Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • radyolog
    OKURYAZAR
    • 03 Ağustos 2008
    • 23110

    #286
    okyanus ötesinin kaadı ile flört halindeyim

    emanuellaaa
    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

    Yorum

    • alpbike
      Kumarbaz
      • 02 Kasım 2011
      • 402

      #287
      Akp/ipek:birkac saat icinde twitter acilacak-haberturk
      SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

      Yorum

      • detan
        Tecrübeli
        • 31 Ekim 2013
        • 676

        #288
        alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Külli zarar başka bişi değil


        Hangi hisse bu?

        Bende 4.42 maliyetli biraz YÜNSA var. Hisse şu anda 4.33 ama dün 39 kuruş net temettü hesabıma geçti. Maliyet (4.42-0.39) 4.03, cari fiyat 4.33, potansiyel kar 30 kuruş.
        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

        Yorum

        • alpbike
          Kumarbaz
          • 02 Kasım 2011
          • 402

          #289
          ..................................
          SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

          Yorum

          • radyolog
            OKURYAZAR
            • 03 Ağustos 2008
            • 23110

            #290
            radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            okyanus ötesinin kaadı ile flört halindeyim

            emanuellaaa

            koluma taktım

            namıssız 435 kırarsa atarım nişanı
            DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

            Yorum

            • radyolog
              OKURYAZAR
              • 03 Ağustos 2008
              • 23110

              #291
              alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Akp/ipek:birkac saat icinde twitter acilacak-haberturk

              sevsinlerrrr

              sen açsanda açmasanda zaten bi yolunu bulup giriyo isteyen

              malmıdır nedir aklınca kıyak yaptıüğını zannnediyor
              DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

              Yorum

              • detan
                Tecrübeli
                • 31 Ekim 2013
                • 676

                #292
                gazmanbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                detan sende o eski muhteşem grafik ve analizlerini daha sık yap platodan biz biliriz güzel yorumlarını buradaki gençlerde öğrensin faydalansınlar o eski sinerjiyi yakalayalım hep beraber şahsım adına seni son derece dikkatli izleyenlerdenim


                Eskisi kadar yazamam gazmanbaba. Ne o kadar vaktim var ne de gücüm. Ayrıca vaktim olsa bile yazmam... Bunun değişik sebepleri var.

                Buna rağmen yine de kritik noktalarda ya grafik koyuyorum ya da düşüncemi yazıyorum. Bunlar belki satır aralarında kayboluyor ama kendimi göstermek için bunları milletin gözüne sokmak gibi bir hırsım yok. Görmek isteyen görüyor...
                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                Yorum

                • MAKİNİST
                  Katılımcı
                  • 15 Ağustos 2007
                  • 145

                  #293
                  Kurban hazır mı arkadaşlar?...Belirsiz bir saatte Twitter açılacak galiba...

                  Yorum

                  • radyolog
                    OKURYAZAR
                    • 03 Ağustos 2008
                    • 23110

                    #294
                    MAKİNİST Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Kurban hazır mı arkadaşlar?...Belirsiz bir saatte Twitter açılacak galiba...
                    muhtarı kurban edelim
                    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                    Yorum

                    • gazmanbaba
                      Yasaklı
                      • 16 Ocak 2014
                      • 102

                      #295
                      garan son 2 gün kapanışları pek hayra alamet değil kapanışı

                      Yorum

                      • gazmanbaba
                        Yasaklı
                        • 16 Ocak 2014
                        • 102

                        #296
                        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Eskisi kadar yazamam gazmanbaba. Ne o kadar vaktim var ne de gücüm. Ayrıca vaktim olsa bile yazmam... Bunun değişik sebepleri var.

                        Buna rağmen yine de kritik noktalarda ya grafik koyuyorum ya da düşüncemi yazıyorum. Bunlar belki satır aralarında kayboluyor ama kendimi göstermek için bunları milletin gözüne sokmak gibi bir hırsım yok. Görmek isteyen görüyor...
                        anlıyorum detan az çok aynı sebepler yetkisiz stah abi ve bende de mevcut olsun yinede arada değerli yorumlarını zevkle ben takip ediyorum teşekkür ederim tüm paylaşımların için.

                        Yorum

                        • gazmanbaba
                          Yasaklı
                          • 16 Ocak 2014
                          • 102

                          #297

                          yakın çelim 5 dk tl grafik garan

                          Yorum

                          • yetkisiz
                            Katılımcı
                            • 18 Aralık 2013
                            • 80

                            #298
                            yorgunum baba...

                            na hah hah haaaaa !...

                            iyi akşamlarınız olsun...

                            Yorum

                            • radyolog
                              OKURYAZAR
                              • 03 Ağustos 2008
                              • 23110

                              #299
                              gazmanbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              garan son 2 gün kapanışları pek hayra alamet değil kapanışı

                              son gündür gördüğüm kadarı ile hacim düşüyor

                              yarın haftanın son işlem günü

                              malı kakalamak için ideal gün

                              dikkatli olalım

                              akşam gene bakarız

                              İYİ AKŞAMLAR
                              DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                              Yorum

                              • detan
                                Tecrübeli
                                • 31 Ekim 2013
                                • 676

                                #300
                                İyi akşamlar arkadaşlar.
                                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information