Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detan
    Tecrübeli
    • 31 Ekim 2013
    • 676

    #481
    anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Üstad çok güzel anladım.. Değersel veri ve miktarsal değil.
    Değer şişince yanlış sinyal veriyor..

    çok teşekkürler


    Rica ederim. Faydalı olabildiysem ne mutlu bana.
    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

    Yorum

    • realist34
      Yasaklı
      • 04 Haziran 2013
      • 1354

      #482

      Yorum

      • MAKİNİST
        Katılımcı
        • 15 Ağustos 2007
        • 145

        #483
        realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Erdoğan’dan Zaman muhabirine tavsiye
        today’s Zaman Gazetesi muhabirinin Avrupa Birliği’nden sorumlu eski Bakanı Egemen Bağış hakkındaki sorusu Başbakan Erdoğan’ı kızdırdı.
        Egemen Bağış hakkında iddia edilen ses kaydına ilişkin olarak Erdoğan, Egemen Bağış’ın böyle bir şey yapmadığını, Egemen Bağış’a inandıklarını söyledi.

        Cuma namazı kılmadığı dedikodularını da cevaplayan Başbakan Erdoğan, namazları herkesten çok daha iyi bildiğini açıkladı.

        Soruları cevaplamasının ardından Enerji Bakanı Taner Yıldız’ın kulağına “Bu muhabir hangi kurumdan” sorusunu sordu. Yıldız ise Erdoğan’a “Today’s Zaman Gazetesi” muhabiri cevabını verdi.

        Bunun üzerine Başbakan Erdoğan, Today’s Zaman muhabirinine o kurumda fazla durmamasını, yer değiştirmesi tavsiyesinde bulundu.


        http://www.borsagundem.com/siyaset-e...iye-583811.htm


        Demek ki yakın zamanda operasyon başlayacak...Adama "yerini değiştir" dediğine göre...

        Yorum

        • hpsmj
          Aktif
          • 25 Mart 2012
          • 160

          #484
          realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Erdoğan’dan Zaman muhabirine tavsiye
          today’s Zaman Gazetesi muhabirinin Avrupa Birliği’nden sorumlu eski Bakanı Egemen Bağış hakkındaki sorusu Başbakan Erdoğan’ı kızdırdı.
          Egemen Bağış hakkında iddia edilen ses kaydına ilişkin olarak Erdoğan, Egemen Bağış’ın böyle bir şey yapmadığını, Egemen Bağış’a inandıklarını söyledi.

          Cuma namazı kılmadığı dedikodularını da cevaplayan Başbakan Erdoğan, namazları herkesten çok daha iyi bildiğini açıkladı.

          Soruları cevaplamasının ardından Enerji Bakanı Taner Yıldız’ın kulağına “Bu muhabir hangi kurumdan” sorusunu sordu. Yıldız ise Erdoğan’a “Today’s Zaman Gazetesi” muhabiri cevabını verdi.

          Bunun üzerine Başbakan Erdoğan, Today’s Zaman muhabirinine o kurumda fazla durmamasını, yer değiştirmesi tavsiyesinde bulundu.


          http://www.borsagundem.com/siyaset-e...iye-583811.htm
          inlerine girecegiz demiş yani... vay bee...

          Yorum

          • realist34
            Yasaklı
            • 04 Haziran 2013
            • 1354

            #485
            MAKİNİST Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Demek ki yakın zamanda operasyon başlayacak...Adama "yerini değiştir" dediğine göre...
            çok ilginç abi.. gerçekten çok ilginç.. düşünüyorum düşünüyorum bir türlü nasıl oluyorda %45 oy aldığını anlayamıyorum..

