Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • anti panik
    Yasaklı
    • 25 Mart 2014
    • 293

    #361
    USD nin seyri sanki düşüş durmuş gibi ve 2.14 desteği çalışıyor gibi... ama yarın akşam daha
    net fikir sahibi olabilirz..

    Yarın veya önümüzdeki hafta $$$ alabilirim..


    Yorum

    • anti panik
      Yasaklı
      • 25 Mart 2014
      • 293

      #362
      Yabancı Takas oranlarındaki artış tam gaz devam ediyor..
      Bu grafik takas verisi olduğu için dünkü
      kapanışı gösteriyor.

      Ama bugünkü kapanışta daha da yükselmiş olduğunu öngörüyorum...

      Maşallah şaha kalkmış at gibi...

      Yorum

      • anti panik
        Yasaklı
        • 25 Mart 2014
        • 293

        #363
        Bist100 eğer yükselişe bu tempoyla devam ederse haftaya veya sonraki hafta,17 aralık öncesi seviyeye ulaşır ve 75000 leri görebiliriz.

        Tabi düzeltme nerede başlar izlemek lazım..

        Ama şimdilik herşey ""Gel Keyfim Gel"" diyor...



        Not çizdiğim hedef noktası kendi öngörüm olup yatırım kaldırım tavsiye beklenmesin.. Sadece sesli düşünüyorum..

        Yorum

        • aok75
          Yasaklı
          • 12 Temmuz 2013
          • 602

          #364
          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
          kızım dünden beri fısır fısır annesini fişekliyo
          arada tutamıyo çenesini geliyo yarın sana büyük süprizim var diyo
          bugün de güya benden ahbersiz kaptı pastayı geldi.
          haberim yokmuş gibi yapınca bayıldı gitit
          bu çocuklar harika şeyler
          gerçi mumları kendi üfledi
          asayın büyük parçasını o yedi ama olsun
          Allah mutluluğunuzu daim etsin dostum.

          Yorum

          • tyanali
            Yasaklı
            • 09 Ekim 2009
            • 462

            #365
            doom gunun gutlu olsun başhan ;)

            Yorum

            • anti panik
              Yasaklı
              • 25 Mart 2014
              • 293

              #366
              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
              kızım dünden beri fısır fısır annesini fişekliyo
              arada tutamıyo çenesini geliyo yarın sana büyük süprizim var diyo
              bugün de güya benden ahbersiz kaptı pastayı geldi.
              haberim yokmuş gibi yapınca bayıldı gitit
              bu çocuklar harika şeyler
              gerçi mumları kendi üfledi
              asayın büyük parçasını o yedi ama olsun
              Başkan "doğum günün kutlu olsun"..

              Kurtlardan hiçbiri biri ben değilim.. Kurtların kim olduğunu sen anla artık...

              Yorum

              • aok75
                Yasaklı
                • 12 Temmuz 2013
                • 602

                #367
                Ee gral nerede?

                Yorum

                • urunguhan
                  Yeni Üye
                  • 26 Mayıs 2008
                  • 6

                  #368
                  ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                  kızım dünden beri fısır fısır annesini fişekliyo
                  arada tutamıyo çenesini geliyo yarın sana büyük süprizim var diyo
                  bugün de güya benden ahbersiz kaptı pastayı geldi.
                  haberim yokmuş gibi yapınca bayıldı gitit
                  bu çocuklar harika şeyler
                  gerçi mumları kendi üfledi
                  asayın büyük parçasını o yedi ama olsun
                  Allah, sevdiklerinle sağlıklı ve mutlu bir ömür geçirmeyi nasip etsin başkanım...

                  Yorum

                  • albica
                    Aktif
                    • 03 Aralık 2008
                    • 287

                    #369
                    başkan doğum günün kutlu olsun...koç burcusun...lider burç tur koç...koçlar lider olur...
                    “Tanrı iradesini hakim kılmak için yeryüzündeki iyi insanları kullanır; yeryüzündeki kötü insanlarsa kendi iradelerini hakim kılmak için Tanrı’yı kullanırlar”

                    Yorum

                    • realist34
                      Yasaklı
                      • 04 Haziran 2013
                      • 1354

                      #370
                      Başkan seninkinin attığı tweti gördün mü

                      realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      YORUMSUZ...

                      İbrahim Melih Gökçek ‏@06melihgokcek · 6 dk.
                      SEVGİLİ SARIGÜL...ÜZÜLME...İSTANBUL'DA KAYBEDEN
                      CHP'DE GENEL BAŞKAN OLUR...DESTEĞİM SENİNLE,
                      BERABERCE KK'YI TERHIS EDECEĞİZ...

                      Yorum

                      • realist34
                        Yasaklı
                        • 04 Haziran 2013
                        • 1354

                        #371
                        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                        onu cidddiye almıyom
                        Çok ilginç gerçekten .. Koskoca Ankara büyük şehir belediye başkanının attığı twite bakarmısınız

                        Yorum

                        • anti panik
                          Yasaklı
                          • 25 Mart 2014
                          • 293

                          #372
                          realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          YORUMSUZ...

                          İbrahim Melih Gökçek ‏@06melihgokcek · 6 dk.
                          SEVGİLİ SARIGÜL...ÜZÜLME...İSTANBUL'DA KAYBEDEN
                          CHP'DE GENEL BAŞKAN OLUR...DESTEĞİM SENİNLE,
                          BERABERCE KK'YI TERHIS EDECEĞİZ...
                          adam her zaman ki pis sırıtış ve kafa yapısıyla maytap geçmiş resmen..

                          Aksi olsa.. dişimi kırarım.. İİİ.Melih vesselam..

                          Yorum

                          • realist34
                            Yasaklı
                            • 04 Haziran 2013
                            • 1354

                            #373
                            Herkese iyi geceler

                            Yorum

                            • gücsüzkarınca
                              Katılımcı
                              • 22 Mart 2014
                              • 77

                              #374
                              Başkan
                              doğum günün kutlu olsun...
                              mutlu ol senelerce...
                              sana boncuktan kuş yaptım...
                              konacak pencerene...

                              ah be Yorgun Demokrat
                              biz seni bugün mü sevdik..
                              neden üzdün bizi..
                              neyine yetmedi ezilenlerin coğrafyası..
                              neden gittin sözde Kürdistan haritaları önünde fotolar çektirdin...

                              Yorum

                              • aok75
                                Yasaklı
                                • 12 Temmuz 2013
                                • 602

                                #375
                                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                                onu cidddiye almıyom
                                En güzelini yapıyorsun başkan.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information