CR7 Nickli Üyeden Alıntı
Mesajı göster
VOB online
Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
Real time online yazmayan tek bir kişiye inanmayın güvenmeyin ..ben dahil ,ata dahil ,sinter dahil ,iki gozum dahil ,vs vs vssssssssssss
Güvenmeyin ,inanmayın ..kendiniz olun ..bir sistem geliştirin ..ne olursa olsun ..en dandik sitem ustaları takip etmekten daha iyidir çünkü o üstat gördükleriniz çıraktır sadece ...Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterReal time online yazmayan tek bir kişiye inanmayın güvenmeyin ..ben dahil ,ata dahil ,sinter dahil ,iki gozum dahil ,vs vs vssssssssssss
Güvenmeyin ,inanmayın ..kendiniz olun ..bir sistem geliştirin ..ne olursa olsun ..en dandik sitem ustaları takip etmekten daha iyidir çünkü o üstat gördükleriniz çıraktır sadece ...
26.12.2019 kapananlar.

02.01.2020 yeni açılanlar.(XU 100 de 122.222 ye kadar giderim var.)
Bu işlemlerde ne kadar zarar yazarım göreceğim, du bakalım ne olacak.?(bu gün kapanış yine 396 grm ,Bist altın bazında hala ucuz.)
Bu VİOP u ya öğreneceğim ya da yaşlandım deyip hindistan cevizlerini kırmaya başlayacağım.
YTD
Yorum
-
iyi de bu yazılar bu işlemler gerçek zamanlı çevrim içi değil kiiki gozum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Real time olunca Hindistan Cevizini kırarsın ,İyi yıllar
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
Yukarıdaki alıntıda referans numaraları var,silebilirmisiniz (düzelttim )CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösteriyi de bu yazılar bu işlemler gerçek zamanlı çevrim içi değil ki
Real time olunca Hindistan Cevizini kırarsın ,İyi yıllar
Tüm topiğe iyi yıllar dilerim.
Yorum
-
Ben hiç bir yazıyı silmem ,sildirmem deiki gozum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterYukarıdaki alıntıda referans numaraları var,silebilirmisiniz (düzelttim )
Silen ve de sildirine de çok kızarım ayrıca ...
haa düzeltirim de seninki gene de online olmaz sanki
Büyük joe yu unutma ,her iki anlamda
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
Online burada paylaşım yapmak işlem yaparken zor olur.CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBen hiç bir yazıyı silmem ,sildirmem de
haa düzeltirim de gene online olmaz sanki 
Büyük joe yu unutma ,her ikisini de

İşlem saatleri paylaşımda var zaten.
Online sayılır.
Lütfen düzeltelim referanslı olanı.
YTD
Yorum
-
Aslında basittir de zor olan basiti yapmaktıriki gozum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterOnline burada paylaşım yapmak işlem yaparken zor olur.
İşlem saatleri paylaşımda var zaten.
Online sayılır.
Lütfen düzeltelim referanslı olanı.
YTD
Biz sana inanıyoruz rahat ol
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
Tekrar iyi hafta sonlarıCR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterYeni yılın ilk işlem gününde vobyvade 143000 kapandı
Kennedy'yi bir bütün olarak okuyun ...Sevgili ata
Cümleten şimdiden iyi hafta sonları
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
Eh ,biz zaten bunu bu alemde paylaşan ilk olarak düzeltmiştik ,rica ne demek ,emriniz oluriki gozum Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
http://forum.keyborsa.com/showthread...074#post663074
http://forum.keyborsa.com/showthread...084#post663084Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
Konu Bilgileri
Şu anda 9 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (1 kayıtlı ve 8 misafir)
ata
http://forum.keyborsa.com/showthread...084#post663084
PATRON ,yeni yılın ilk işlem gününde gene yaptın yapacağını
Yorum


Yorum