            Yorum

            • hpsmj
              Aktif
              • 25 Mart 2012
              • 160

              #486
              ERDOGAN: FAIZ DUSUYOR, HERHALDE TCMB OLAGANUSTU TOPLANIR, GOZDEN GECIRIR



              -MATRIKS-


              Vaiz lobisinden sonra da faiz lobisinin inine girecek sanırım

              Yorum

              • che big
                Katılımcı
                • 09 Ekim 2012
                • 142

                #487
                haydar pasa ne oldu böyle bi anda kizardik yaw
                İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
                tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

                Yorum

                • anti panik
                  Yasaklı
                  • 25 Mart 2014
                  • 293

                  #488
                  5 Ağustos 2013 günü karara bağlanan ve aralarında eski Genelkurmay Başkanı emekli Orgeneral İlker Başbuğ, CHP Zonguldak Milletvekili Prof. Dr. Mehmet Haberal, CHP İzmir Milletvekili Mustafa Balbay, gazeteci Tuncay Özkan ve Danıştay saldırısının faili Alparslan Arslan'ın da bulunduğu 275 sanıklı Ergenekon Davası'nın 16 bin 615 sayfalık gerekçeli kararı 8 ay sonra UYAP'a yüklendi.

                  http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26141293.asp

                  ***

                  Ben sanayide üretimle uğraşıyorum..

                  müşteriler excel döküman kabul etmiyor..

                  20-30 sayfa anlatımlı döküman kabul etmiyor. Anında lafı giydiriyorlar.

                  En fazla birkaç sayfa olacak ve fotoğraf ve çizimlerle konu anlatılacak. Başka türlü kabul etmezler.

                  Ben olsam bu 16000 küsur sayfa karar yazanları görevi kötüye kullanmaktan yargılatırım..

                  Yorum

                  • realist34
                    Yasaklı
                    • 04 Haziran 2013
                    • 1354

                    #489
                    CNBCe.com â€@CNBCeFinans 4 dk.

                    Başbakan Erdoğan'ın Merkez Bankası'nın faizi düşürmesi gerektiği açıklamasının ardından dolar/TL 2,14'ü aştı

                    Yorum

                    • MAKİNİST
                      Katılımcı
                      • 15 Ağustos 2007
                      • 145

                      #490
                      Bu arada pala da çaktırmadan tahsilata başlamış...

                      Yorum

                      • realist34
                        Yasaklı
                        • 04 Haziran 2013
                        • 1354

                        #491
                        72.000 de kar satışı bekleniyordu ve oldu..

                        Yorum

                        • hpsmj
                          Aktif
                          • 25 Mart 2012
                          • 160

                          #492
                          realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          CNBCe.com â€@CNBCeFinans 4 dk.

                          Başbakan Erdoğan'ın Merkez Bankası'nın faizi düşürmesi gerektiği açıklamasının ardından dolar/TL 2,14'ü aştı
                          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                          bağımsızlık hak getire
                          Bende cok euro var, artsın euro aşağı düşsede bmw alsak dedik ama yok olmadı en kotu eldeki euro larla iş kursak. bu arada franchise konusunda bilgi birikimi veya tanıdıgı olan var mı ?

                          Yorum

                          • realist34
                            Yasaklı
                            • 04 Haziran 2013
                            • 1354

                            #493
                            hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Bende cok euro var, artsın euro aşağı düşsede bmw alsak dedik ama yok olmadı en kotu eldeki euro larla iş kursak. bu arada franchise konusunda bilgi birikimi veya tanıdıgı olan var mı ?
                            bende de 100 dolar var.. biraz artsında bozdurayım

                            Yorum

                            • realist34
                              Yasaklı
                              • 04 Haziran 2013
                              • 1354

                              #494
                              Son Dakika Haberleri â€@TwiterSonDakika 3 dk.
                              Erdoğan’dan Egemen Bağış açıklaması: "Biz arkadaşımızı bu tür montaj olayları yapanlardan daha iyi tanıyoruz."

                              Yorum

                              • detan
                                Tecrübeli
                                • 31 Ekim 2013
                                • 676

                                #495
                                Başbakan "Twitter ticari bir şirkettir. Bunun ürününü alıp almamak herkesin kendi tasarrufundadır. Bunun özgürlükle alakası yoktur." dedi.
                                Bizimle dalga geçiyor. Yasakladığı, ulaşılamaz ettiği bir şeyi millet nasıl alabilir? Bizim adımıza o tasarrufta bulunuyor ve bunun adına da demokrasi diyor.
                                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information