Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • realist34
    Yasaklı
    • 04 Haziran 2013
    • 1354

    #1801
    Kılıçdaroğlu'na saldıran orhan övet akp üyesi

    Yorum

    • realist34
      Yasaklı
      • 04 Haziran 2013
      • 1354

      #1802
      mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      burda birbirimizi gazlamaktan başka bi işe yaramadık

      kendimizi kandırmayalım

      tokatı yedik

      2.09
      haklısın hocam 2.09 benim aklımın ucundan geçmezdi.. 2,22 dip olacak zannetmiştim.. ama 2 yıl sonrası için de 1,5 tl. çok komik geliyor insana..

      Yorum

      • realist34
        Yasaklı
        • 04 Haziran 2013
        • 1354

        #1803
        Düşüşlerde malda yakalanan, yükselişleri seyreden, manipülasyon yeteneği olmayan yatırımcıya KÜÇÜK YATIRIMCI denir.

        Yorum

        • realist34
          Yasaklı
          • 04 Haziran 2013
          • 1354

          #1804
          Son Dakika Haberleri â€@TwiterSonDakika · 8 dk.
          Kuzey Kore lideri Kim Yon-Un üst rütbeli bir subayı "alev makinesi" ile idam ettirdi. pic.twitter.com/ob95nEbvwu


          Yorum

          • anti panik
            Yasaklı
            • 25 Mart 2014
            • 293

            #1805
            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
            adamın neci olduğu belli değil
            muhsin yazıcıoğlu ve sedat peker fotolarıda var
            dün operasyona başlamadan deniz gezmişten de bişeyler koymuş sayfaya
            Anladım başgan.. Zaten adamda sabıkadan bol birşey yok...

            "Ne iş olsa yaparım abi" versiyonu o zaman bu...

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #1806
              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
              dolar biş ay sonra 2.50
              yıl sonunda 12 değilse bile 10 u görür
              1 2 sene aşşa eğimli yan giderse

              nası olacak


              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #1807
                2 sene yatay aşşağı demek

                swap faizi ne ediyor

                aracı kurum olsan batarsın

                Yorum

                • realist34
                  Yasaklı
                  • 04 Haziran 2013
                  • 1354

                  #1808
                  IMF’den kötümser Türkiye tahmini
                  08.04.2014 - 19:41
                  IMF, Türkiye'de ekonomik büyümenin 2014 yılında zayıflamasını bekliyor

                  IMF, net ihracatta iyileşme projeksiyonlarına rağmen, Türkiye'de ekonomik büyümenin 2014 yılında yavaşlamasını beklediğini bildirdi.

                  Türkiye ekonomisinde 2013 yılında yüzde 4,3 olan büyümenin 2014 yılında yüzde 2,3'e gerileyeceğini öngören IMF, bu beklentisine neden olarak son yıllarda Türk ekonomisinde büyümeyi yönlendiren özel tüketimde makro ihtiyati tedbirler nedeniyle beklenen keskin yavaşlamayı işaret etti.
                  IMF yayınladığı "Global Ekonomik Görünüm" raporunda, yavaşlamanın nedenlerine kayda değer kur ayarlamalarını ve faiz artırımlarını eklerken, yapılan faiz artırımlarına da dikkat çekti.
                  IMF raporunda Türkiye için 2014 yılı GSYH büyüme beklentisini yüzde 3,5'den yüzde 2,3'e indirdi. IMF, Türkiye için 2015 beklentisini ise yüzde 3,1 olarak belirledi.
                  IMF, tüketici fiyatları beklentisini bu yıl için yüzde 5,3'ten yüzde 7,8'e çıkarırken, önümüzdeki yıl beklentisini yüzde 6,5 olarak açıkladı.
                  Cari açık/GSYH beklentisi bu yıl için -%7,2'den -%6,3'e revize edilirken, önümüzdeki yıl beklentisi -%6,0 olarak belirlendi. IMF işsizlik oranı beklentisini ise bu yıl yüzde 9,5'ten yüzde10,2'ye çıkardı, gelecek yıl için yüzde 10,6 olarak tahmin etti.
                  http://www.borsagundem.com/makro-eko...ini-584633.htm

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #1809
                    ya twitterda o günlerde

                    ne laflar

                    adamın biri şey diyordu

                    merkezde döviz yok

                    başka yerlerden alıp satıyor felan bu rakamlar gerçek değil


                    hey allam yaa

                    Yorum

                    • realist34
                      Yasaklı
                      • 04 Haziran 2013
                      • 1354

                      #1810
                      Banka kârları olumsuz etkilenecek
                      08.04.2014 - 19:44

                      BDDK Ücret ve Komisyon Yönetmeliği taslağı internet sitesinde yayımlandı.

