Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Bazen oluyor ya gerçekten ,ben kendim de şahsen şaşırmıyor değilim hani yani
Sevgili ata ,adınla yaşa hep İNŞALLAH
PATRON ,artık çok fazla da yazmaya gerek kalmadı ,bu topiği bunca sene takip eden herkes ,her şeyi biliyordur...Bana kattığın hayatın her kademesindeki bunca bilgiye teşekkür ederim,hep hoş kal diyorum, Hörmetler
Ben o zamanlar gençliğimin doruğunda 18 yaşındayım ..full spor yapıyorum boş zamanlarımda matemeatik ve edebiyat çalışıyorum ..sabah 12 yumurtalı menemen ve 100 barfiks ile güne başlıyorum yani gençliğimin doruğundayım .. kol çevrem 50cm ..diğer ölçüleri paylaşmayayım şimdi
12 ,100,50 ,18
7 OCAK 2020 ,XU100 KAPANIŞ 112599
Ne alaka şimdi ya..nerden nereye ki ne kadar gereksiz
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Değerli arkadaşlar keyfinize bakın ,kendiniz olun ..AN'I yaşayın ,geçmiş geçti gelecek belli değil ..mevcut an ı yaşayın ,sahip olduklarınıza şükür edin sahip olmadıklarınıza üzülmeyin ..kendinizi sevin ..kimse kimseyi sevmez ..kendinizi sevin kendiniz olun işte meditasyon budur ..yaptığınız işi en üst düzeyde yapın bu hayattaki görevlerinizi en üst düzeyde yapın ..iyi bir kul iyi bir evlat iyi bir baba iyi bir anne iyi bir eş iyi bir kardeş iyi bir akraba iyi bir iş arkadaşı kısaca İYİ BİR İNSAN olun ..bir birey olarak hep İYİ olan olun.
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
İyi kelimesini çok kullandım sakın haa sakın bunu başka yorumlamayın ..siyaset ile zerre ilişkim yok hiç de hazetmem ..kelimenin bütünü ile ilgilenin ..hep SAĞLAM durun ..kendinizi geliştirin ..çok okuyun ama çok ..çok okuyun.
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Borsa düşer çıkar iner yükselir ..zerre önemi yok ..insanlar kazanır kaybeder ..bir daha kazanır bir daha kaybeder ..ve bu böyle devam eder gider ..sahip olduklarınıza şükür edin ..ve fazlası için çalışın ..çok çalışın ..çalıştığınız alanda en iyisi olmaya bakın ..ve böylece daha çok çalışacaksınız ..hayatın 3 kuralı var :
1.çalışmak ve çok çalışmak
2.Sevmek ve çok sevmek
3.Gülmek ..hep gülün ..gülümseyin
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
PATRON ,artık çok fazla da yazmaya gerek kalmadı ,bu topiği bunca sene takip eden herkes ,her şeyi biliyordur...Bana kattığın hayatın her kademesindeki bunca bilgiye teşekkür ederim,hep hoş kal diyorum, Hörmetler
Zamanı gelince gene gel burası senin ..Hörmet bizdendir ne demek yakışıklı kardeşim ata'cim
Değerli şahsında cümleten huzurlu hayatlar
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum