VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • ata
    Tecrübeli
    • 13 Nisan 2014
    • 439

    #2626
    CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bazen oluyor ya gerçekten ,ben kendim de şahsen şaşırmıyor değilim hani yani

    Sevgili ata ,adınla yaşa hep İNŞALLAH

    PATRON ,artık çok fazla da yazmaya gerek kalmadı ,bu topiği bunca sene takip eden herkes ,her şeyi biliyordur...Bana kattığın hayatın her kademesindeki bunca bilgiye teşekkür ederim,hep hoş kal diyorum, Hörmetler

    Yorum

    • CR7
      Tecrübeli
      • 26 Ekim 2014
      • 1711

      #2627
      CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Neyse ..gittim arka masaya ..Mario ön kapıda..

      Ben o zamanlar gençliğimin doruğunda 18 yaşındayım ..full spor yapıyorum boş zamanlarımda matemeatik ve edebiyat çalışıyorum ..sabah 12 yumurtalı menemen ve 100 barfiks ile güne başlıyorum yani gençliğimin doruğundayım .. kol çevrem 50cm ..diğer ölçüleri paylaşmayayım şimdi
      12 ,100,50 ,18

      7 OCAK 2020 ,XU100 KAPANIŞ 112599

      Ne alaka şimdi ya..nerden nereye ki ne kadar gereksiz
      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

      Yorum

      • CR7
        Tecrübeli
        • 26 Ekim 2014
        • 1711

        #2628
        En çok buna bayıldım



        İkonunu üstüne gelince ne çıkıyor
        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

        Yorum

        • CR7
          Tecrübeli
          • 26 Ekim 2014
          • 1711

          #2629
          CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Lise ve üniversite eğitimimi gördüğm İngiltere ve Amerika'da benim lakabım ..

          "The Big White"

          idi..ve bu lakap bugüne kadar beyaz ırka mensup olan erkeklerde ,bir John Holmes bir de fakir bendenize aittir ,

          Üstat Holmes rahmetli olduğundan bu ünvana sahip tek beyaz ırk erkeğiyim

          Bu ünvan neden bana verildi başka bir konu ..sonra konuşuruz
          http://forum.keyborsa.com/showthread...012#post663012

          http://forum.keyborsa.com/showthread...041#post663041

          Geçen anlattığım hikaye İngilteredeki yıllarıma aitti ,Amerikadakileri de anlatayım mı?
          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

          Yorum

          • CR7
            Tecrübeli
            • 26 Ekim 2014
            • 1711

            #2630
            CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            http://forum.keyborsa.com/showthread...012#post663012

            http://forum.keyborsa.com/showthread...041#post663041

            Geçen anlattığım hikaye İngilteredeki yıllarıma aitti ,Amerikadakileri de anlatayım mı?
            5000 tane Beğeni ve Teşekkür gelmezse anlatmam bak

            Üstatlık raconu bu anladığım kadarı ile
            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

            Yorum

            • CR7
              Tecrübeli
              • 26 Ekim 2014
              • 1711

              #2631
              Değerli arkadaşlar keyfinize bakın ,kendiniz olun ..AN'I yaşayın ,geçmiş geçti gelecek belli değil ..mevcut an ı yaşayın ,sahip olduklarınıza şükür edin sahip olmadıklarınıza üzülmeyin ..kendinizi sevin ..kimse kimseyi sevmez ..kendinizi sevin kendiniz olun işte meditasyon budur ..yaptığınız işi en üst düzeyde yapın bu hayattaki görevlerinizi en üst düzeyde yapın ..iyi bir kul iyi bir evlat iyi bir baba iyi bir anne iyi bir eş iyi bir kardeş iyi bir akraba iyi bir iş arkadaşı kısaca İYİ BİR İNSAN olun ..bir birey olarak hep İYİ olan olun.
              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

              Yorum

              • CR7
                Tecrübeli
                • 26 Ekim 2014
                • 1711

                #2632
                İyi kelimesini çok kullandım sakın haa sakın bunu başka yorumlamayın ..siyaset ile zerre ilişkim yok hiç de hazetmem ..kelimenin bütünü ile ilgilenin ..hep SAĞLAM durun ..kendinizi geliştirin ..çok okuyun ama çok ..çok okuyun.
                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                Yorum

                • CR7
                  Tecrübeli
                  • 26 Ekim 2014
                  • 1711

                  #2633
                  Borsa düşer çıkar iner yükselir ..zerre önemi yok ..insanlar kazanır kaybeder ..bir daha kazanır bir daha kaybeder ..ve bu böyle devam eder gider ..sahip olduklarınıza şükür edin ..ve fazlası için çalışın ..çok çalışın ..çalıştığınız alanda en iyisi olmaya bakın ..ve böylece daha çok çalışacaksınız ..hayatın 3 kuralı var :

                  1.çalışmak ve çok çalışmak
                  2.Sevmek ve çok sevmek
                  3.Gülmek ..hep gülün ..gülümseyin
                  Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                  Yorum

                  • CR7
                    Tecrübeli
                    • 26 Ekim 2014
                    • 1711

                    #2634
                    ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    PATRON ,artık çok fazla da yazmaya gerek kalmadı ,bu topiği bunca sene takip eden herkes ,her şeyi biliyordur...Bana kattığın hayatın her kademesindeki bunca bilgiye teşekkür ederim,hep hoş kal diyorum, Hörmetler

                    Zamanı gelince gene gel burası senin ..Hörmet bizdendir ne demek yakışıklı kardeşim ata'cim

                    Değerli şahsında cümleten huzurlu hayatlar

                    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                    Yorum

                    • CR7
                      Tecrübeli
                      • 26 Ekim 2014
                      • 1711

                      #2635
                      XU100 GÜNLÜK

                      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                      Yorum

                      • CR7
                        Tecrübeli
                        • 26 Ekim 2014
                        • 1711

                        #2636
                        VOBYVADE GÜNLÜK

                        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                        Yorum

                        • CR7
                          Tecrübeli
                          • 26 Ekim 2014
                          • 1711

                          #2637
                          GARAN 5 DAKİKALIK GRAFİĞİ

                          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #2638
                            3günlük 6500 pointluk kayıbın yarısını 1 günde geri aldı ,günün kahramanı hep olduğu gibi şuh kız GARAN ..buna pek onay vermiyor gibi

                            Süper bir dipten dönme mum grafiği ..Borsa işte oluyor ,112876


                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • CR7
                              Tecrübeli
                              • 26 Ekim 2014
                              • 1711

                              #2639
                              XU100 GÜNLÜK

                              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                              Yorum

                              • CR7
                                Tecrübeli
                                • 26 Ekim 2014
                                • 1711

                                #2640
                                VOBYVADE GÜNLÜK


                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information