Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
-
realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterkuzenim benim yokluğumu hissettirmemen lazım

unutma sakın; masaya ne gelirse fondip yapacaksın



sürahi ile su koyarlarsa bile sürahiyi alıp dikeceksin kafana













Yorum
-
Güzel açıklama...Hatta U10 ...aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterSelamlar,
Öncelikle şunu söyleyeyim öyle hoca filan değilim. En azından kendi adıma konuşayım.
O yüzden cevap vermedim ilk başta.
Şunu söyleyeyim, bir kağıt almak risktir. Borsanın doğası bu zaten. Mühim olan bunu olabilecek en düşük seviyeye getirmektir. Örneğin bir kağıt hep tavan ya da taban görüyorsa bulaşmamak en iyisidir. Çıkar diye alırsın ama bir satış yer satamazsın tabana kilitler spek. Ya da artık tamam bitti düşüş dersin devam eder ya da yataya sarar. Misal KRDMD.
Ben genelde speğin kağıdı taban veya tavan yapamayacağı U30 kağıdı alırım . Arada da macera için ufak kağıtlara girerim.
24 Mart'ta herkes ertesi gün bir video kaydı çıkacak ve başbakan istifa edecek, hükumet gidecek diye düşünüyordu ama hiç bir kayıt çıkmadı. O zaman GARAN 6,48 kapatmış, 8 Nisan'da en yüksek 8,15 görmüş. Alın size düşük riskli ama 11 işlem gününde %25 kar.
Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...
Yorum
-
Kuzen bize 3 hafta gündüz giremiyorum dedi ama aklıma bir şey gelmiyor değil hani.alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterHoşbulduk...
Daha da çatlıyacak o
işinin ehili bir diş teknisyenine dişleride yaptırdım 10 numara oldu


Yorum
-
realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göstercanım kuzenim..
güzel açıklamışsın gerçekten
Teşekkürler, sağolun. Karaladım kendimce bir şeyler.Artı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterGüzel açıklama...Hatta U10 ...
Yorum
-
yazınızı yeni okudum..borsa da ne kadar zamandır işlem yaptığınızı bilemiyorum ama burada herkes kendi kararlarına göre hareket eder..kağıtlar hakkında aldığımızı ya da sattığımızı yazarız ama size hangisini alıp-satmanız gibi bir karar konusunda yardım edemeyiz. borsa da illaki bu 2 kağıt mı var?NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterSayın vahhun,BEéLLrock,makinist,cuneyt,loruhano,ainos,Ya lnızefe,alidimitri,metcezir,sinterklass,tyanali,bu ne,bustu,lasttrader,teacher,AYI,albica,vix,apachi, aok,çelme,troas,mehmet52,sertisia,filozof16,burkay ,kungfucu,detox,Reis,berk ve bir bu kadar daha kişiden dolayı ve tabiiki ayhan53 ,detan,pool ve şahsınız sayesinde kendisini biraz tanıdım
fakat sorduğum soru basit bir soruydu ,bunu Dayı dan başkasının cevaplıyamıyor olmasına bir anlam veremedim?
Soru çok basit: Siyah mı Beyaz mı ?if anything can't be fixed, it won't
Yorum
-
idealtrade
Detox üstad..anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ben bir de henüz bu köyde yazmadım ama. bireysel emeklilik fonlarını da analiz ediyorum..
Örneğin AGL, AMG gibi kodları FıNNET tanıyor ve analiz ediyorum.
Maalesef ideal bunlarla tanışmamış..
Neticede hayat borsa kadar biraz da BES...
Burada maalesef göremedim...

Yorum
-
anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
burasını bir okuyun derim..sevgili bear_bull ve baboli bu konuda kendilerini çok ilerletti..hatta ideal'e resmen yön verdiler.if anything can't be fixed, it won't
Yorum
-
evet kuzen.. dayımız seni daha yakışıklı bulurdu biliyorsun...alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterhoşbulduk
ancak senden daha yahuşukluyum biliyon 


ben hem çirkindim hem de; çocukluğumuzda ; ödevini yapmayan, arkadaşlarıyla kavga eden.. dersten kovulan bir öğrenciydim


Yorum
-
alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterHoşbulduk...
Daha da çatlıyacak o
işinin ehili bir diş teknisyenine dişleride yaptırdım 10 numara oldu

alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterhoşbulduk
ancak senden daha yahuşukluyum biliyon
Acaba diyorum yakışıklı kuzenimiz Realist aldimitri'nin yakışıklılığını kıskanıp bir estetik olmaya gitmiş olabilir mi?aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterKuzen bize 3 hafta gündüz giremiyorum dedi ama aklıma bir şey gelmiyor değil hani.














Yorum
-
-
bu konu içinde baştan sona okuman gereken kişi...anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterDetox üstad..
Ben bir de henüz bu köyde yazmadım ama. bireysel emeklilik fonlarını da analiz ediyorum..
Örneğin AGL, AMG gibi kodları FıNNET tanıyor ve analiz ediyorum.
Neticede hayat borsa kadar biraz da BES...
Burada maalesef göremedim...


if anything can't be fixed, it won't
Yorum
-
şu surata bir daha bak istersenaok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterAcaba diyorum yakışıklı kuzenimiz Realist aldimitri'nin yakışıklılığını kıskanıp bir estetik olmaya gitmiş olabilir mi?















3 haftada düzelcek bişeye benziyor mu hiç


Yorum
-
REİS şimdi kişileri analiz ediyor...nede olsa bizleri tam olarak tanımıyor..her ne kadar öteki köyde de yazanlar olsada nitekim buradaki kişiler biraz farklı..umarım kendini daha rahat hisseder ve burada daha fazla yazma zamanı olur??
yaa bu karikatürün rakı içeni yok mu?
if anything can't be fixed, it won't
Yorum
-
hoşbuldukalidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterreis abim hoşgeldin
doktor hastanın ayağına gelirmiş derlerdide inanmazdım...
sende hoşgeldin hocam
BaLtaCı
kârda otur,zarardan cabuk cık...
Yorum


Yorum