Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • gücsüzkarınca
    Katılımcı
    • 22 Mart 2014
    • 77

    #1816
    mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    burda birbirimizi gazlamaktan başka bi işe yaramadık

    kendimizi kandırmayalım

    tokatı yedik

    2.09

    kendim için kullanıyorum
    afedersiniz ama
    "mal gibi bakakaldık" yükselen piyasada
    ha bugün döner,tamam yarın düşer diye diye
    gene avcumuzu yaladık

    şu borsadan para kaybetmek kadar
    para kazanmak da içten değil..

    la daha kaç gün önceydi..
    garan 5,8 lerdeydi..

    Yorum

    • realist34
      Yasaklı
      • 04 Haziran 2013
      • 1354

      #1817
      gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      kendim için kullanıyorum
      afedersiniz ama
      "mal gibi bakakaldık" yükselen piyasada
      ha bugün döner,tamam yarın düşer diye diye
      gene avcumuzu yaladık

      şu borsadan para kaybetmek kadar
      para kazanmak da içten değil..

      la daha kaç gün önceydi..
      garan 5,8 lerdeydi..
      bu sefer maldan çıkmasını bildim ama mala girmesini bilemedim..
      neyse.. bidahaki turda bineriz bizde..

      Yorum

      • gücsüzkarınca
        Katılımcı
        • 22 Mart 2014
        • 77

        #1818
        birde Usta ne zaman borsa yükselecek dese hep yükseldi
        yanlış mıyım?

        Birde bunun kadar borsa ile ilgili bb oldu mu önceden?

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #1819
          gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          kendim için kullanıyorum
          afedersiniz ama
          "mal gibi bakakaldık" yükselen piyasada
          ha bugün döner,tamam yarın düşer diye diye
          gene avcumuzu yaladık

          şu borsadan para kaybetmek kadar
          para kazanmak da içten değil..

          la daha kaç gün önceydi..
          garan 5,8 lerdeydi..
          bakmayla olmuyor 5.8 görünce almak lazım

          kaç yıl önce 6 $ hisse başımıydı ispanyollar almadımı

          bişey ucuzken alınır

          amma

          hergün çöküş muhabbeti yapınca böyle oluyor

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #1820
            şimdi kaç 8 felan

            6 dolar mıyddı tam hatırlamıyorum

            diyelimki 6

            ne ediyor 12.60 lira

            Yorum

            • realist34
              Yasaklı
              • 04 Haziran 2013
              • 1354

              #1821
              şu grafiği biraz öne alalım da.. teknikçiler inceleyiversin bir zahmet..
              ben de kaçarım.. herkese iyi geceler..


              realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              HALİL REÇBER â€@HalilRecber · 4 sa.
              DOLAR Senaryomuz çalışıyor ve DOLAR DEJAVU... pic.twitter.com/4713Uoh0Z1


              Yorum

              • realist34
                Yasaklı
                • 04 Haziran 2013
                • 1354

                #1822
                iyi geceler başkanım.. ne çektin be şu kağıtlardan

                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                iyi geceler ahali

                Yorum

                • aok75
                  Yasaklı
                  • 12 Temmuz 2013
                  • 602

                  #1823
                  Erken yatacağım, bahar fena çarptı.

                  Yorum

                  • realist34
                    Yasaklı
                    • 04 Haziran 2013
                    • 1354

                    #1824
                    aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Erken yatacağım, bahar fena çarptı.
                    geçmiş olsun kuzen.. iyi geceler.. ben de yatıyorum...

                    Yorum

                    • anti panik
                      Yasaklı
                      • 25 Mart 2014
                      • 293

                      #1825
                      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                      iyi geceler ahali
                      Tüm dostlara benden de iyi geceler.. Dinlenmemiz lazımm...

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #1826
                        mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        burda birbirimizi gazlamaktan başka bi işe yaramadık

                        kendimizi kandırmayalım

                        tokatı yedik

                        2.09

                        realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        haklısın hocam 2.09 benim aklımın ucundan geçmezdi.. 2,22 dip olacak zannetmiştim.. ama 2 yıl sonrası için de 1,5 tl. çok komik geliyor insana..



                        Abi sözü dinlemediniz Doların gevşeyeceğini kaç kez yazdım, kanıtlar arşivde.
                        Sanırım gazlamayan bir ben bir de tynali vardı. tynali ile İdeolojik olarak zıt olsak da dolar kuru konusunda aynı cephedeydik.
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #1827
                          detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Abi sözü dinlemediniz Doların gevşeyeceğini kaç kez yazdım, kanıtlar arşivde.
                          Sanırım gazlamayan bir ben bir de tynali vardı. tynali ile İdeolojik olarak zıt olsak da dolar kuru konusunda aynı cephedeydik.
                          Iyi akşamlar abi .. Haklıymışsınız ..
                          Peki, Halil Reçber'in dediği gibi 2 sene sonra doların 1,5 tl olma ihtimali Varmı sizce veya nedir ?

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #1828
                            detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Abi sözü dinlemediniz Doların gevşeyeceğini kaç kez yazdım, kanıtlar arşivde.
                            Sanırım gazlamayan bir ben bir de tynali vardı. tynali ile İdeolojik olarak zıt olsak da dolar kuru konusunda aynı cephedeydik.
                            217 kırılmaz diye gaza geldim bende 213-14 stopladım

                            pzrtesi günü dağıttılar doları yapısal değişim oldu

                            Yorum

                            • detan
                              Tecrübeli
                              • 31 Ekim 2013
                              • 676

                              #1829
                              Arşivden arama yapmak zor oluyor ama bir tanesini buldum. 2.10 lar görülebilir demişim...

                              http://forum.keyborsa.com/showthread...rsa#post577369
                              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                              Yorum

                              • gazmanbaba
                                Yasaklı
                                • 16 Ocak 2014
                                • 102

                                #1830
                                realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Iyi akşamlar abi .. Haklıymışsınız ..
                                Peki, Halil Reçber'in dediği gibi 2 sene sonra doların 1,5 tl olma ihtimali Varmı sizce veya nedir ?
                                doların 2,0tl altına kalıcı olarak inmesi helede 1,5 gibi rakamlara inmesi memleketin yamulması demektir şu andaki makro verilerimizle ne zaman net ihracat rakamlarımız net ithalat rakamlarımızın üzerine çıkar cari fazla vermeye başlarız o zaman kuvvetli tl işe yarar ama o zamana kadar bize yaramaz

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information