VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • CR7
    Tecrübeli
    • 26 Ekim 2014
    • 1711

    #2566
    CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mario ..ciddi olduğuma ve 1100 Paund'a da bakınca ..biraz adam gibi oldu ve hadi güldürdün anladık da peki nasıl ağlattın diye sordu::!!!??=?
    Mario:Hadi kimsenin bugüne kadar güldüremediği adamı güldürdün anladık helal olsun ,ama nasıl da ağlattın!?

    Ben:Çıkarıp gösterdim

    Mario:.....
    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

    Yorum

    • CR7
      Tecrübeli
      • 26 Ekim 2014
      • 1711

      #2567
      Lise ve üniversite eğitimimi gördüğm İngiltere ve Amerika'da benim lakabım ..

      "The Big White"

      idi..ve bu lakap bugüne kadar beyaz ırka mensup olan erkeklerde ,bir John Holmes bir de fakir bendenize aittir ,

      Üstat Holmes rahmetli olduğundan bu ünvana sahip tek beyaz ırk erkeğiyim

      Bu ünvan neden bana verildi başka bir konu ..sonra konuşuruz
      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

      Yorum

      • CR7
        Tecrübeli
        • 26 Ekim 2014
        • 1711

        #2568
        CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Lise ve üniversite eğitimimi gördüğm İngiltere ve Amerika'da benim lakabım ..

        "The Big White"

        idi..ve bu lakap bugüne kadar beyaz ırka mensup olan erkeklerde ,bir John Holmes bir de fakir bendenize aittir ,

        Üstat Holmes rahmetli olduğundan bu ünvana sahip tek beyaz ırk erkeğiyim

        Bu ünvan neden bana verildi başka bir konu ..sonra konuşuruz



        Sonra konuşuruz ...
        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

        Yorum

        • CR7
          Tecrübeli
          • 26 Ekim 2014
          • 1711

          #2569
          İyi hafta sonları


          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

          Yorum

          • iki gozum

            #2570
            CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Bu bar'da Büyük Joe var ..bu o İspanyadaki Joe değil ..ondan beter bir şey dedi Mario

            Nassı yani dedim ..abi ,burda iddiaya gireceğiz ve paranın dibine vuracağız dedi Mario
            Matador joe 'mu?

            Yorum

            • CR7
              Tecrübeli
              • 26 Ekim 2014
              • 1711

              #2571
              iki gozum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Matador joe 'mu?
              Hikayedeki 26 yazıdan sadece tekini cımbız gibi çekip alıntılayıp ve üst düzey bir soru sormak çok üst düzey bir gözlem ve bu gözlemi sahip bir üst düzey zeka gerektirir ..

              Tebrik ederim ,Sayın sevgili iki gozum

              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

              Yorum

              • CR7
                Tecrübeli
                • 26 Ekim 2014
                • 1711

                #2572
                “ Bir Insanın Zekâsı Verdiği Cevaplardan Değil; Soracağı Sorulardan Anlaşılır. ”
                - Albert Einstein -




                CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Bütün gün sana 2 soruyu defalarca sordum cevaplıyamadın ..ne dedim sana burası başka bir mekan

                Oku ..değerlendir ..mekana göre yaz çiz ..ben diğerleri gibi değilim ..iyi niyetli herkesi korurum kollarım ve umuma katkısı varsa severim sayarım ..

                Sevgili iki gozum ,sen bir bütün olarak donanımlısın ..ama biraz eksiksin ..bilgi olarak değil ama

                Sevgiler
                Yazmıştım zamanında
                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                Yorum

                • CR7
                  Tecrübeli
                  • 26 Ekim 2014
                  • 1711

                  #2573
                  XU100 ,GÜNLÜK

                  Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                  Yorum

                  • CR7
                    Tecrübeli
                    • 26 Ekim 2014
                    • 1711

                    #2574
                    VOB YVADE ,GÜNLÜK

                    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                    Yorum

                    • CR7
                      Tecrübeli
                      • 26 Ekim 2014
                      • 1711

                      #2575
                      iki gozum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Matador joe 'mu?
                      Fıkra yauv


                      Bir kasabaya sirk geleceğini öğrenen Bill sevinçle babasından para alıp sirke gitmiş. Sirkte “Taşşaklı BÜYÜK Joe sirkimizde” diye bir afiş görüp merakla girmiş sirk çadırına. Hayvanların ve akrobatların gösterileri bittikten sonra sunucu;

                      – İşte beklenen an geldi. Huzurlarınızda Taşşaklı BÜYÜK Joe Diye anons etmiş. BÜYÜK Joe sahneye çıkmış. Ortaya bir masa ve üzerine bir fındık, bir de ceviz koymuşlar. Joe zikini çıkartıp bir vuruşta fındığı kırmış. Daha sonra ikinci vuruşunda cevizi de kırmış.Seyirciler çılgınca alkışlamışlar.Bill adama hayran kalmış.Gel zaman git zaman yıllar sonra aynı kasabaya bir sirk daha gelmiş.”Taşşaklı BÜYÜK Joe bu sirkte” pankartını gören orta yaşlı Bill merak içinde sirke koşmuş.Yine hayvanlar ile akrobatların gösterilerinin ardından BÜYÜK Joe anOns edilmiş.BÜYÜK JOE elinde bastonu ile çıkmış sahneye. Ortaya bir masa ve üzerine bir Hindistan cevizi koymuş, sonra zikini çıkartıp bir vuruşta Hindistan cevizini ikiye ayırmış. Seyirciler ve Bill çılgınca alkışlamışlar. Gösteri bittiğinde Bill koşarak kulise gidip BÜYÜK Joe ile tanışmak istemiş.

