Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-

yetkisiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterYumruk olayı ile ilgili, Gürsel Tekin'in iddiaları ve sunduğu belgeler dehşet verici...Yazık edecekler bu memlekete..."Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus
Yorum
-
saatlik ortalamalar üstelradyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterbu renkli çizgilerin anlamı nedir mehmetkırsoy
özel değilse bilmek isterim
10 21 50 100 200
Yorum
-
Anlatır anlatır bollywood bu adı üstünde, olmadı holly'si anlatır..tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterdiğerleri gelse olacakları bollywood filmleri bile anlatamaz... iyidir iyi zübük



Yeşilçam'ın nesi eksik, milli olalım biraz bak Zübük bizim eserimiz
yeterde artar bile..
Yorum
-
işte takip ettigimiz ve temiz olan bir kagıt yok. sonucta kimse de ben herkese kazandırıyım derdinde degil, zaten kapitalizm de boyle bir olgu da yokalpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterAynen katılıyorum, bir örnekte ben verim, yaşanıldığı zaman sadece takip ediyordum içinde değildim, kısaca (tam hatırlamıyorum fiyatlar yaklaşık olarak);
EKGYO
3,2x 2. halka arz yapacağız dendi kağıt 2,6x
fiyat aralığı 3,10-2,80 dendi kağıt 3,00
taksim olayları arz iptal ileri ki tarihe dendi.
2,8x tekrar 2. halka arz
2,7x fiyat aralığı 3,80-2,50 dendi
Arza 2,5 katı teklif geldi ne hikmetse halka arz taban fiyattan gerçekleşti 2,50 tabi sonra 17 aralıklar 2 lire gitti kağıt, sonra hisse geri alımı falan biraz toparlandı. 2,5 katı teklif gelmiş tavan fiyattan arz etsene kardeşim, kağıtta eski fiyatına gitsin...
Kağıt 3,20 de iken, malını arz ettiler, yatırımcı ne kazandı bu halka arzdan?
ama spk diye legal bir kurumun bu işlere çanak tutması cok sinir bozucu..
ogle arası kardesi bulmusken basket oynadık, valla g.t baş buyumus, yerden uc santim yukselebiliyorum
Yorum
-
306/307radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterPİMAS bir taban daha yedi
ne seksapelli kaatmış beaww
DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ
Yorum
-
abi ben milliyetçiyim ..çözüm sürecinde ırkçı değiliz vatanın tüm evlatları evladımızdır mesajını vermek için yapılmış bir uygulamadır diye düşünüyorum.... yoksa şeref duyarım türklüğümle..bakış açısı....ayhan53 Nickli Üyeden Alıntıyazmayım yazmayım diyom sabrediyorum şu yazdıkalrının yarısını hissenette yazsana
Yorum
-
KAPANIŞ TAHMİNLERİ (Kopyala yapıştır, altına kendi tahminini yaz)
detan 74.474
aok75 73.650
anti panik 73.400
yetkisiz 73.333
Artı 73.267
ayhan53; 73.073,73
detox : 73.035
chebig 72.999
alpbike: 72.669,31
radyolog 72456
hpsmj ; 72400
gazmanbaba 71.805
realist34 : 71.712
cemil59 : 71000
Yorum




Yorum