Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tyanali
    Yasaklı
    • 09 Ekim 2009
    • 462

    #391
    tezgaha bahale ... algı .... siz gidiyorken biz geliyorduh
    o değilde ingilizlerin 30 yıldır uğraştığı ikinci lawrence leri deşifre oldu çoh pis madara oldular...
    devletin işi bittiğinde ne halt olduğunu yüzüne çarpıverir

    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #392


      http://www.dunya.com/iste-dolar-icin...er-224204h.htm

      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #393


        http://www.dunya.com/kanal-istanbula...si-224116h.htm

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #394


          AK Parti MKYK içinde daha önce bu görevleri üstlenmiş isimler bulunuyor. Türel'den önce Yerel Yönetimler Başkanı olan Manisa Milletvekili Hüseyin Tanrıverdi'nin bu göreve tekrar getirilebileceği belirtiliyor. Hatay'da küçük bir farkla geçilen Sadullah Ergin de adaylardan biri. Daha önce Mali ve İdari İşler Başkanlığı görevini yürüten MKYK üyesi Bülent Gedikli de adı revizyon için geçenler arasında. Ayrıca, Osman Can'dan Ömer Bolat'a, Zeynep Karahan Uslu'dan Nurettin Nebati'ye kadar çeşitli isimlerin de görev üstlenebileceği kaydediliyor.

          http://www.patronlardunyasi.com/habe...tiriyor/156179

          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #395


            http://www.patronlardunyasi.com/habe...Erdogan/156173

            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #396


              http://www.patronlardunyasi.com/habe...ak-oldu/156171

              Yorum

              • tarık37
                Yasaklı
                • 07 Mayıs 2009
                • 9126

                #397


                http://www.patronlardunyasi.com/habe...k-gecti/156168

                Yorum

                • tarık37
                  Yasaklı
                  • 07 Mayıs 2009
                  • 9126

                  #398
                  Ünal Aysal borsacılığını konuşturdu: 62'den sattı 22'ye aldı

                  Ünal Aysal, 2011'de ortalama 62 liradan sattığı kulüp hisselerini 22.4'ten geri alarak oldukça kârlı bir operasyona imza attı.

                  http://www.patronlardunyasi.com/habe...ye-aldi/156150

                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #399
                    Borsa İstanbul ''çöpçatanlık'' yapacak

                    Borsa İstanbul Yönetim Kurulu Başkanı Turhan, özel piyasada şirket evliliklerine aracılık edeceklerini belirterek,
                    "Yani Borsa İstanbul çöpçatanlık yapacak" dedi.

                    http://www.patronlardunyasi.com/habe...yapacak/156172

                    Yorum

                    • mterkan
                      Yeni Üye
                      • 01 Ağustos 2008
                      • 11

                      #400
                      detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      face sayfamda fanatik bir Erdoğancı var, küçücük beyniyle beni alt edeceğini sanıyor. Ona dersini veriyorum.
                      Linki verirseniz okumak isterim...

                      Yorum

                      • vahhun
                        Çalışkan
                        • 12 Ağustos 2013
                        • 2846

                        #401
                        "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                        Yorum

                        • vahhun
                          Çalışkan
                          • 12 Ağustos 2013
                          • 2846

                          #402
                          "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                          Yorum

                          • vahhun
                            Çalışkan
                            • 12 Ağustos 2013
                            • 2846

                            #403
                            "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                            Yorum

                            • vahhun
                              Çalışkan
                              • 12 Ağustos 2013
                              • 2846

                              #404
                              "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                              Yorum

                              • urunguhan
                                Yeni Üye
                                • 26 Mayıs 2008
                                • 6

                                #405
                                anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                adam her zaman ki pis sırıtış ve kafa yapısıyla maytap geçmiş resmen..

                                Aksi olsa.. dişimi kırarım.. İİİ.Melih vesselam..
                                Sürekli üzerine vazife olmayan işlerle gündeme gelen, özellikle de karşısındaki insanları tahrik ederek dikkat çekmeye çalışan hastalıklı bir zihniyet. O kadar hastalıklı bir kişilik ki, 27 mart akşamı çıkıp benim inançlı kardeşim, ülkücü kardeşlerim bir solcuya mı oy verecek diye salya sümük ağlayıp 31 mart sabahı da cemaati de ülkücüleri de kurdukları ittifaka rağmen yendim diyebilecek kadar dengesiz ve şımarık.
                                Ne yazıktır ki, dört dönemdir cumhuriyetin başkentinde belediye başkanlığı yapıyor.
                                30 Mart seçimlerinde partisine mensup genel başkan yardımcıları, bakanlar ve paralı magandalarıyla resmen seçime müdahale ederek, halkın iradesine büyük saygısızlık yaptı. Tek başına halkın içine çıkamayan, koruma ordusuyla dolaşan ve kampanya döneminde çuvallar dolusu para dağıtabilen bu ve benzeri şahıslara "nereden geliyor bu değirmenin suyu" diyebilecek yürekli insanlar olmadığı sürece de bu adamlar, saltanat sürmeye devam eder...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information