                      – Efendim ben sizin hayranınızım, sizi en son 30 yıl önce burada izlemiştim, o zamanlar fındık ve ceviz kırıyordunuz, şimdi Hindistan cevizi diyerek tebrik etmek istemiş.

                      BÜYÜK JOE:

                      – Sorma evlat yaşlılık işte o zamanlar gözlerim iyi görürdü, şimdi az görüyor, Hindistan cevizini ancak tutturabiliyorum…

                      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                      Yorum

                      • CR7
                        Tecrübeli
                        • 26 Ekim 2014
                        • 1711

                        #2576
                        iki gozum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Tüm VİOP pozisyonumu zarar ederek kapattım.
                        Bu bana göre değil/miş.
                        Zararımı not aldım,uygun zamanda geri almam ümidi ile.
                        XU 100 - 395 grm.(18 kasımdan günümüze aynı değerde)
                        18 Kasım 2019 tarihinde Tl değeri 106.000 idi ,bu gün 114.535 görüldü.
                        Sanal olarak VİOP katliamı yaşandı.

                        YTD

                        sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Vay be longdan battım
                        VE ÇOK DEĞİL DAHA bir iki gün GÜN ÖNCESİ

                        iki gozum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        CR7

                        Günaydın.
                        Yükseliş devam ediyor.(3.97 ve üzeri SAT-Altında AL)

                        https://www.youtube.com/watch?v=HwDN89IMm4M

                        sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        134900 %75 poz long
                        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                        Yorum

                        • CR7
                          Tecrübeli
                          • 26 Ekim 2014
                          • 1711

                          #2577
                          Yeni yıl tatili dolyısı ile tatile çıkacağım

                          Şimdiden mutlu yıllar

                          Sevgiler saygılar

                          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                          Yorum

                          • ata
                            Tecrübeli
                            • 13 Nisan 2014
                            • 439

                            #2578
                            CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Ve ..bir sınav

                            Özge, Osman'ın yalancı olduğunu söylüyor.

                            Osman ise Mahmut'un yalancı olduğunu söylüyor.

                            Mahmut'a göre ise hem Özge hem de Osman yalancı.

                            Her üçünün de ya tamamen doğru ya da tamamen yalan söylediğini varsayalım.

                            Peki kim doğruyu söylüyor?


                            Bunu MATEMATİK olarak..ilk okul bilgisi olarak sadece en basit dört işlem hatta 3 işlem ..nasıl cevaplarız!?

                            Bunu cevapla ..topik senin
                            Patron

                            Yıllarcadır bu soruyu umuma soruyorsun tek bir cugap yok,tüm ahaliyi rahatlatayım


                            Özge, Osman'ın yalancı olduğunu söylüyor.

                            Osman'a ,bir eksi yani -


                            Osman ise Mahmut'un yalancı olduğunu söylüyor.

                            Mahmut'a bir eksi yani _

                            Mahmut'a göre ise hem Özge hem de Osman yalancı.

                            Özge'ye bir eksi yani _ ,ve Osman'a bir eksi yani _


                            Her üçünün de ya tamamen doğru ya da tamamen yalan söylediğini varsayalım.

                            Peki kim doğruyu söylüyor?


                            Özge bir eksi aldı ,Mahmut bir eksi aldı ,Osman ise iki eksi aldı,

                            - ,- =+

                            Demek Osman haklı ..bu kadar basit ya

                            Patron niye bu kadar bu basit ötesi Mantık -Matematik ve hatta Edebiyattan dolu bu soruyu bu kadar sıkıştırıyorsun

                            Yorum

                            • ata
                              Tecrübeli
                              • 13 Nisan 2014
                              • 439

                              #2579
                              ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Patron

                              Yıllarcadır bu soruyu umuma soruyorsun tek bir cugap yok,tüm ahaliyi rahatlatayım


                              Özge, Osman'ın yalancı olduğunu söylüyor.

                              Osman'a ,bir eksi yani -


                              Osman ise Mahmut'un yalancı olduğunu söylüyor.

                              Mahmut'a bir eksi yani _

                              Mahmut'a göre ise hem Özge hem de Osman yalancı.

                              Özge'ye bir eksi yani _ ,ve Osman'a bir eksi yani _


                              Her üçünün de ya tamamen doğru ya da tamamen yalan söylediğini varsayalım.

                              Peki kim doğruyu söylüyor?


                              Özge bir eksi aldı ,Mahmut bir eksi aldı ,Osman ise iki eksi aldı,

                              - ,- =+

                              Demek Osman haklı ..bu kadar basit ya

                              Patron niye bu kadar bu basit ötesi Mantık -Matematik ve hatta Edebiyattan dolu bu soruyu bu kadar sıkıştırıyorsun
                              Yok efendim özge osmanınkini tuttu da ,mamut geldi arkadan dayadı da ,yok threesome da falan da filan gerek yoktu PATRON

                              Yorum

                              • ata
                                Tecrübeli
                                • 13 Nisan 2014
                                • 439

                                #2580
                                CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                “ Bir Insanın Zekâsı Verdiği Cevaplardan Değil; Soracağı Sorulardan Anlaşılır. ”
                                - Albert Einstein -

                                Yazmıştım zamanında
                                PATRON ,tüm bu alemde başka bir şeysin ya

                                İyi yıllar





                                CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Yeni yıl tatili dolyısı ile tatile çıkacağım

                                Şimdiden mutlu yıllar

                                Sevgiler saygılar

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information