VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • CR7
    Tecrübeli
    • 26 Ekim 2014
    • 1711

    #2386
    ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Usta ,dediğiniz -zaten öncesinde çıraktır.

    sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Üstüne söz söylenmez... yakışıklı ata abim sevgiler, ben hep buradaydım.

    Eee ,sende söylemişin zaten gerkeni
    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

    Yorum

    • CR7
      Tecrübeli
      • 26 Ekim 2014
      • 1711

      #2387
      ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      PATRON,Vob son bir haftada dipten tepeye 10.000 point yaptı..bir kere daha görev tamamlandı...bundan sonrası artık bizim ilgi alanımızda değil

      Mekanını meşgül ettik ,affet ..başka bir zaman diliminde görüşmek üzere hep hoş kal

      Hörmetler

      Sevgiler,Saygılar ..ata'cim,her zamanki gibi seninle olmak büyük bir zevk ve onurdu..

      Biz ki aydınlığı seveniz ve sen ki o aydınlığın tek yıldızısın
      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

      Yorum

      • CR7
        Tecrübeli
        • 26 Ekim 2014
        • 1711

        #2388
        Bu topik 29 Ekim 2014 17:45 de açıldı

        Bu gün 29 Ekim 2019 17:54

        5 sene geçti

        96 sene doldu





        Nice yıllara ATA'mızla beraber,Cumhuriyet bayramı kutlu olsun


        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

        Yorum

        • sinterklass
          Tecrübeli
          • 17 Mayıs 2009
          • 1522

          #2389
          Günaydın mekan

          123 475 altı short için bekliyorum yukarı 1000 giderse yine short...

          Short oğlu short
          Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

          Yorum

          • sinterklass
            Tecrübeli
            • 17 Mayıs 2009
            • 1522

            #2390
            123 425 den short hayırlısı ...
            Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

            Yorum

            • sinterklass
              Tecrübeli
              • 17 Mayıs 2009
              • 1522

              #2391
              Bugün para nasıl batar ı göstericez heralde 123 700 long
              Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

              Yorum

              • sinterklass
                Tecrübeli
                • 17 Mayıs 2009
                • 1522

                #2392
                123.375 den kapattım .... konu kapanmıştır saat 17:00 da zirvedeyse short denemesi yaparım o kadar.
                Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                Yorum

                • CR7
                  Tecrübeli
                  • 26 Ekim 2014
                  • 1711

                  #2393
                  CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Sevgiler,Saygılar ..ata'cim,her zamanki gibi seninle olmak büyük bir zevk ve onurdu..

                  Biz ki aydınlığı seveniz ve sen ki o aydınlığın tek yıldızısın
                  Ve ..biz ki aydınlığı seveniz

                  Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                  Yorum

                  • sinterklass
                    Tecrübeli
                    • 17 Mayıs 2009
                    • 1522

                    #2394
                    Cumhuriyet hediyesinde, vefatında, her gün Ata olarak, unutmadık , unutmayacağız...
                    Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                    Yorum

                    • sinterklass
                      Tecrübeli
                      • 17 Mayıs 2009
                      • 1522

                      #2395
                      Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                      Yorum

                      • ata
                        Tecrübeli
                        • 13 Nisan 2014
                        • 439

                        #2396
                        ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Sayın sevgili sinterklass

                        Bugüne kadar bütün bu alemde gördüğünüz tüm üstatlar ,ister klasik teknik analizci ,ister Elliotçu ,ister sistemçi ,ister jeopolitik ister twitter,ister ortalamacı.. ister falan filan ..hepsi bu bizim ekolun devşirmeleridir..PATRON sayesinde bir yere gelmişler...an itibarıyla sözüm ona en büyük borsa forumu olduklarını ifade edenler ...ki biz her zaman kısır forum demişizdir..-bunu çok iyi bilirler ki ,doğuşları Yaşar Erdinç in borsa kahvesi dir ..bizim ekol orda destek vemeseydi bu salak suluklar sittim sene bir yere gelemezlerdi ,ve diğerleri ki hepsini neler yaptığım bir ata olarak ortadadır ..zerre kadar +1 yazanı çıktığı yere sokarım ki sokmuşum zaten ..herkes çok akıllı olsun hörmetli olsun ..istediğimiz tek şey bu..akıllı olmak


                        Duyduğuma göre ,ortalamacı üstat ve öğrencisi çizgici klasik teknik anlaizci twitter hesaplarını kapattılar ,Elliotçular kusmuşlar,Jeopolitikçilerin ve sistemçilerin perişan durumu kendi yazılarıyla ortada...spek uşaklarının durumunu demonstre etmem gerekir mi?yani kısaca her şey net ortada ..dedik mi!? dedik ...VE bu topik nasıl dimdik ayakta..
                        Daha ne diyeyim..

                        sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Sayın sevgili sinterklass

                        Yorum

                        • ata
                          Tecrübeli
                          • 13 Nisan 2014
                          • 439

                          #2397
                          ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Usta ,dediğiniz -zaten öncesinde çıraktır.

                          Yorum

                          • ata
                            Tecrübeli
                            • 13 Nisan 2014
                            • 439

                            #2398
                            CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Sevgiler,Saygılar ..ata'cim,her zamanki gibi seninle olmak büyük bir zevk ve onurdu..

                            Biz ki aydınlığı seveniz ve sen ki o aydınlığın tek yıldızısın
                            PATRON,sen hep Beyaz olandın ve Beyaz her zaman siyahı yendi,senle olmak hep keyifliydi...

                            Bütün bu alemdeki tek mutlak ışıksın.

                            Hörmetler

                            Yorum

                            • sinterklass
                              Tecrübeli
                              • 17 Mayıs 2009
                              • 1522

                              #2399
                              ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Duyduğuma göre ,ortalamacı üstat ve öğrencisi çizgici klasik teknik anlaizci twitter hesaplarını kapattılar ,Elliotçular kusmuşlar,Jeopolitikçilerin ve sistemçilerin perişan durumu kendi yazılarıyla ortada...spek uşaklarının durumunu demonstre etmem gerekir mi?yani kısaca her şey net ortada ..dedik mi!? dedik ...VE bu topik nasıl dimdik ayakta..
                              Daha ne diyeyim..



                              Sayın sevgili sinterklass
                              Bu başlıkta olmanın dayanılmaz hafifliği

                              18 den 70 e kucaklayıcı .. kötüleri kucağa alan yani
                              Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                              Yorum

                              • sinterklass
                                Tecrübeli
                                • 17 Mayıs 2009
                                • 1522

                                #2400
                                133000 short full 1200 pts ilk teminat var
                                Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information