VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • ata
    Tecrübeli
    • 13 Nisan 2014
    • 439

    #2536
    Sayın sevgili sinterklass

    İzleyebildiğim kadarı ile ki tüm bu alemde benden habersiz(PATRON hariç) tek bir kelebek dahi kanat çırpamaz..

    Üst üste iltifat'ta sınır tanımıyorsunuz



    Saygılarımla

    Yorum

    • iki gozum

      #2537
      iki gozum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Az önce aracı kurumum ile görüştüm vade sonu nasıl olacak diye?
      Anladım ki sadece VİOB da para kazanmak için işlem yapmak bana göre değilmiş.
      VİOB cular gerçekten zavallılar dersem kimse darılmasın.(kendime yazdım-kimse alınmasın)


      YTD
      iki gozum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Hatta bu ortamda borsada işlem yapmak bile iş değil.
      Saçma sapan hisseler olmayacak fiyatlara yükseldi,kimler alıyor bu fiyata bu malları?
      Oylum,oylum fidan boylum.


      http://forum.keyborsa.com/showthread...online/page249


      YTD
      BEDELLİ SERMAYE ARTTIRIMI
      Oylum Sınayı Yatırımlar bugün yaptığı toplantıda yüzde 100 bedelli sermaye kararı aldı. İşte karara ilişkin KAP duyurusunda yer alan ayrıntılar



      Şirket Yönetim Kurulumuz 25.12.2019 tarihinde şirket merkezinde toplanarak aşağıdaki kararları almıştır.

      1- Şirketimizin 60.000.000 TL kayıtlı sermaye tavanı içerisinde, çıkarılmış sermayesinin 13.808.800 TL'den 27.617.600 TL'ye artırılmasına, artırılacak 13.808.800 TL nominal bedelli payların Sermaye Piyasası Mevzuatına uygun olacak şekilde mevcut ortakların yeni pay alma haklarının kısıtlanmadan 1 TL nominal bedel üzerinden satılmasına,

      https://www.kap.org.tr/Bildirim/805209 Sermaye Artırımı İşlemlerine İlişkin Bildirim

      __________________________________________________ _________________

      Şirketin %75 i halka açık.

      YTD

      Yorum

      • sinterklass
        Tecrübeli
        • 17 Mayıs 2009
        • 1522

        #2538
        Vay be longdan battım
        Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

        Yorum

        • iki gozum

          #2539
          Tüm VİOP pozisyonumu zarar ederek kapattım.
          Bu bana göre değil/miş.
          Zararımı not aldım,uygun zamanda geri almam ümidi ile.
          XU 100 - 395 grm.(18 kasımdan günümüze aynı değerde)
          18 Kasım 2019 tarihinde Tl değeri 106.000 idi ,bu gün 114.535 görüldü.
          Sanal olarak VİOP katliamı yaşandı.

          YTD

          Yorum

          • sinterklass
            Tecrübeli
            • 17 Mayıs 2009
            • 1522

            #2540
            Geri bulduk bulucaz
            Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

            Yorum

            • CR7
              Tecrübeli
              • 26 Ekim 2014
              • 1711

              #2541


              Yeni vadeye kadar yazmayın çizmeyin dedim ..daha ne diyeyim

              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

              Yorum

              • CR7
                Tecrübeli
                • 26 Ekim 2014
                • 1711

                #2542
                Ne yazacağımı şaşırdım inan-ki

                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                Yorum

                • CR7
                  Tecrübeli
                  • 26 Ekim 2014
                  • 1711

                  #2543
                  CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Ne yazacağımı şaşırdım inan-ki

                  Vade ve yıl kapanışına ugun ..Bari eski anı veya anılarımı paylaşıyım
                  Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                  Yorum

                  • CR7
                    Tecrübeli
                    • 26 Ekim 2014
                    • 1711

                    #2544
                    CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Vade ve yıl kapanışına ugun ..Bari eski anı veya anılarımı paylaşıyım
                    Yıl ,O yıllar

                    İngilterede ,Lise sondayım ..Mario diye bir sınıf arkadaşım var ..İtalian ..Mafia yani ..

                    Abi ,hafta sonu boşuz gel biraz para kazanalım dedi...
                    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                    Yorum

                    • CR7
                      Tecrübeli
                      • 26 Ekim 2014
                      • 1711

                      #2545
                      CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Yıl ,O yıllar

                      İngilterede ,Lise sondayım ..Mario diye bir sınıf arkadaşım var ..İtalian ..Mafia yani ..

                      Abi ,hafta sonu boşuz gel biraz para kazanalım dedi...
                      Eeeh ,kazanalım dedim

                      Hafta sonu ,Londara ya gidedilim ..bir BET salonu var ..iddiaya girelim dedi
                      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                      Yorum

                      • CR7
                        Tecrübeli
                        • 26 Ekim 2014
                        • 1711

                        #2546
                        CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Eeeh ,kazanalım dedim

                        Hafta sonu ,Londara ya gidedilim ..bir BET salonu var ..iddiaya girelim dedi
                        O zaman East Bourn' dayız..hadi gidelim dedik
                        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                        Yorum

                        • CR7
                          Tecrübeli
                          • 26 Ekim 2014
                          • 1711

                          #2547
                          Tren ile vardık Londraya ..ordan High Gate diye bir mahalleye gittik ..
                          arka sokaklarda bir Bar a gittik ..herkes siyahi ..bir ben bir mario beyaz ..hadi ben gene birz esmerim de Mario bembeyaz
                          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #2548
                            CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Tren ile vardık Londraya ..ordan High Gate diye bir mahalleye gittik ..
                            arka sokaklarda bir Bar a gittik ..herkes siyahi ..bir ben bir mario beyaz ..hadi ben gene birz esmerim de Mario bembeyaz
                            ooolum Mario bu ne ya dedim ..abi ben ayarladım sen merak etme dedi

                            Hadise ne dedim !?
                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • CR7
                              Tecrübeli
                              • 26 Ekim 2014
                              • 1711

                              #2549
                              CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              ooolum Mario bu ne ya dedim ..abi ben ayarladım sen merak etme dedi

                              Hadise ne dedim !?
                              Bu bar'da Büyük Joe var ..bu o İspanyadaki Joe değil ..ondan beter bir şey dedi Mario

                              Nassı yani dedim ..abi ,burda iddiaya gireceğiz ve paranın dibine vuracağız dedi Mario
                              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                              Yorum

                              • CR7
                                Tecrübeli
                                • 26 Ekim 2014
                                • 1711

                                #2550
                                CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Bu bar'da Büyük Joe var ..bu o İspanyadaki Joe değil ..ondan beter bir şey dedi Mario

                                Nassı yani dedim ..abi ,burda iddiaya gireceğiz ve paranın dibine vuracağız dedi Mario
                                OOOlum İspanyadaki kim dedim
                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information