Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #2086


    Yorum

    • vahhun
      Çalışkan
      • 12 Ağustos 2013
      • 2846

      #2087



      yetkisiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Yumruk olayı ile ilgili, Gürsel Tekin'in iddiaları ve sunduğu belgeler dehşet verici...Yazık edecekler bu memlekete...
      "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #2088
        radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        bu renkli çizgilerin anlamı nedir mehmetkırsoy

        özel değilse bilmek isterim
        saatlik ortalamalar üstel

        10 21 50 100 200

        Yorum

        • yetkisiz
          Katılımcı
          • 18 Aralık 2013
          • 80

          #2089
          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
          yeni geldim ne sunmuşlar
          önce akp nin toplantısınımı izlemiş
          zanlının meclise gelmeden önce kimlerle buluştuğunu, kamera görüntüleriyle olarak ifade etti...şaşırmadığımı söylersem anlarsın heralde...

          Yorum

          • Misafir

            #2090
            tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            diğerleri gelse olacakları bollywood filmleri bile anlatamaz... iyidir iyi zübük

            Anlatır anlatır bollywood bu adı üstünde, olmadı holly'si anlatır..

            Yeşilçam'ın nesi eksik, milli olalım biraz bak Zübük bizim eserimiz

            yeterde artar bile..

            Yorum

            • hpsmj
              Aktif
              • 25 Mart 2012
              • 160

              #2091
              alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Aynen katılıyorum, bir örnekte ben verim, yaşanıldığı zaman sadece takip ediyordum içinde değildim, kısaca (tam hatırlamıyorum fiyatlar yaklaşık olarak);
              EKGYO
              3,2x 2. halka arz yapacağız dendi kağıt 2,6x
              fiyat aralığı 3,10-2,80 dendi kağıt 3,00
              taksim olayları arz iptal ileri ki tarihe dendi.
              2,8x tekrar 2. halka arz
              2,7x fiyat aralığı 3,80-2,50 dendi

              Arza 2,5 katı teklif geldi ne hikmetse halka arz taban fiyattan gerçekleşti 2,50 tabi sonra 17 aralıklar 2 lire gitti kağıt, sonra hisse geri alımı falan biraz toparlandı. 2,5 katı teklif gelmiş tavan fiyattan arz etsene kardeşim, kağıtta eski fiyatına gitsin...

              Kağıt 3,20 de iken, malını arz ettiler, yatırımcı ne kazandı bu halka arzdan?
              işte takip ettigimiz ve temiz olan bir kagıt yok. sonucta kimse de ben herkese kazandırıyım derdinde degil, zaten kapitalizm de boyle bir olgu da yok ama spk diye legal bir kurumun bu işlere çanak tutması cok sinir bozucu..

              ogle arası kardesi bulmusken basket oynadık, valla g.t baş buyumus, yerden uc santim yukselebiliyorum

              Yorum

              • radyolog
                OKURYAZAR
                • 03 Ağustos 2008
                • 23118

                #2092
                radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                PİMAS bir taban daha yedi
                306/307

                ne seksapelli kaatmış beaww
                DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                Yorum

                • yetkisiz
                  Katılımcı
                  • 18 Aralık 2013
                  • 80

                  #2093
                  ulen, bunu bile konuşamıyoruz, hemde sanal alemde...

                  vay a.q...

                  na hah hah haaaaa !...

                  nerdesin la koca arnavut...özletme kendini...

                  Yorum

                  • tyanali
                    Yasaklı
                    • 09 Ekim 2009
                    • 462

                    #2094
                    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                    yazmayım yazmayım diyom sabrediyorum şu yazdıkalrının yarısını hissenette yazsana
                    abi ben milliyetçiyim ..çözüm sürecinde ırkçı değiliz vatanın tüm evlatları evladımızdır mesajını vermek için yapılmış bir uygulamadır diye düşünüyorum.... yoksa şeref duyarım türklüğümle..bakış açısı....

                    Yorum

                    • vahhun
                      Çalışkan
                      • 12 Ağustos 2013
                      • 2846

                      #2095
                      "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                      Yorum

                      • alpbike
                        Kumarbaz
                        • 02 Kasım 2011
                        • 402

                        #2096
                        Kırmızı en sevdiğim renk bistte, böyle çok daha güzelsin pala

                        Görende beni şortcu sanacak )) Ben anlamam vob dan cazdan alaturkadan, bistciyim ben bistci
                        SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                        Yorum

                        • cemil59
                          Katılımcı
                          • 08 Kasım 2013
                          • 50

                          #2097
                          detan 74.474
                          aok75 73.650
                          anti panik 73.400
                          Artı 73.267
                          ayhan53; 73.073,73
                          detox : 73.035
                          chebig 72.999
                          alpbike: 72.669,31
                          radyolog 72456
                          hpsmj ; 72400
                          gazmanbaba 71.805
                          realist34 : 71.712
                          cemil59 : 71000

                          Yorum

                          • yetkisiz
                            Katılımcı
                            • 18 Aralık 2013
                            • 80

                            #2098
                            KAPANIŞ TAHMİNLERİ (Kopyala yapıştır, altına kendi tahminini yaz)

                            detan 74.474
                            aok75 73.650
                            anti panik 73.400
                            yetkisiz 73.333
                            Artı 73.267
                            ayhan53; 73.073,73
                            detox : 73.035
                            chebig 72.999
                            alpbike: 72.669,31
                            radyolog 72456
                            hpsmj ; 72400
                            gazmanbaba 71.805
                            realist34 : 71.712
                            cemil59 : 71000

                            Yorum

                            • vahhun
                              Çalışkan
                              • 12 Ağustos 2013
                              • 2846

                              #2099
                              "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                              Yorum

                              • yetkisiz
                                Katılımcı
                                • 18 Aralık 2013
                                • 80

                                #2100
                                hey şansıma cemil baba....aynı anda...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information