Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • realist34
    Yasaklı
    • 04 Haziran 2013
    • 1354

    #1591
    DEMOKRASİ LİSTESİNDE SINIFTA KALDIK
    Erdoğan’ın, “ileri demokrasiye geçtik” söylemi bu raporla birlikte rafa kalktı. Türkiye 41 ülke arasında demokraside sondan birinci oldu.
    Alman vakfın demokrasi lis*te*si;

    1-İsveç
    2-Finlandiya
    3-Norveç
    4-Danimarka
    5-İsviçre
    6-Almanya
    7-Yeni Zelanda
    8-Polonya
    9-Amerika
    10-İrlanda
    11-Estonya
    12-Litvanya
    13-Letonya
    14-Avustralya
    15-Lüksemburg
    16-Hollanda
    17-Kanada
    18-Çek Cum.
    19-İzlanda
    20-Portekiz
    21-Slovenya
    22-Avusturya
    23-Belçika
    24-İngiltere
    25-Slovakya
    26-Yunanistan
    27-İspanya
    28-Fransa
    29-İsrail
    30-İtalya
    31-Şili
    32-Güney Kıbrıs
    33-Japonya
    34-Meksika
    35-Bulgaristan
    36-Hırvatistan
    37-Güney Kore
    38-Malta
    39-Romanya
    40-Macaristan
    41. TÜRKİYE

    Yorum

    • radyolog
      OKURYAZAR
      • 03 Ağustos 2008
      • 23118

      #1592
      günaydın arkadaşlar
      DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

      Yorum

      • realist34
        Yasaklı
        • 04 Haziran 2013
        • 1354

        #1593
        AtaOnline â€@AtaOnlineTR 32 sn.

        Ata Yatırım/Ergün Tekgül: 73.000 seviyesi Eylül ayındaki düşüşün %61'lik düzeltmesi. Bu seviye oldukça önemli.

        Yorum

        • alpbike
          Kumarbaz
          • 02 Kasım 2011
          • 402

          #1594
          Günaydın,

          2 yıllıklar 10,22
          10 yıllıklar 10,26

          show time


          alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Herkeşe selam,
          Ekonomide düzelme ve siyasi riskde azalma var heralde benim göremediğim.
          2 yıllıklar 10,41
          10 yıllıklar 10,33

          en az 4-5 aydır ilk defa bu kadar azaldı makas...
          eğer 10 yıllıklar 2 yıllıkların üstüne çıkarsa pala bir havayi fişek gösterisi bile yapar kısa sürelik, dikkatttttt......
          SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

          Yorum

          • anti panik
            Yasaklı
            • 25 Mart 2014
            • 293

            #1595
            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
            Usd/try 2,1011 -0,0094 -0,45%
            eur/try 2,8874 -0,0137 -0,47%
            Herkese gunaydin..
            Basgan..
            Bugun de ralli var anlasilan..

            Yorum

            • sign
              Yeni Üye
              • 15 Ocak 2014
              • 5

              #1596
              günaydın ralliciler..

              Yorum

              • realist34
                Yasaklı
                • 04 Haziran 2013
                • 1354

                #1597
                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                sizlerede günaydın ülen rallici başkanıyız
                bizim dışımızda herkles rallisini yapıyo
                hiç sorma başkanım.. malsız kaldık, keşke 62 binlerdeyken 3-5 kuruş bişeyler alsaymışık..
                bizde şans yok başkanım.. gökden amc..k yağsa bizim kafamıza wrrak düşer

                Yorum

                • tyanali
                  Yasaklı
                  • 09 Ekim 2009
                  • 462

                  #1598
                  sibellllllllllllllllllllll

                  Yorum

                  • realist34
                    Yasaklı
                    • 04 Haziran 2013
                    • 1354

                    #1599
                    [QUOTE=tyanali;594384]sibellllllllllllllllllllll

                    şu sibelle beni tanıştırcan mı

                    Yorum

                    • realist34
                      Yasaklı
                      • 04 Haziran 2013
                      • 1354

                      #1600

                      Yorum

                      • radyolog
                        OKURYAZAR
                        • 03 Ağustos 2008
                        • 23118

                        #1601
                        BİSKEVİT

                        bu seviyeleri aşarsa 1560 şarda yeniden bakarız
                        DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #1602
                          HALİL REÇBER â€@HalilRecber 1 dk.
                          Şubat sonunda dikkat dediğimiz ve Aylarca sürebilecek yükseliş DEJAVU Devam ediyor . pic.twitter.com/C6U6Xryrc2


                          Yorum

                          • realist34
                            Yasaklı
                            • 04 Haziran 2013
                            • 1354

                            #1603
                            AtaOnline â€@AtaOnlineTR 22 sn.

                            Mevsim ve takvim etkisinden arındırılmış #sanayi üretim endeksi Şubat'ta aylık %0,1 azaldı. (Önceki: %+1,1)

                            Yorum

                            • tyanali
                              Yasaklı
                              • 09 Ekim 2009
                              • 462

                              #1604
                              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                              az iş yapayım benim akğıt nasıl olsa taş gibi
                              artog'a iyi döşediniz alim mi birassssssssssssss

                              Yorum

                              • aok75
                                Yasaklı
                                • 12 Temmuz 2013
                                • 602

                                #1605
                                Cümleten selamlar, hayırlı ve bol kazançlar.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information