VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • sinterklass
    Tecrübeli
    • 17 Mayıs 2009
    • 1522

    #2326
    Günaydın mekan ...
    Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

    Yorum

    • CR7
      Tecrübeli
      • 26 Ekim 2014
      • 1711

      #2327


      Vob 125100

      Tüm dostlarıma huzurlu bir hafta sonu dilerim .
      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

      Yorum

      • sinterklass
        Tecrübeli
        • 17 Mayıs 2009
        • 1522

        #2328
        CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


        Vob 125100

        Tüm dostlarıma huzurlu bir hafta sonu dilerim .
        Yine huzuru mesaj haline getirip bırakmışsınız teşekkürler
        Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

        Yorum

        • ata
          Tecrübeli
          • 13 Nisan 2014
          • 439

          #2329
          Patron'a selam

          Yorum

          • Kasap
            Katılımcı
            • 05 Aralık 2015
            • 91

            #2330
            ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Patron'a selam

            Ve aleykümesselam...

            Yorum

            • ata
              Tecrübeli
              • 13 Nisan 2014
              • 439

              #2331
              Patron'a selam olsun.


              Yorum

              • ata
                Tecrübeli
                • 13 Nisan 2014
                • 439

                #2332
                Patron'a selam olsun ...tüm alem'e kattıkları için...bütün bu aleme...


                Yorum

                • Kasap
                  Katılımcı
                  • 05 Aralık 2015
                  • 91

                  #2333
                  ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Patron'a selam olsun ...tüm alem'e kattıkları için...bütün bu aleme...



                  Aleykümselam ata bey kardeşim.. Şımartıyorsunuz beni

                  Yorum

                  • ata
                    Tecrübeli
                    • 13 Nisan 2014
                    • 439

                    #2334
                    Arka BahÇe'ye selam söyle ..ata'dan de anlarlar ..sonrakilere gerek yok zaten


                    Yorum

                    • Kasap
                      Katılımcı
                      • 05 Aralık 2015
                      • 91

                      #2335
                      Aleykümselam .. Söylerim..
                      Vefa önemlidir,
                      Sadakat değerlidir..
                      Ancak en az bunlar kadar, samimiyet ile emek, bilgi ve tecrübeye saygı da önemlidir..
                      Patronlar orada..
                      Belki bir gün kabul ederler sizi de
                      Büyüklüğün göstergesidir bağışlamak..
                      Yakınen tanırım onları.. Masaya şişe şişe 70'lik gelir..içtikçe mütevazileşir onlar sizin patrondan biraz farklı kişilkler yani ))

                      Yorum

                      • ata
                        Tecrübeli
                        • 13 Nisan 2014
                        • 439

                        #2336
                        Patronlar olmaz ..patron olur .. o da bir tane olur

                        Benim patronuma yani tüm bu alemin mutlak yegane patronuna ...

                        Zamanında ; DAYI'M diyenlere bir kere daha selam söyle


                        Yorum

                        • Kasap
                          Katılımcı
                          • 05 Aralık 2015
                          • 91

                          #2337
                          Ne adı biliniyor..
                          Ne de kim olduğu ..
                          Gizem insanları bir müddet çeker üstüne..
                          Sonrasında ise perdeleri aralamak gerekir..
                          Samimiyet bekler insanlar..
                          Vefa değerlidir ancak samimiyetten sonra gelir..
                          Kıvılcım ateşe dönmek ister,
                          Ateşe dönmezse eğer kıvılcım olarak kalamaz..
                          en güçlü kıvılcımlar bile kısa sürede etkisini yitirir..
                          Vaktim olsa Mevlana'dan devam ederdik ama başka zaman inşallah..

                          Yorum

                          • Kasap
                            Katılımcı
                            • 05 Aralık 2015
                            • 91

                            #2338
                            Küçük bir soru soralım..
                            Akıl mı üstündür ?
                            Yürek mi ?
                            Hangisi hangisine kalk gidiyoruz der.. ?

                            Yorum

                            • ata
                              Tecrübeli
                              • 13 Nisan 2014
                              • 439

                              #2339
                              http://forum.keyborsa.com/showthread...online/page203

                              Önceki ..."Sizi özledim " yazısına bakarsak ..yürek


                              Yorum

                              • Kasap
                                Katılımcı
                                • 05 Aralık 2015
                                • 91

                                #2340
                                Kişide hangisi üstünse ipi o göğüsler aslında..
                                Ama birbirlerini tetiklerler;
                                Akıl üstün olursa, gönül zengin olur..
                                Gönül üstün olursa akıl Engin olur..
                                Gönül fukaraysa eğer, akıl da kısıtlıdır..
                                Akıl fukara olunca da dil ukala olur..
                                derin konu çok..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information