VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • ata
    Tecrübeli
    • 13 Nisan 2014
    • 439

    #2371
    sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Patronlar yine ben buradayım dediniz ama dönse artık
    Patronlar diye bir şey yok ,bütün bu alemde tek bir PATRON var - o da CR7 PATRON'dur..bunu da en iyi siz bilirsiniz sayın sevgili sinterklass,bizleri ara sıra düzensiz yazardı ama sizi hep yazar ve en son sizin adınızı yazardı..bir de VE TABİİ Kİ SEVGİLİ SİNTER diye eklerdi,PATRON sizi bir başka sevdi hep.. çok sevdi ama çok



    ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    PATRON,tahmin edebiliyorum..

    Blue Label'den yudum aldıktan sonra Havana Cigar'dan aldığın nefesin nefti renkli dumanını halka halka göğe doğru savururken arka fondaki müziği dinliyorsun ...şerefe

    Hörmetler

    Yorum

    • sinterklass
      Tecrübeli
      • 17 Mayıs 2009
      • 1522

      #2372
      Keşke çırağı olabilseydim de beceremedim .. Karşılıksız sevgi olur mu hiç .. Hem de ne sevgi .
      Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

      Yorum

      • ata
        Tecrübeli
        • 13 Nisan 2014
        • 439

        #2373
        sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Keşke çırağı olabilseydim de beceremedim .. Karşılıksız sevgi olur mu hiç .. Hem de ne sevgi .
        Usta ,dediğiniz -zaten öncesinde çıraktır.

        Yorum

        • sinterklass
          Tecrübeli
          • 17 Mayıs 2009
          • 1522

          #2374
          ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Usta ,dediğiniz -zaten öncesinde çıraktır.

          Üstüne söz söylenmez... yakışıklı ata abim sevgiler, ben hep buradaydım.
          Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

          Yorum

          • ata
            Tecrübeli
            • 13 Nisan 2014
            • 439

            #2375
            sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Üstüne söz söylenmez... yakışıklı ata abim sevgiler, ben hep buradaydım.
            Sayın sevgili sinterklass

            Bugüne kadar bütün bu alemde gördüğünüz tüm üstatlar ,ister klasik teknik analizci ,ister Elliotçu ,ister sistemçi ,ister jeopolitik ister twitter,ister ortalamacı.. ister falan filan ..hepsi bu bizim ekolun devşirmeleridir..PATRON sayesinde bir yere gelmişler...an itibarıyla sözüm ona en büyük borsa forumu olduklarını ifade edenler ...ki biz her zaman kısır forum demişizdir..-bunu çok iyi bilirler ki ,doğuşları Yaşar Erdinç in borsa kahvesi dir ..bizim ekol orda destek vemeseydi bu salak suluklar sittim sene bir yere gelemezlerdi ,ve diğerleri ki hepsini neler yaptığım bir ata olarak ortadadır ..zerre kadar +1 yazanı çıktığı yere sokarım ki sokmuşum zaten ..herkes çok akıllı olsun hörmetli olsun ..istediğimiz tek şey bu..akıllı olmak

            Yorum

            • ata
              Tecrübeli
              • 13 Nisan 2014
              • 439

              #2376
              Bu spek uşakları ve bunlarla beraber olan ve bunlarla beraber olmak isteyen nakıs beyinlilere bakmayın ..birer borsacı olun,donanımlı olun

              Kazanın ..hep kazanın

              Yorum

              • sinterklass
                Tecrübeli
                • 17 Mayıs 2009
                • 1522

                #2377
                Saat 03:31 14 kişi
                Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                Yorum

                • sinterklass
                  Tecrübeli
                  • 17 Mayıs 2009
                  • 1522

                  #2378
                  Günaydın mekan

                  21.10.2019

                  XU030 123531

                  vadeli 123 800 (çarşamba kapanış)

                  Bugün açıldığında vadelinin ilk gördüğü 124400 ler , yavaşça biraz daha yukarı sürer mi izleyelim.

                  Bol kazançlar.
                  Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                  Yorum

                  • sinterklass
                    Tecrübeli
                    • 17 Mayıs 2009
                    • 1522

                    #2379
                    vob Açılış en yüksek 124 825 görülmüş şu an 124 325
                    Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                    Yorum

                    • ata
                      Tecrübeli
                      • 13 Nisan 2014
                      • 439

                      #2380
                      PATRON,Vob son bir haftada dipten tepeye 10.000 point yaptı..bir kere daha görev tamamlandı...bundan sonrası artık bizim ilgi alanımızda değil

                      Mekanını meşgül ettik ,affet ..başka bir zaman diliminde görüşmek üzere hep hoş kal

                      Hörmetler

                      Yorum

                      • sinterklass
                        Tecrübeli
                        • 17 Mayıs 2009
                        • 1522

                        #2381
                        vob

                        125200
                        -
                        123675
                        Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                        Yorum

                        • sinterklass
                          Tecrübeli
                          • 17 Mayıs 2009
                          • 1522

                          #2382
                          Nefes daraltıyor düşmüyor ...

                          XU30 124233 üstüne atmamalıııı
                          Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                          Yorum

                          • sinterklass
                            Tecrübeli
                            • 17 Mayıs 2009
                            • 1522

                            #2383
                            saat 14:51

                            viop

                            124550

                            123625
                            Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                            Yorum

                            • sinterklass
                              Tecrübeli
                              • 17 Mayıs 2009
                              • 1522

                              #2384
                              ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              PATRON,Vob son bir haftada dipten tepeye 10.000 point yaptı..bir kere daha görev tamamlandı...bundan sonrası artık bizim ilgi alanımızda değil

                              Mekanını meşgül ettik ,affet ..başka bir zaman diliminde görüşmek üzere hep hoş kal

                              Hörmetler

                              Hörmetler...Patronu bekliyor herkes .
                              Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                              Yorum

                              • CR7
                                Tecrübeli
                                • 26 Ekim 2014
                                • 1711

                                #2385
                                CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Sevgili ata gitti mi piyasa düşer geldi mi piyasa yükselir bir daha gitti mi gene düşer,bu kaçıncı oldu..artık gelmiyeceğine göre de alem yazı-tura ile devam edecek;ve böylece de artık çok fazla yazmaya da gerek kalmadı.


                                Ben söyleceğimi ,söylemişim zaten
                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information