VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • ata
    Tecrübeli
    • 13 Nisan 2014
    • 439

    #2611
    CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    John F. Kennedy ,,,kimdir?
    Babası kimdir?
    CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Borsa ile ilgileri ne?

    CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ve biz burda ne yapıyoruz ?
    An itibarı ile tek bir şortçu kalmamış olmsı lazım..yani çoktan bittiler de ..bir kere daha

    CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yeni yılın ilk işlem gününde vobyvade 143000 kapandı

    Kennedy'yi bir bütün olarak okuyun ...Sevgili ata

    Cümleten şimdiden iyi hafta sonları


    CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben hiç bir yazıyı silmem ,sildirmem de Silen ve de sildirine de çok kızarım ayrıca ...

    haa düzeltirim de seninki gene de online olmaz sanki

    Büyük joe yu unutma ,her iki anlamda


    CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eh ,biz zaten bunu bu alemde paylaşan ilk olarak düzeltmiştik ,rica ne demek ,emriniz olur

    http://forum.keyborsa.com/showthread...074#post663074

    http://forum.keyborsa.com/showthread...084#post663084
    John F. Kennedy ..düzeltme..vay be

    Yorum

    • ata
      Tecrübeli
      • 13 Nisan 2014
      • 439

      #2612
      CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      En çok yükselen TKNSA ..yani Teknosa ,tavan kitli ..Teknik yani
      CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Teknik ve Taktiği takip etmekte yarar var..hayatın her aşamasında her kademesinde

      CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Takipçi sayısı artması gerekirken azalıyor

      Sevgler ,saygılar


      CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Piyasa dinamik bir varlıktır ,iner çıkar ,yükselir-düşer

      Önemli olan tek bir şey var-ZAMANLAMA
      Veeeee ,Final

      CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Bakalım bir kere daha başaracak mıyız !?

      Yorum

      • ata
        Tecrübeli
        • 13 Nisan 2014
        • 439

        #2613
        2020 yılının 2.işlem günü olan 03.01.2020 cuma kapanış ,,,Vobyvade 142700-139400 görüp 140225 ,-2700 point ,kapattı.

        Patron ,teknik taktik zamanlama düzeltme destek direnç falan filan ..her şey tamam da suikastı nerden bilebildin ya!? Gerçekten bazen seni gelecekten gelen birisi olarak değerlendiriyorum

        Yorum

        • ata
          Tecrübeli
          • 13 Nisan 2014
          • 439

          #2614
          CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Yeni yılın ilk işlem gününde vobyvade 143000 kapandı

          Kennedy'yi bir bütün olarak okuyun ...Sevgili ata

          Cümleten şimdiden iyi hafta sonları
          İyi hafta sonları PATRON

          Yorum

          • sinterklass
            Tecrübeli
            • 17 Mayıs 2009
            • 1522

            #2615


            günlük grafik beklentim buna benzer bir hareket bakalım..
            Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

            Yorum

            • CR7
              Tecrübeli
              • 26 Ekim 2014
              • 1711

              #2616
              ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              PATRON,Vob son bir haftada dipten tepeye 10.000 point yaptı..bir kere daha görev tamamlandı...bundan sonrası artık bizim ilgi alanımızda değil

              Mekanını meşgül ettik ,affet ..başka bir zaman diliminde görüşmek üzere hep hoş kal

              Hörmetler



              ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              2020 yılının 2.işlem günü olan 03.01.2020 cuma kapanış ,,,Vobyvade 142700-139400 görüp 140225 ,-2700 point ,kapattı.

              Patron ,teknik taktik zamanlama düzeltme destek direnç falan filan ..her şey tamam da suikastı nerden bilebildin ya!? Gerçekten bazen seni gelecekten gelen birisi olarak değerlendiriyorum
              Bazen oluyor ya gerçekten ,ben kendim de şahsen şaşırmıyor değilim hani yani

              Sevgili ata ,adınla yaşa hep İNŞALLAH

              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

              Yorum

              • CR7
                Tecrübeli
                • 26 Ekim 2014
                • 1711

                #2617
                sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                günlük grafik beklentim buna benzer bir hareket bakalım..
                Sintercim CUMA sabahtan beri saçma sapan ötesi yazıları okuyor musun!?

                Oku ..çünkü ilk emir OKU idi

                Ben okuyorum ...
                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                Yorum

                • CR7
                  Tecrübeli
                  • 26 Ekim 2014
                  • 1711

                  #2618
                  CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Takibe devam ..nispeten bilimsel bari ...
                  Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                  Yorum

                  • CR7
                    Tecrübeli
                    • 26 Ekim 2014
                    • 1711

                    #2619
                    CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

                    Büyük joe yu unutma ,her iki anlamda
                    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                    Yorum

                    • CR7
                      Tecrübeli
                      • 26 Ekim 2014
                      • 1711

                      #2620
                      CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Neyse ..gittim arka masaya ..Mario ön kapıda..

                      Ben o zamanlar gençliğimin doruğunda 18 yaşındayım ..full spor yapıyorum boş zamanlarımda matemeatik ve edebiyat çalışıyorum ..sabah 12 yumurtalı menemen ve 100 barfiks ile güne başlıyorum yani gençliğimin doruğundayım .. kol çevrem 50cm ..diğer ölçüleri paylaşmayayım şimdi
                      Gidip biraz spor yapayım ..daha doğrusu YOGA ..ruh sağlığına bire bir ..Meditasyon dedikleri hadise yanee

                      Hep kazanınca ..maddiyat anlamsız geliyor artık ..maneviyata yüklenmek ve hatta yüklemek lazım sanki ...

                      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                      Yorum

                      • CR7
                        Tecrübeli
                        • 26 Ekim 2014
                        • 1711

                        #2621
                        ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        2020 yılının 2.işlem günü olan 03.01.2020 cuma kapanış ,,,Vobyvade 142700-139400 görüp 140225 ,-2700 point ,kapattı.

                        Patron ,teknik taktik zamanlama düzeltme destek direnç falan filan ..her şey tamam da suikastı nerden bilebildin ya!? Gerçekten bazen seni gelecekten gelen birisi olarak değerlendiriyorum


                        Bilmiyordum ..

                        Sevgili sinter ve tabii ki sevgili ata
                        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                        Yorum

                        • CR7
                          Tecrübeli
                          • 26 Ekim 2014
                          • 1711

                          #2622



                          Eski bir enstantane...



                          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #2623



                            Cümleten huzurlu hayatlar diliyorum...




                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • ata
                              Tecrübeli
                              • 13 Nisan 2014
                              • 439

                              #2624
                              CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                              Bilmiyordum ..

                              Sevgili sinter ve tabii ki sevgili ata







                              Patron ,biz senin sayende bu alemde neler öğrendik neler

                              Yorum

                              • ata
                                Tecrübeli
                                • 13 Nisan 2014
                                • 439

                                #2625
                                ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                                Patron ,biz senin sayende bu alemde neler öğrendik neler
                                Patron ,adımı da sonunda en son yazdın ya ..Teşekkürler

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information