Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • realist34
    Yasaklı
    • 04 Haziran 2013
    • 1354

    #1546
    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
    bugünlerde yoğunum sabah 6 da kalkmam lazım
    herkese iyi geceler
    iyi geceler başkanım..

    Yorum

    • hpsmj
      Aktif
      • 25 Mart 2012
      • 160

      #1547
      gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      üstadım
      bende sizin tam tersi ortamda büyüdüm
      bulunduğum ortamlar hep Türkiye ortalamasının!! üstünüdeydi
      hatta şukadarını söyleyeyim
      ben ilk şoku askerde yaşadım
      ilkokul beşden sonra askere kadar ilkokul mezunu ne gördüm ne konuştum
      Asker de vaybe bu ülkede bu kadar ilkokul mezunu mu varmış diye şaşırdım
      İstatistiksel olarak bilmek başka karşılaşmak başka

      6 kişilik aileyiz
      Tümümüz ünü mezunuyuz

      Ama bir günden birgüne
      büyüklerimizden
      bölücülük öğrenmedik..
      ayrımcılık öğrenmedik..
      horgörme öğrenmedik...
      Ailecek elimizden geldiğince garibanlara sahip çıkarız
      Şu marketten alışveriş yap/yapma denmedi bize
      Şu gazeteyi oku/boykot edelim denmedi bize
      Badem bıyıkları sev/sevme denmedi bize
      İnsan olsun yeter dendi..

      bu ayrımı biz başlatmadık...
      madem öyle bizde varız..
      bizimde birlik beraberlik olma zamanımız..
      birbirimize sahip çıkalım...
      Turkiye ortalamasını dusununce, benim ailem ve sulalemde (en kötümüz löğretmen lisesi mezunu) Tr ortalamasının üstünde kalıyor
      malesef sıkıntı da bu noktada başlıyor, Turkye ortalaması dedigimiz ortalama gercekten felaket düşük..
      gerek kulturel gerekse bilgisel anlamda tam bir felaketiz.. ve asıl kotusu bunun farkında bile değiliz. Kruger Sendromunun bir ulkeye uyarlanmış haliyiz biz.
      Birbirimize sahip çıkmalıyz fikrine yarı yarıya katılıyorum. Birbirimize sahip çıkmalıyız ama karşı tarafı ötekileştirmemeliyiz. Yani ben yine insanları guzel ahlaklı ve ahlaksız diye ayıracagım, ama verecegim zekatları oyunu 200 tl ye satan birine vermeyecegım. Cunku 200 tl icin ulkesini satan, cocuklarının gelecegini satan bir insan da ahlaksızdır benim gözümde.

      Yorum

      • realist34
        Yasaklı
        • 04 Haziran 2013
        • 1354

        #1548
        Hayat ne garip değil mi? Birisi "arabamı hazırlayın" diyebiliyorken, diğeri "abi 25 kuruş eksik binebilir miyim ?" diyor...

        Yorum

        • realist34
          Yasaklı
          • 04 Haziran 2013
          • 1354

          #1549
          Kişilikli olmak,kimse görmediği zamanda da doğru olanı yapmaktır...

          Yorum

          • realist34
            Yasaklı
            • 04 Haziran 2013
            • 1354

            #1550
            Güven ruh gibidir,terkettiği bedene asla geri dönmez...

            Yorum

            • hpsmj
              Aktif
              • 25 Mart 2012
              • 160

              #1551
              realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Kişilikli olmak,kimse görmediği zamanda da doğru olanı yapmaktır...
              Bunu kalite icin duymultum ama kişilikli olmak icin de guzel durmuş..

              Yorum

              • realist34
                Yasaklı
                • 04 Haziran 2013
                • 1354

                #1552
                "İnsanlar başaklara benzerler, içleri boşken başları havadadır, doldukça eğilirler."
                (Montaigne)

                Yorum

                • hpsmj
                  Aktif
                  • 25 Mart 2012
                  • 160

                  #1553
                  anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  turkiye genelinde o kadar tape den sonra bile, hala onlar hep montaj diye sahiplenen koyunlara kızgınım. yine de insanları guzel ahlaklı ve ahlaksız diye ayırmaya gayret ediyorum.. ne kadar becerebilecegimi bilemiyorum. şöyleki soylemesi ayıp her sene malımın 40 da birini ramazanda zekat olarak veririm, bu sene yardım giden akp ye oy veren ailelere vermemeyi, odtu de okuyan ogrenciler ile bilkentte burslu okuyan ogrencilere vermeyi düşünüyırum.
                  *****
                  Ulkemizde maalesef cok fazla yardima muhtac insan var..
                  Diger taraftan cok kazanan ve cok calan var..

                  Ben de sizin gibi dusunuyorum..
                  Yardima muhtaclar arasinda onceliklendirme yapmam gerekti.
                  Buyuk Ataturk' un dedigi gibi onceligi genclere ve "egitime" verdim..

