mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı
Mesajı göster
kendim için kullanıyorum
afedersiniz ama
"mal gibi bakakaldık" yükselen piyasada
ha bugün döner,tamam yarın düşer diye diye
gene avcumuzu yaladık
şu borsadan para kaybetmek kadar
para kazanmak da içten değil..
la daha kaç gün önceydi..
garan 5,8 lerdeydi..



ne çektin be şu kağıtlardan 
Yorum