Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detan
    Tecrübeli
    • 31 Ekim 2013
    • 676

    #1516
    realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yaş 35 oldu .. Ne zaman, nasıl geçti bu 35 sene hiç anlamadım .. Ortalama ömür 70 sene desek , yarısını yemişiz ..


    Bugün doğum günün mü realist?
    Öyleyse doğum günün kutlu olsun. Nice yaşlara inşallah.
    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

    Yorum

    • detan
      Tecrübeli
      • 31 Ekim 2013
      • 676

      #1517
      realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      yok doğum günüm değil.. sadece hayatın ne kadar kısa ve ne kadar da anlamsız bir mücadelenin içinde olduğumuza dikkat çekmek istedim
      Değilmiş, yazmış oldum.
      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

      Yorum

      • gücsüzkarınca
        Katılımcı
        • 22 Mart 2014
        • 77

        #1518
        farzı misal
        evinize kombi taktıracaksınız
        iki esnaf var
        tabiki tercihiniz....

        arkadaşlar
        aman boşver günü....değil
        bana ne günü .....değil

        Tercih ettiğiniz esnaf bir tane fazla kombi satarsa
        o kadar çok şey değişir ki

        veya
        gene kombi taktıracaksınız
        biri evinize çok yakın
        ama kafa yapısı ters bize
        diğeri 2 km uzakta diyelim
        2 km yol yüremekle incileriniz dökülmez
        ama bizim adam kazarnırsa hep beraber kazanırız...

        Yorum

        • realist34
          Yasaklı
          • 04 Haziran 2013
          • 1354

          #1519
          gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          ben sizin yazdıklarınızdan,yazım tarzınızdan 45-50 sanıyordum
          ne mutlu benden bile küçükmüşünüz..
          nice 35 lere..
          amin cümlemize

          Yorum

          • detan
            Tecrübeli
            • 31 Ekim 2013
            • 676

            #1520
            Geçmişte doğru olarak bilinen bazı bilgi ve kuramların (teorilerin) bir süre sonra yanlış olduğu anlaşılmıştır. Galiba bilim yine böyle bir yanılgı içinde!


            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

            Yorum

            • detan
              Tecrübeli
              • 31 Ekim 2013
              • 676

              #1521
              Yemek hazır, sonra görüşürüz arkadaşlar.
              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

              Yorum

              • anti panik
                Yasaklı
                • 25 Mart 2014
                • 293

                #1522
                realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                bozkırda amele olmanın utanç verici bir şey olduğunu söyleyen veya ima eden kimse olmadı ki
                Namusumuzla calisip alinteri doktugumuz her kurus sonuna kadar
                Sizindir..
                Zaten onu da "sifirlamak icin" cok zahmet cekmezsiniz.:

                Yorum

                • realist34
                  Yasaklı
                  • 04 Haziran 2013
                  • 1354

                  #1523
                  ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                  ayın 3 ünde 45 i yıktım
                  ve şuna karar verdim
                  30-35 yaşına kadar ömrüm yavaş gidiyordıu
                  35 den sonr açok hızlı akmaya başladı gibi geliyo.
                  aynen başkanım... ben de onu hissetmeye başladım ..

                  Yorum

                  • realist34
                    Yasaklı
                    • 04 Haziran 2013
                    • 1354

                    #1524
                    detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Yemek hazır, sonra görüşürüz arkadaşlar.
                    afiyet olsun abi

                    Yorum

                    • anti panik
                      Yasaklı
                      • 25 Mart 2014
                      • 293

                      #1525
                      Benim forumda eski olan dostlara bir sorum olacak;

                      Oteki koyde foruma katilim rekoru en son 2013 mayis sonu idi.
                      Yani bist in tarihi rekor 93000 i gordugu gunler.
                      Bugun 9000 ile bu rekor kirilmis...

                      Bu bist icin yarin ki ve onumuzdeki gunlerdeki seyir hakkinda bir sinyal olabilir mi acaba??

                      Not.. bu koyde boyle anlamli bir veri yok...

                      Yorum

                      • realist34
                        Yasaklı
                        • 04 Haziran 2013
                        • 1354

                        #1526
                        anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Benim forumda eski olan dostlara bir sorum olacak;

                        Oteki koyde foruma katilim rekoru en son 2013 mayis sonu idi.
                        Yani bist in tarihi rekor 93000 i gordugu gunler.
                        Bugun 9000 ile bu rekor kirilmis...

                        Bu bist icin yarin ki ve onumuzdeki gunlerdeki seyir hakkinda bir sinyal olabilir mi acaba??

                        Not.. bu koyde boyle anlamli bir veri yok...
                        belki reklam modu açıktır.. sitede olmadığı halde sitede görünen üyeler olabilir

                        Yorum

                        • yetkisiz
                          Katılımcı
                          • 18 Aralık 2013
                          • 80

                          #1527
                          güzel tespit...bravo...

                          Yorum

                          • realist34
                            Yasaklı
                            • 04 Haziran 2013
                            • 1354

                            #1528
                            ben kahve içmeye çıkıyorum dışarıya ... herkese iyi akşamlar..

                            Yorum

                            • gücsüzkarınca
                              Katılımcı
                              • 22 Mart 2014
                              • 77

                              #1529
                              gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                              Bolu'nun Mengen İlçesi'nde belediye başkanlığının Ak Parti'den CHP'ye geçmesinin ardından Ak Parti Gençlik Kolları'nın sosyal paylaşım sitesindeki sayfasından CHP'ye yakın oldukları iddia edilen esnafın adı verilerek, partililerin bu iş yerlerinden alışveriş yapmaması çağrısı yapıldı

                              Arkadaşlar
                              cevabını çok merak ettiğim bir soru var?
                              cevap verirseniz çok sevinirim...
                              ama harbi...

                              Bugüne çalıştığınız kurumda...
                              özelde ise "solcu" veya "atatürkçü" bir çocuğu işe aldınız veya alınmasına sebeb oldunuz mu?
                              kamu kurumunda ise "solcu" veya "atatürkçü" bir arkadaşınızın terfisi için çaba sarf ettiniz mi?

                              yok mu bu sorunun cevebı ?

                              Yorum

                              • realist34
                                Yasaklı
                                • 04 Haziran 2013
                                • 1354

                                #1530
                                gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                yok mu bu sorunun cevebı ?
                                ben de her soruya cevap var ama acil çıkmam lazım..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information