Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • realist34
    Yasaklı
    • 04 Haziran 2013
    • 1354

    #1831
    Daş gibi Migros'ta gitti kelepir fiyattan ...:



    BU HABERIN KAP 'IN SITESINDEKI ORJINAL HALI VE EKLI DOSYALARINI GOREBILMEK ICIN ASAGIDAKI LINK'I TIKLAYINIZ!


    KAP : OMV PETROL OFISI A.S. / PTOFS [] OZEL DURUM ACIKLAMASI (GENEL) 08.04.2014 19:54:09

    OZEL DURUM ACIKLAMASI (GENEL)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------


    ORTAKLIGIN ADRESI : ESKI BUYUKDERE CAD. NO:33 MASLAK ISTANBUL
    TELEFON VE FAKS NUMARASI : 0212 3291500 0212 3291881
    E-POSTA ADRESI : INFO@POAS.COM.TR
    ORTAKLIGIN YATIRIMCI/PAY SAHIPLERI ILE ILISKILER BIRIMININ TELEFON VE FAKS NUMARASI : 0212 3291967 0212 3295282
    YAPILAN ACIKLAMA ERTELENMIS ACIKLAMA MI? : HAYIR
    OZET BILGI : BIR KISIM ISTASYONLARIMIZDA BULUNAN MARKETLERIN ISLETILMESI.


    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    2013 YILI ICERISINDE BAZI ISTASYONLARIMIZDAKI MARKETLERIN ISLETILMESI KONUSUNDA MIGROS ILE PILOT CALISMALAR VE DENEMELER YAPILMISTIR. BU KONUDA BUNDAN SONRA, BIR KISIM ISTASYONLARIMIZDA YER ALAN MARKETLERE ILISKIN YAPILACAK PLANLAMALARIN OLUSTURULABILMESI ICIN REKABET KURULU'NUN KARARI BEKLENMEKTEDIR.


    ---------------------------------------------------------------------------------------------

    Yorum

    • gazmanbaba
      Yasaklı
      • 16 Ocak 2014
      • 102

      #1832

      Yorum

      • detan
        Tecrübeli
        • 31 Ekim 2013
        • 676

        #1833
        realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Iyi akşamlar abi .. Haklıymışsınız ..
        Peki, Halil Reçber'in dediği gibi 2 sene sonra doların 1,5 tl olma ihtimali Varmı sizce veya nedir ?

        Halil Reçber kaybettiği itibarını büyük bir balık yakalayarak geri almak istiyor gibime geliyor.
        Sırf grafik okuyarak 2 sene sonra dolar TL nin 1.50 olacağını söylemek şu şartlarda fal bakmak gibi bir şey. Normal şartlarda bu tahmin gerçekleşmez. Gerçekleşebilmesi için tek yol var o da doların global olarak aşırı değer kaybetmesi ihtimali.
        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

        Yorum

        • realist34
          Yasaklı
          • 04 Haziran 2013
          • 1354

          #1834
          gazmanbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          doların 2,0tl altına kalıcı olarak inmesi helede 1,5 gibi rakamlara inmesi memleketin yamulması demektir şu andaki makro verilerimizle ne zaman net ihracat rakamlarımız net ithalat rakamlarımızın üzerine çıkar cari fazla vermeye başlarız o zaman kuvvetli tl işe yarar ama o zamana kadar bize yaramaz
          Teşekkürler gazman baba

          Yorum

          • gazmanbaba
            Yasaklı
            • 16 Ocak 2014
            • 102

            #1835
            üstteki usdtry alttaki xu100 altta rsi dikkatli bak ne zaman açılmış ne zaman toparlamış

            Yorum

            • realist34
              Yasaklı
              • 04 Haziran 2013
              • 1354

              #1836
              detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Halil Reçber kaybettiği itibarını büyük bir balık yakalayarak geri almak istiyor gibime geliyor.
              Sırf grafik okuyarak 2 sene sonra dolar TL nin 1.50 olacağını söylemek şu şartlarda fal bakmak gibi bir şey. Normal şartlarda bu tahmin gerçekleşmez. Gerçekleşebilmesi için tek yol var o da doların global olarak aşırı değer kaybetmesi ihtimali.
              Çok iddialı davranmış yine Halil ağabey
              Teşekkürler detan abi , iyi geceler

              Yorum

              • gazmanbaba
                Yasaklı
                • 16 Ocak 2014
                • 102

                #1837

                Yorum

                • gazmanbaba
                  Yasaklı
                  • 16 Ocak 2014
                  • 102

                  #1838
                  2,0827 çok önemli bir destek bölgesi birde şu gerçek var her fani ölümü tadacaktır ve her enstrüman yada fiyat diyelim ortalamalarına geri döner test eder ondan sonra yoluna devam eder.

                  Yorum

                  • tyanali
                    Yasaklı
                    • 09 Ekim 2009
                    • 462

                    #1839
                    başbakan sermayeye dokunmayacağını bilseniz ulen kedi yerine gılıçdaroğlunu atarsınız trafo'ya... iplikçiler sizi.... canimmmmmmmmmmm

                    Yorum

                    • gazmanbaba
                      Yasaklı
                      • 16 Ocak 2014
                      • 102

                      #1840
                      detanın dediği gibi konu fx piyasaları olunca öyle 2 grafik atma ve yorum yazmayla olmuyor makro ekonomi çok önemli sonuç olarak bir ülkenin diğer ülke para birimlerine karşı ederi değeri sorgulanmakta bu piyasalarda

                      Yorum

                      • realist34
                        Yasaklı
                        • 04 Haziran 2013
                        • 1354

                        #1841
                        Teşekkürler üstadlar .. Çok faydalı oldunuz gerçekten..

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #1842
                          babacığı ile cicikuşu ne yapıyorlar acaba

                          Yorum

                          • kungfucu
                            Seyirci Üye
                            • 30 Eylül 2013
                            • 57

                            #1843
                            iyi geceler.

                            Yorum

                            • realist34
                              Yasaklı
                              • 04 Haziran 2013
                              • 1354

                              #1844
                              tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              başbakan sermayeye dokunmayacağını bilseniz ulen kedi yerine gılıçdaroğlunu atarsınız trafo'ya... iplikçiler sizi.... canimmmmmmmmmmm

                              Sen hala trafolara kedi mi girdi zannediyon
                              Trafolara iki ayaklı kediler girmiş .. Bil bakalım angaradaki trafoya giren kedi kim sence

                              Yorum

                              • tyanali
                                Yasaklı
                                • 09 Ekim 2009
                                • 462

                                #1845
                                realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Sen hala trafolara kedi mi girdi zannediyon
                                Trafolara iki ayaklı kediler girmiş .. Bil bakalım angaradaki trafoya giren kedi kim sence
                                cahıl haliminen ne bilem agam sormama gerek yok ne sorsam bozulmuş arama motoru gibi RTE dönütü alıyom

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information