Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Aleykümselam .. Söylerim..
Vefa önemlidir,
Sadakat değerlidir..
Ancak en az bunlar kadar, samimiyet ile emek, bilgi ve tecrübeye saygı da önemlidir..
Patronlar orada..
Belki bir gün kabul ederler sizi de
Büyüklüğün göstergesidir bağışlamak..
Yakınen tanırım onları.. Masaya şişe şişe 70'lik gelir..içtikçe mütevazileşir onlar sizin patrondan biraz farklı kişilkler yani ))
Ne adı biliniyor..
Ne de kim olduğu ..
Gizem insanları bir müddet çeker üstüne..
Sonrasında ise perdeleri aralamak gerekir..
Samimiyet bekler insanlar..
Vefa değerlidir ancak samimiyetten sonra gelir..
Kıvılcım ateşe dönmek ister,
Ateşe dönmezse eğer kıvılcım olarak kalamaz..
en güçlü kıvılcımlar bile kısa sürede etkisini yitirir..
Vaktim olsa Mevlana'dan devam ederdik ama başka zaman inşallah..
Kişide hangisi üstünse ipi o göğüsler aslında..
Ama birbirlerini tetiklerler;
Akıl üstün olursa, gönül zengin olur..
Gönül üstün olursa akıl Engin olur..
Gönül fukaraysa eğer, akıl da kısıtlıdır..
Akıl fukara olunca da dil ukala olur..
derin konu çok..
Yorum