Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
hepsini anlayacamda batman neden pahalı kullanıyor ankara bile daha ucuz batmanda rafineri yokmuydu
demekki başkan
TAVAN FIYAT UYGULAMASININ BASLADIGINDAN BUYANA K.MOTORINDE LITREDE 39, MOTORINDE 29, BENZINDE 13 KURUS INDIRIM OLDU
-MATRIKS-
bu tavan fiyat uygulaması son zamanlarda yapılan en hayırlı işlerden biri yalnız, ilerleyen zamanlarda küçük firmaların hepsi kapanacak, bu iş en çok shell e yarıyacak...
SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!
Ben anlaştıklarını sanmıyorum. Genel seçimlere de daha çok var.
Benim kanaatim şu şekilde:
Açıklanan kasetler umulan ölçüde etki yapmayınca tamamını yerel seçim için kullanmaktan vazgeçip bir kısmını cumhurbaşkanlığı seçimi için saklamış olabilirler. Şayet Erdoğan aday olursa, halk oylamasında etkili olabilecek önemde yeni kasetler çıkacağını düşünüyorum.
Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
http://www.haberler.com/dodurga-dan-...campaign=elite
Mazbatasını almasının ardından seçilmiş olduğu DP'ye istifasını sunan Dodurga Belediye Başkanı Mustafa Aydın yaptığı açıklamada, "Sayın Başbakanımızın izlediği politikayı aynen benimsiyoruz ve yapmış olduğu çalışmalarını yakın takip ediyoruz.
Hakikaten omurgasızmış. Yuh be!
Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
bu tavan fiyat uygulaması son zamanlarda yapılan en hayırlı işlerden biri yalnız, ilerleyen zamanlarda küçük firmaların hepsi kapanacak, bu iş en çok shell e yarıyacak...
açarmısınız alpbike
DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ
Ufak yani shelle göre ufak petrol şirketleri ve onların akaryakıtını satan istasyonlar, büyük istasyonlarla fiyat açısından yarışabiliyor, fiyatları düşük tutarak litre bazında satışlarını arttırabiliyorlardı.
Şu anda uygulanan fiyatlar kar marjı ekstra düşülmüş fiyatlar. Bu sebeble tüm firmalar katkılı akaryakıtı ve kredi kartı kampanyalarını kaldırmaya başladı.
Ufak ve büyük firmalar arasındaki fiyat makası minumuma düştü(maksimum 10 kuruş). Bu sebeple müşteri 3-4 kuruşa bakmayıp kaliteli hizmeti ve akaryakıtını kaliteli diye bildikleri firmaları tercih etmeye başlıyacak ki burada algıya oynayan shell ilk sırayı alacaktır.
SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!
Yorum