabilir mi?

                      Yorum

                      • alidimitri
                        Katılımcı
                        • 08 Ekim 2013
                        • 71

                        #3971
                        reis abim hoşgeldin

                        Yorum

                        • detox
                          Çalışkan
                          • 26 Ocak 2013
                          • 357

                          #3972
                          anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Detox üstad..

                          Ben bir de henüz bu köyde yazmadım ama. bireysel emeklilik fonlarını da analiz ediyorum..
                          Örneğin AGL, AMG gibi kodları FıNNET tanıyor ve analiz ediyorum.

                          Neticede hayat borsa kadar biraz da BES...

                          Burada maalesef göremedim...
                          bu konu içinde baştan sona okuman gereken kişi...

                          if anything can't be fixed, it won't

                          Yorum

                          • realist34
                            Yasaklı
                            • 04 Haziran 2013
                            • 1354

                            #3973
                            aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Acaba diyorum yakışıklı kuzenimiz Realist aldimitri'nin yakışıklılığını kıskanıp bir estetik olmaya gitmiş olabilir mi?
                            şu surata bir daha bak istersen
                            3 haftada düzelcek bişeye benziyor mu hiç

                            Yorum

                            • detox
                              Çalışkan
                              • 26 Ocak 2013
                              • 357

                              #3974
                              REİS şimdi kişileri analiz ediyor...nede olsa bizleri tam olarak tanımıyor..her ne kadar öteki köyde de yazanlar olsada nitekim buradaki kişiler biraz farklı..umarım kendini daha rahat hisseder ve burada daha fazla yazma zamanı olur?? yaa bu karikatürün rakı içeni yok mu?
                              if anything can't be fixed, it won't

                              Yorum

                              • REİS
                                Tecrübeli
                                • 24 Aralık 2012
                                • 542

                                #3975
                                alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                reis abim hoşgeldin
                                hoşbulduk
                                doktor hastanın ayağına gelirmiş derlerdide inanmazdım... sende hoşgeldin hocam
                                BaLtaCı

                                kârda otur,zarardan cabuk cık...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information