Hisse_Trade 9

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • GÜKO25
    Ankara sponsoru
    • 02 Eylül 2009
    • 11731

    #2461
    günaydın arkadaşlar bol kazançlar ...
    Mevlana der ki;

    Bildiklerini anlat Ama akıl vermeye kalkma, Anlatılanları iyi dinle; Ama hepsini doğru sanma.
    Sessiz kalmak,bir şey bilmediğin anlamına gelmez,Çok konuşmak da çok şey bildiğini göstermez..!


    YAZDIKLARIM YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR BU BÖYLE BİLİNE...

    Yorum

    • muzzy
      Aktif
      • 12 Mart 2012
      • 205

      #2462
      Hayırlı sabahlar, Hayırlı kazançlar.

      Yorum

      • Timur
        Tecrübeli
        • 22 Mayıs 2007
        • 352

        #2463
        günaydın kolay gelsin herkese

        Yorum

        • romans
          Aktif
          • 04 Mayıs 2009
          • 299

          #2464
          günaydın..

          Yorum

          • marina3520
            Yeni üye
            • 18 Şubat 2011
            • 13

            #2465
            Günaydın.Bereketli kazançlar.

            Yorum

            • reisim_43
              Aktif
              • 24 Eylül 2009
              • 273

              #2466
              Günaydın arkadaşlar.
              Birşeyler biliyorsan anlatki dostlar faydalansın.
              Birşeyler bilmiyorsan sus ki millet adam sansın.

              Yorum

              • tredas
                Tecrübeli
                • 15 Mayıs 2008
                • 716

                #2467
                günaydın bol kazançlar
                Biz trakyalıyız...
                Azıcık çalışmayı,çokça tatili,en çok mangalı Üstüne balığı,yanına RAKIYI severiz.Türkçeyi 28 arf konuşuruz 'H'
                arfini kullanmaya gerek duymayız.Müzik bitmeden ortamdan ayrılmak,şişe bitmeden masadan kalkmak bize iç yakışmaz...:))))

                Yorum

                • jakhall01
                  Çalışkan
                  • 18 Aralık 2008
                  • 893

                  #2468
                  günaydın herkese bol kazançlar
                  ELDEKİ SERÇE DAMDAKİ GÜVERCİNDEN İYİDİR.

                  Yorum

                  • jakhall01
                    Çalışkan
                    • 18 Aralık 2008
                    • 893

                    #2469
                    ELDEKİ SERÇE DAMDAKİ GÜVERCİNDEN İYİDİR.

                    Yorum

                    • bogazici77
                      .............
                      • 11 Temmuz 2009
                      • 1920

                      #2470
                      günaydın herkese. afyonda 118 gördüm aşağı salarsa alırım
                      Birilerine göre ya Allah'a tapmalısın ya da Atatürk'e. Oysa Allaha şükür, Atatürk'e teşekkür diye bir seçenekte var ...

                      Yorum

                      • tekdem
                        Katılımcı
                        • 12 Ocak 2010
                        • 142

                        #2471
                        Afyon gÖzÜmÜzÜn ÖnÜnde gİttİ...

                        Yorum

                        • bogazici77
                          .............
                          • 11 Temmuz 2009
                          • 1920

                          #2472
                          96 dan beri al diyorum sana her kademede
                          Birilerine göre ya Allah'a tapmalısın ya da Atatürk'e. Oysa Allaha şükür, Atatürk'e teşekkür diye bir seçenekte var ...

                          Yorum

                          • muzzy
                            Aktif
                            • 12 Mart 2012
                            • 205

                            #2473
                            mehmet ayhan hocama teşekkür ederim Afyon için

                            Yorum

                            • marif7
                              Tecrübeli
                              • 01 Ocak 2011
                              • 235

                              #2474
                              hayırlı kazançlar

                              Yorum

                              • emmi67
                                Bağımlı
                                • 13 Temmuz 2010
                                • 460

                                #2475
                                günaydın...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information