Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Artı
    Aktif
    • 06 Temmuz 2009
    • 237

    #1621
    pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yön değiştirme zamanı gelmiş gibi geç kaldı zaten
    Yok öyle değil, aşşağıdaki ortalamayı kırmadan yön değişti denemez, kızarmaz...
    Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

    Yorum

    • tyanali
      Yasaklı
      • 09 Ekim 2009
      • 462

      #1622
      devlete gafa dutan hııı seni ingiliz devşürmesi

      Yorum

      • che big
        Katılımcı
        • 09 Ekim 2012
        • 142

        #1623
        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
        http://sozcu.com.tr/2014/gundem/tayy...uclama-482326/

        şunu okudunuzmu sabah radyoda dinledim yok daha neler dedim
        2 adam yollayayim 4 tane füze attiririm tapesini dinledikten sonra bu tür seylere hemen inanirim...yaparlar basgan
        İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
        tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

        Yorum

        • che big
          Katılımcı
          • 09 Ekim 2012
          • 142

          #1624
          radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Türk'üm diyenler nasil müslüman olduklarini biliyorlarmi.

          70 yıl süren Türk-arap savaşlarının en önemli noktaları ve sonuçları;

          1- 100.000'in üstünde Türk katledilmiştir.
          2- 50.000'in üstünde Türk genci köle ve cariye yapılmıştır.
          3- Şehirler yağmalanmış , ganimet diye halkın herşeyi talan edilmiştir.
          4- Tüm zenginlikler , tarihi eserler yokedilmiş , yakılmış , yıkılmıştır.
          5- Dünyanın en büyük katliamlarından biri olan "Talkan Katliamında" 40.000 Türkün kesilerek
          24 km yol boyunca ağaçlarda sallandırılmıştır.( Tarihte örneği çok azdır.)
          6- Aynı şekilde "Curcan Katliamında da esir alınan 40.000 Türk'ün nehir kenarında kafaları
          kesilmiş , nehrin suyu kıpkızıl olmuş , cesetler yine ağaçlarda sallandırılmıştır.
          7- "Teslim olursanız canınız bağışlanacak" sözü hiç bir zaman yerine getirilmemiş ,
          "Şeriat söz tanımaz" denilerek kadın-erkek kılıçtan geçirilmiştir.
          8- Araplar tarihte yaşadıkları bu en büyük yağma ve talandan çok büyük servet elde etmişlerdir.
          9- Türkler böyle bir vahşet ve mezalimi Çinlilerden dahi görmemişlerdir.
          10-Bu tarihi gerçekler "islam etkilenmesin" düşüncesiyle gizlenmekte , bahsedilmemektedir.
          Türkçü siyasetçiler dahi konuyu geçiştirmektedir. Bundan da Araplar nasiplenmektedir.

          Ayrıntılar ve Katliamların Süreçlerini Buradan Okuyabilirsiniz:

          http://alfa-sorgulama.blogspot.com/2...uman-oldu.html
          akepeliler bunlari kabul etmezler
          İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
          tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

          Yorum

          • vahhun
            Çalışkan
            • 12 Ağustos 2013
            • 2846

            #1625



            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
            ne alaka derseniz önceki gün yada dün malum partiden belediye başkanı seçilen o bölge belediye başkanı açıklama yapıyordu.
            belediyede kadın çalıştırmayacağız
            örfümüze adedimize aykırı diyordu

            sormak lazım örfinüzde adedinizde böyle şeye yer varmı

            gelenekleriniz görenekleriniz arasında böyle vakalrda yer alıyormu...:.............
            "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

            Yorum

            • radyolog
              OKURYAZAR
              • 03 Ağustos 2008
              • 23118

              #1626
              Ceviz ağacının dibinde ve gölgesinde oturulmaz,
              adamı erken öldürür” denir.
              Bu söz yüzünden de ceviz gölgesinde
              oturmak makbul değildir...

              Peki bunun neden söylenildiğini hiç düşündünüz mü?

              Ceviz ağacı sülfür gazı salgılar. Havadaki diğer gazlardan daha ağır olduğu için dibe çöker ve cevizin altında oturanı sersemletir. Halkta yanlış bir kanaat olarak yerleşmiş.
              Oysa, Sülfür gazının ozon tabakasını tamir etme özelliği var.
              Sırf bu sebepten dolayı dünyadaki ceviz ağacının sayısının artırılması gerekiyormuş. Bilgilerinize…

              Okuyunca paylaşalım ki daha çok kişi bilgilensin...

              Piramit Haber
              DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

              Yorum

              • tyanali
                Yasaklı
                • 09 Ekim 2009
                • 462

                #1627
                çılgın fenerbahçeli

                Yorum

                • radyolog
                  OKURYAZAR
                  • 03 Ağustos 2008
                  • 23118

                  #1628
                  ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                  dolara kaydıkça kayıyo birileri
                  206/205 civarlarında konsolide olabilirse yeni bir 218 atağı olabilir
                  DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                  Yorum

                  • aok75
                    Yasaklı
                    • 12 Temmuz 2013
                    • 602

                    #1629
                    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                    2-3 saat işim var endekse kötü dyhole iyi bakın
                    Çok uslu bir çocuk o başkanım. Bir ay sonra bile gelsen aynı yerde bulursun. Milim oynamaz o kadar uslu.

                    Yorum

                    • hpsmj
                      Aktif
                      • 25 Mart 2012
                      • 160

                      #1630
                      anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Hurriyet'te de Y. Ozdil gecen haftadan bu yana yazmiyor. Normalde bir haftayi gecirmez yazardi..Gecen gun kosesinde " yazarimiz yillik iznini kullanmaktadir" notu cikti..

                      Orada da bir "alo Aydin" vakasi olmus gibi gorunuyor ve..
                      Sanirim bu yillik izin cok uzun sureli gibi...
                      bende bir kac kez baktım bulamadım yazılarını.. valla dogru soyluyor olabilirsin...

                      Yorum

                      • tyanali
                        Yasaklı
                        • 09 Ekim 2009
                        • 462

                        #1631
                        pilardocu senin nugyo ne olacak onun başına gelen hügonun başına gelmedüüüü

                        Yorum

                        • tyanali
                          Yasaklı
                          • 09 Ekim 2009
                          • 462

                          #1632
                          hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          bende bir kac kez baktım bulamadım yazılarını.. valla dogru soyluyor olabilirsin...
                          mayışı 100.000 $ altına gelice eve ekmek götüremez olmuştur

                          Yorum

                          • anti panik
                            Yasaklı
                            • 25 Mart 2014
                            • 293

                            #1633
                            Y.Ozdil twitter.. 3 gun once;
                            UCUM BİTTİ LAN 0,5 UCU OLUP DA VERMEYENİN..

                            Bu mesaji anlayan beri gelsin..
                            Adamin kaleminin ucu bitmis ve artik yazamiyor maalesef..???

                            Yorum

                            • hpsmj
                              Aktif
                              • 25 Mart 2012
                              • 160

                              #1634
                              fener Trabzon macı 3-0 tescillenmiş.

                              Yorum

                              • vahhun
                                Çalışkan
                                • 12 Ağustos 2013
                                • 2846

                                #1635
                                "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information