pool Nickli Üyeden Alıntı
Mesajı göster
Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
2 adam yollayayim 4 tane füze attiririm tapesini dinledikten sonra bu tür seylere hemen inanirim...yaparlar basganayhan53 Nickli Üyeden Alıntıhttp://sozcu.com.tr/2014/gundem/tayy...uclama-482326/
şunu okudunuzmu sabah radyoda dinledim yok daha neler dedimİnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?
Yorum
-
akepeliler bunlari kabul etmezlerradyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterTürk'üm diyenler nasil müslüman olduklarini biliyorlarmi.
70 yıl süren Türk-arap savaşlarının en önemli noktaları ve sonuçları;
1- 100.000'in üstünde Türk katledilmiştir.
2- 50.000'in üstünde Türk genci köle ve cariye yapılmıştır.
3- Şehirler yağmalanmış , ganimet diye halkın herşeyi talan edilmiştir.
4- Tüm zenginlikler , tarihi eserler yokedilmiş , yakılmış , yıkılmıştır.
5- Dünyanın en büyük katliamlarından biri olan "Talkan Katliamında" 40.000 Türkün kesilerek
24 km yol boyunca ağaçlarda sallandırılmıştır.( Tarihte örneği çok azdır.)
6- Aynı şekilde "Curcan Katliamında da esir alınan 40.000 Türk'ün nehir kenarında kafaları
kesilmiş , nehrin suyu kıpkızıl olmuş , cesetler yine ağaçlarda sallandırılmıştır.
7- "Teslim olursanız canınız bağışlanacak" sözü hiç bir zaman yerine getirilmemiş ,
"Şeriat söz tanımaz" denilerek kadın-erkek kılıçtan geçirilmiştir.
8- Araplar tarihte yaşadıkları bu en büyük yağma ve talandan çok büyük servet elde etmişlerdir.
9- Türkler böyle bir vahşet ve mezalimi Çinlilerden dahi görmemişlerdir.
10-Bu tarihi gerçekler "islam etkilenmesin" düşüncesiyle gizlenmekte , bahsedilmemektedir.
Türkçü siyasetçiler dahi konuyu geçiştirmektedir. Bundan da Araplar nasiplenmektedir.
Ayrıntılar ve Katliamların Süreçlerini Buradan Okuyabilirsiniz:
http://alfa-sorgulama.blogspot.com/2...uman-oldu.html
İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?
Yorum
-

ayhan53 Nickli Üyeden Alıntıne alaka derseniz önceki gün yada dün malum partiden belediye başkanı seçilen o bölge belediye başkanı açıklama yapıyordu.
belediyede kadın çalıştırmayacağız
örfümüze adedimize aykırı diyordu
sormak lazım örfinüzde adedinizde böyle şeye yer varmı
gelenekleriniz görenekleriniz arasında böyle vakalrda yer alıyormu...:............."Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus
Yorum
-
Ceviz ağacının dibinde ve gölgesinde oturulmaz,
adamı erken öldürür” denir.
Bu söz yüzünden de ceviz gölgesinde
oturmak makbul değildir...
Peki bunun neden söylenildiğini hiç düşündünüz mü?
Ceviz ağacı sülfür gazı salgılar. Havadaki diğer gazlardan daha ağır olduğu için dibe çöker ve cevizin altında oturanı sersemletir. Halkta yanlış bir kanaat olarak yerleşmiş.
Oysa, Sülfür gazının ozon tabakasını tamir etme özelliği var.
Sırf bu sebepten dolayı dünyadaki ceviz ağacının sayısının artırılması gerekiyormuş. Bilgilerinize…
Okuyunca paylaşalım ki daha çok kişi bilgilensin...
Piramit HaberDÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ
Yorum
-
bende bir kac kez baktım bulamadım yazılarını.. valla dogru soyluyor olabilirsin...anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterHurriyet'te de Y. Ozdil gecen haftadan bu yana yazmiyor. Normalde bir haftayi gecirmez yazardi..Gecen gun kosesinde " yazarimiz yillik iznini kullanmaktadir" notu cikti..
Orada da bir "alo Aydin" vakasi olmus gibi gorunuyor ve..
Sanirim bu yillik izin cok uzun sureli gibi...

Yorum
-
mayışı 100.000 $ altına gelice eve ekmek götüremez olmuşturhpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterbende bir kac kez baktım bulamadım yazılarını.. valla dogru soyluyor olabilirsin...






Yorum
-
Y.Ozdil twitter.. 3 gun once;
UCUM BİTTİ LAN 0,5 UCU OLUP DA VERMEYENİN..
Bu mesaji anlayan beri gelsin..
Adamin kaleminin ucu bitmis ve artik yazamiyor maalesef..???

Yorum



Yorum