                  Gelecek genclerde... Onlar ulkemizin kaderini degistirecektir.....[/QUOTE]

                  Yardıma muhtaç çok kişi var, buna çok katılıyorum ve gercekten bu insanları da anlamaya calısıyorum..
                  ama yine soyluyorum, 200tl icin makarna icin ulkenin gelecegini satmalarına inanamıyorum. kaldı ki ankarada adamın onca calısmaları onca sozu, hep dediki yardımları kesmeyecegiz daha da suyu ulasımı ucuzlaatacagız sözleri var. ya yeminle adamın calısmaları için uzuluyorum ben.
                  eğitime vererek cok iyi yapmışsınız sizde, ama ben kurumlarla/vakıflrla calısmıyorum. kızılay skandallarından sonra da asla calısmam. öyle boyle aklımda odtu lu ogrenciler var simdilik, gerekirse gidicem yurtların onunde giyimi kötü bir hiç taınımadıgım öğrencilere vericem.

                  Yorum

                  • realist34
                    Yasaklı
                    • 04 Haziran 2013
                    • 1354

                    #1554
                    bana da müsaade.. herkese iyi geceler..

                    Yorum

                    • gücsüzkarınca
                      Katılımcı
                      • 22 Mart 2014
                      • 77

                      #1555
                      17 Aralık ın üzerinden 120 günden fazla geçti...
                      seçimlerin üzerinden 8 gün geçti....
                      seçim sonrası ilk bakanlar kurulu da toplandı...
                      yarında meclis açılıyor....
                      inlerine gireceğiz inlerine...

                      Yorum

                      • anti panik
                        Yasaklı
                        • 25 Mart 2014
                        • 293

                        #1556
                        hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        *****
                        Ulkemizde maalesef cok fazla yardima muhtac insan var..
                        Diger taraftan cok kazanan ve cok calan var..

                        Ben de sizin gibi dusunuyorum..
                        Yardima muhtaclar arasinda onceliklendirme yapmam gerekti.
                        Buyuk Ataturk' un dedigi gibi onceligi genclere ve "egitime" verdim..

                        Gelecek genclerde... Onlar ulkemizin kaderini degistirecektir.....
                        Yardıma muhtaç çok kişi var, buna çok katılıyorum ve gercekten bu insanları da anlamaya calısıyorum..
                        ama yine soyluyorum, 200tl icin makarna icin ulkenin gelecegini satmalarına inanamıyorum. kaldı ki ankarada adamın onca calısmaları onca sozu, hep dediki yardımları kesmeyecegiz daha da suyu ulasımı ucuzlaatacagız sözleri var. ya yeminle adamın calısmaları için uzuluyorum ben.
                        eğitime vererek cok iyi yapmışsınız sizde, ama ben kurumlarla/vakıflrla calısmıyorum. kızılay skandallarından sonra da asla calısmam. öyle boyle aklımda odtu lu ogrenciler var simdilik, gerekirse gidicem yurtların onunde giyimi kötü bir hiç taınımadıgım öğrencilere vericem.[/QUOTE]
                        *********




                        Dostum para yerine direk yardim vermek tabi daha guvenli..

                        Ama ben aylik ogrencilerin cebine harclik girsin diye duzenli aylik yapmayi sectim..
                        Bu arada bunlari burada yaziyorum ama, yakin arkadaslarim bile bunlari bilmez.. Forumdaki dostlar ilk kez duyuyor.

                        Bu konuda CYDD ve TEV bence guvenilir kurumlar..
                        Egitim ve ogrenciler onceligim.. Cunku o gunleri ben de yasadim

                        Yorum

                        • gücsüzkarınca
                          Katılımcı
                          • 22 Mart 2014
                          • 77

                          #1557
                          birde hani şu paraları sıfırlama tapesinden sonra
                          Usta dedi ki ;"Montaj teknolojisi çok ilerledi,Kılıçdaroğlu hakkında bizde montaj tape hazırlayacağız"dedi
                          diyeli 4 oluyor neredeyse..
                          Kılıçdaroğlu defalarca yapmasını istedi
                          fosssss
                          nasıl bir insan bu yaww?

                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #1558


                            Lice’de bu sabah bölücü terör örgütü mensupları yol kesip, propaganda yaptı ardından ise İki kamyonu ateşe verdi.

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #1559


                              Hasan Celal Güzel "Türkiye'nin 'Yerel Yönetimler Avrupa Özerklik Şartı' çekincelerini kaldırması, ırkçı- bölücülerin süratle özerklik ilân edeceği ve vatanımızı parçalanmaya götüren süreci başlatacaktır." diyerek tarihi bir uyarıda bulundu.

                              Yorum

                              • realist34
                                Yasaklı
                                • 04 Haziran 2013
                                • 1354

                                #1560
                                tarık37 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                                Lice’de bu sabah bölücü terör örgütü mensupları yol kesip, propaganda yaptı ardından ise İki kamyonu ateşe verdi.

                                http://www.habervaktim.com/haber/367...yon-yakti.html
                                Tarık dostum güzel alıntı yapmışsın .. sen bu işi aştın valla

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information