                      Yorum

                      • anti panik
                        Yasaklı
                        • 25 Mart 2014
                        • 293

                        #1811
                        realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Düşüşlerde malda yakalanan, yükselişleri seyreden, manipülasyon yeteneği olmayan yatırımcıya KÜÇÜK YATIRIMCI denir.

                        Ben KY sendromunu Bireysel Emeklilik ile aştım.. Portföyün bir kısmını mart başı bist 62000 deyken
                        "KOÇ grubu iştirakleri hisse senetlerine çevirdim.. Tabi her ay buraya para yatırıyorum..


                        Uzun vadeli kalacağım için bana bolca "bedelsiz, temettü" lazım..


                        Tabi ki bist o arada bol bol çalkalayacak ve aşağı yukarı savuracak....
                        Ama ben bunlardan bu hisselerde önmüzdeki 10 sene pek etkileneceğimi düşünmüyorum..

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #1812
                          Giriş Saati: 08.04.2014 - 14:12
                          BRISA: Brisa 2013’te %15 ciro büyümesi hedefliyor.

                          Brisa Genel Müdürü’nün düzenlediği basın toplantısından yansıyan bilgilere gore, şirket toplam yurtiçi lastik pazarının büyüme hızında yavaşlama bekliyor. Pazar büyümesi 2014’te %3 seviyesinde beklenirken, Brisa’nın Pazar payı kazanarak ve ihracat satışlarını artırarak satış adetlerini %10 artırması hedefleniyor. Ciro büyümesi tahmini ise %15 seviyesinde bulunuyor.
                          Şirketin hedefleri tahminlerimiz ile paralellik gösteriyor.
                          http://www.borsagundem.com/hisse-one...90_p322163.htm

                          Yorum

                          • realist34
                            Yasaklı
                            • 04 Haziran 2013
                            • 1354

                            #1813
                            Giriş Saati: 08.04.2014 - 14:12
                            ASYAB:
                            Vatan gazetesinde yer alan habere göre ASYAB’ın QIB ile ilgili stratejik ortalık görüşmeleri konusunda BDDK’ya yaptığı başvuru kurulun son toplantısında ele alınmadı. Bu durum ortaklık görüşmelerin tamamlanmasında bir miktar gecikmeye sebep olabilir. Öte yandan, habere göre QIB ASYAB hisselerinin %46.5’lik kısmıyla ilgileniyor. Şirket şu ana kadar QIB ile olası anlaşma büyüklüğü ile ilgili detay paylaşmadı. Belirtilen satış büyüklüğü doğru ise, hisse satışı zorunlu çağrıya sebep olabilecektir. Hatırlanacağı üzere zorunlu çağrı fiyatı anlaşma öncesi son 180 günlük ağırlık ortalamaların ortalamasından ya da satış fiyatının yüksek olanından gerçekleşmesi gerekiyor.
                            http://www.borsagundem.com/hisse-one...90_p322162.htm

                            Yorum

                            • realist34
                              Yasaklı
                              • 04 Haziran 2013
                              • 1354

                              #1814

                              21:50:43 USD/TRY 2,0947 -0,0158 (-0,75%)


                              BIST 100 73.946,51 +1.457,44 +2,01%
                              DAX 9.490,79 -20,06 -0,21%
                              Dow 30 16.235,50 -10,37 -0,06%
                              S&P 500 (F) 1.843,15 +5,15 +0,28%
                              Nikkei 225 14.606,88 -201,97 -1,36%
                              FTSE 100 6.590,69 -32,15 -0,49%
                              ABD Dolar Endeksi 79,84 -0,50 -0,62%


                              Altın 1.309,60 +11,30 +0,87%
                              Gümüş 20,028 +0,121 +0,61%
                              Brent Petrol 107,71 +1,89 +1,79%
                              Ham Petrol 102,51 +2,07 +2,06%
                              Pamuk No.2 91,65 +1,03 +1,14%
                              Bakır 3,051 +0,012 +0,39%
                              Platin 1.443,40 +15,60 +1,09%


                              USD/TRY 2,0944 -0,0161 -0,76%
                              EUR/TRY 2,8910 -0,0101 -0,35%
                              GAU/TRY 88,174 +0,149 +0,17%
                              GBP/TRY 3,5096 +0,0051 +0,14%
                              EUR/USD 1,3797 +0,0054 +0,40%
                              GBP/USD 1,6744 +0,0136 +0,82%
                              USD/JPY 101,62 -1,48 -1,44%

                              Yorum

                              • realist34
                                Yasaklı
                                • 04 Haziran 2013
                                • 1354

                                #1815

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information