Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • MAKİNİST
    Katılımcı
    • 15 Ağustos 2007
    • 145

    #541
    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
    o kadar konuştular
    ama esas yayıunlamaları gereken kasetleri vermediler piyasaya ya anlaştılar yada ellerind eo kasetler yok

    bence çok daha vahimleri var ama sanırım ellerinde koz kalsın istiyorlar



    Genel seçime saklıyorlardır belki de...

    Yorum

    • mterkan
      Yeni Üye
      • 01 Ağustos 2008
      • 11

      #542
      Batman'da rafineri yok...
      Sadece kuyular var...

      Yorum

      • alpbike
        Kumarbaz
        • 02 Kasım 2011
        • 402

        #543
        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
        hepsini anlayacamda batman neden pahalı kullanıyor ankara bile daha ucuz batmanda rafineri yokmuydu
        demekki başkan

        TAVAN FIYAT UYGULAMASININ BASLADIGINDAN BUYANA K.MOTORINDE LITREDE 39, MOTORINDE 29, BENZINDE 13 KURUS INDIRIM OLDU
        -MATRIKS-
        bu tavan fiyat uygulaması son zamanlarda yapılan en hayırlı işlerden biri yalnız, ilerleyen zamanlarda küçük firmaların hepsi kapanacak, bu iş en çok shell e yarıyacak...
        SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

        Yorum

        • detan
          Tecrübeli
          • 31 Ekim 2013
          • 676

          #544
          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
          o kadar konuştular
          ama esas yayıunlamaları gereken kasetleri vermediler piyasaya ya anlaştılar yada ellerind eo kasetler yok

          bence çok daha vahimleri var ama sanırım ellerinde koz kalsın istiyorlar

          MAKİNİST Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Genel seçime saklıyorlardır belki de...


          Ben anlaştıklarını sanmıyorum. Genel seçimlere de daha çok var.
          Benim kanaatim şu şekilde:
          Açıklanan kasetler umulan ölçüde etki yapmayınca tamamını yerel seçim için kullanmaktan vazgeçip bir kısmını cumhurbaşkanlığı seçimi için saklamış olabilirler. Şayet Erdoğan aday olursa, halk oylamasında etkili olabilecek önemde yeni kasetler çıkacağını düşünüyorum.
          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

          Yorum

          • MAKİNİST
            Katılımcı
            • 15 Ağustos 2007
            • 145

            #545
            Burası normal....

            Yorum

            • detan
              Tecrübeli
              • 31 Ekim 2013
              • 676

              #546
              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
              buda omurgasızlığa güzel örnek olmuş

              http://www.haberler.com/dodurga-dan-...campaign=elite
              Mazbatasını almasının ardından seçilmiş olduğu DP'ye istifasını sunan Dodurga Belediye Başkanı Mustafa Aydın yaptığı açıklamada, "Sayın Başbakanımızın izlediği politikayı aynen benimsiyoruz ve yapmış olduğu çalışmalarını yakın takip ediyoruz.


              Hakikaten omurgasızmış. Yuh be!
              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

              Yorum

              • mterkan
                Yeni Üye
                • 01 Ağustos 2008
                • 11

                #547
                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                eminmiisn sanki oraya rafi,neri kurdular diye anımsıyom
                Haklısın....
                Varmış...

                Yorum

                • radyolog
                  OKURYAZAR
                  • 03 Ağustos 2008
                  • 23115

                  #548
                  alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  demekki başkan



                  bu tavan fiyat uygulaması son zamanlarda yapılan en hayırlı işlerden biri yalnız, ilerleyen zamanlarda küçük firmaların hepsi kapanacak, bu iş en çok shell e yarıyacak...

                  açarmısınız alpbike
                  DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #549


                    Yorum

                    • alpbike
                      Kumarbaz
                      • 02 Kasım 2011
                      • 402

                      #550
                      Risk fazla olduğu için sigorta giderleri fazladır dicem ama onlarında kira gideri azdır vardır bir hinlik...

                      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                      o zaman o rakmalar çok saçma oluyor.
                      bitlis bingöl batman 3 illde de rakamlar yüksek amaç ne iyice kaçak mazotu teşvik etmekmi.
                      tuhaf geldi bana
                      SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #551
                        04/04 12:02:06 - fitch, cin'in notunu a+ olarak onayladi gorunumu duragan olarak belirledi

                        Yorum

                        • vahhun
                          Çalışkan
                          • 12 Ağustos 2013
                          • 2846

                          #552


                          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                          vcalla i.melih davul zurna ile ortalıkta dolanmadıkça unut var
                          "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                          Yorum

                          • radyolog
                            OKURYAZAR
                            • 03 Ağustos 2008
                            • 23115

                            #553
                            tarık37 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



                            koptum yawww
                            DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                            Yorum

                            • alpbike
                              Kumarbaz
                              • 02 Kasım 2011
                              • 402

                              #554
                              radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              açarmısınız alpbike
                              Ufak yani shelle göre ufak petrol şirketleri ve onların akaryakıtını satan istasyonlar, büyük istasyonlarla fiyat açısından yarışabiliyor, fiyatları düşük tutarak litre bazında satışlarını arttırabiliyorlardı.

                              Şu anda uygulanan fiyatlar kar marjı ekstra düşülmüş fiyatlar. Bu sebeble tüm firmalar katkılı akaryakıtı ve kredi kartı kampanyalarını kaldırmaya başladı.

                              Ufak ve büyük firmalar arasındaki fiyat makası minumuma düştü(maksimum 10 kuruş). Bu sebeple müşteri 3-4 kuruşa bakmayıp kaliteli hizmeti ve akaryakıtını kaliteli diye bildikleri firmaları tercih etmeye başlıyacak ki burada algıya oynayan shell ilk sırayı alacaktır.
                              SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #555
                                04/04 12:14:45 - audi'nin cin satislari %37 yukseldi *

                                volkswagen ag'nin ust duzey markasi audi'nin mart ayinda cin
                                piyasasindaki satislarinin %37 artisla 47.636 adet oldugu belirtildi.

                                Firmanin satislarinin artmasinda yerel uretilen a3 spor modelinin
                                tanitiminin etkili oldugu ifade ediliyor.

                                -matriks-

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information