Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
-
Yorum
-
Bist100 eğer yükselişe bu tempoyla devam ederse haftaya veya sonraki hafta,17 aralık öncesi seviyeye ulaşır ve 75000 leri görebiliriz.
Tabi düzeltme nerede başlar izlemek lazım..
Ama şimdilik herşey ""Gel Keyfim Gel"" diyor...



Not çizdiğim hedef noktası kendi öngörüm olup yatırım kaldırım tavsiye beklenmesin.. Sadece sesli düşünüyorum..
Yorum
-
Allah mutluluğunuzu daim etsin dostum.ayhan53 Nickli Üyeden Alıntıkızım dünden beri fısır fısır annesini fişekliyo
arada tutamıyo çenesini geliyo yarın sana büyük süprizim var diyo
bugün de güya benden ahbersiz kaptı pastayı geldi.
haberim yokmuş gibi yapınca bayıldı gitit
bu çocuklar harika şeyler
gerçi mumları kendi üfledi
asayın büyük parçasını o yedi ama olsun
Yorum
-
Başkan "doğum günün kutlu olsun"..ayhan53 Nickli Üyeden Alıntıkızım dünden beri fısır fısır annesini fişekliyo
arada tutamıyo çenesini geliyo yarın sana büyük süprizim var diyo
bugün de güya benden ahbersiz kaptı pastayı geldi.
haberim yokmuş gibi yapınca bayıldı gitit
bu çocuklar harika şeyler
gerçi mumları kendi üfledi
asayın büyük parçasını o yedi ama olsun
Kurtlardan hiçbiri biri ben değilim.. Kurtların kim olduğunu sen anla artık...


Yorum
-
Allah, sevdiklerinle sağlıklı ve mutlu bir ömür geçirmeyi nasip etsin başkanım...ayhan53 Nickli Üyeden Alıntıkızım dünden beri fısır fısır annesini fişekliyo
arada tutamıyo çenesini geliyo yarın sana büyük süprizim var diyo
bugün de güya benden ahbersiz kaptı pastayı geldi.
haberim yokmuş gibi yapınca bayıldı gitit
bu çocuklar harika şeyler
gerçi mumları kendi üfledi
asayın büyük parçasını o yedi ama olsun
Yorum
-
başkan doğum günün kutlu olsun...koç burcusun...lider burç tur koç...koçlar lider olur...
“Tanrı iradesini hakim kılmak için yeryüzündeki iyi insanları kullanır; yeryüzündeki kötü insanlarsa kendi iradelerini hakim kılmak için Tanrı’yı kullanırlar”
Yorum
-
Başkan seninkinin attığı tweti gördün mü
realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterYORUMSUZ...
İbrahim Melih Gökçek @06melihgokcek · 6 dk.
SEVGİLİ SARIGÜL...ÜZÜLME...İSTANBUL'DA KAYBEDEN
CHP'DE GENEL BAŞKAN OLUR...DESTEĞİM SENİNLE,
BERABERCE KK'YI TERHIS EDECEĞİZ...
Yorum
-
adam her zaman ki pis sırıtış ve kafa yapısıyla maytap geçmiş resmen..realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterYORUMSUZ...
İbrahim Melih Gökçek @06melihgokcek · 6 dk.
SEVGİLİ SARIGÜL...ÜZÜLME...İSTANBUL'DA KAYBEDEN
CHP'DE GENEL BAŞKAN OLUR...DESTEĞİM SENİNLE,
BERABERCE KK'YI TERHIS EDECEĞİZ...
Aksi olsa.. dişimi kırarım.. İİİ.Melih vesselam..

Yorum
-
Başkan
doğum günün kutlu olsun...
mutlu ol senelerce...
sana boncuktan kuş yaptım...
konacak pencerene...
ah be Yorgun Demokrat
biz seni bugün mü sevdik..
neden üzdün bizi..
neyine yetmedi ezilenlerin coğrafyası..
neden gittin sözde Kürdistan haritaları önünde fotolar çektirdin...
Yorum



Yorum